Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - chcipanie motoru
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Motor

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
chcipanie motoru
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Scary
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 26.6. 2007
Příspěvky: 645
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: ne únor 22, 2009 10:09 am    Předmět: chcipanie motoru Citovat

zdravim,
nedavno mi menili rozvody plus vacky.
Zrazu ale po zosliapnuti spojky resp hodeni do neutralu otacky padnu na cca 500 a motor vacsinou zdochne, sem tam este chyti.
Takisto pri jazde auto cuka
nevie niekto co to moze byt?
dik

_________________
1/4 mile piestany 2009 - 16,432
1/4 mile mimon 2010 - 16,432
to je presnost... Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu MSN Messenger ICQ
july
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 5.5. 2007
Příspěvky: 586
Bydliště: Sabinov

PříspěvekZaslal: ne únor 22, 2009 10:16 am    Předmět: Citovat

(jano)..podotykam ze mu tam davali ostre vacky nie seriove.. Surprised
_________________
..........DLD Acoustics................
..tuning zraz Svidnik 139.7db ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
misakxt
Puma God
Puma God


Registrace: 7.8. 2007
Příspěvky: 1107
Bydliště: Čáslav

PříspěvekZaslal: ne únor 22, 2009 10:40 am    Předmět: vačka Citovat

no já bych začal tim že bych nechal upravit program v ŘJ protože si myslim že ti to se seriovejma datama moc nepojede.když jsem dával ostrou vačku do felície tak to bez úpravy ŘJ taky moc efekt nemělo.druhá otázka je jestli ty vačky dobře nastavily.tohle co popisuješ ale dělá většinou vadnej volnoběžnej ventil takže bych ho doporučil vyčistit a zkontrolovaz jeho funkci.taky další več je že ostrý vačky maj i jinou ventilovou vůli než klasika.např. u felcky byla myslim(už si to moc nepamatuju) sériová vůle 0.2 saní a 0.2 výfuk a s ostrou vačkou to bylo 0.35.bylo to dost znát.neni to žádná randa a chce to vždycky min konzultaci s někym kdo má zkušenosti.já sem to řešil s cimbu.cz ale ty dělaj jenom škodovky.každopádně návštěva odborníka ti ušetří mnoho času a hlavně peněž.
_________________
Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg

Skype: misakxt
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
july
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 5.5. 2007
Příspěvky: 586
Bydliště: Sabinov

PříspěvekZaslal: ne únor 22, 2009 8:48 pm    Předmět: Citovat

(Jano)..no ale Puma ma hydraulicke stelovanie ventilou,felda nie,tak toto by som vylucil Surprised
_________________
..........DLD Acoustics................
..tuning zraz Svidnik 139.7db ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
misakxt
Puma God
Puma God


Registrace: 7.8. 2007
Příspěvky: 1107
Bydliště: Čáslav

PříspěvekZaslal: ne únor 22, 2009 9:14 pm    Předmět: Citovat

od kdy má puma 1.7 hydroštel?co vim tak hydroštel měl naposledy escort a teď novejší mondea.v manuálu ti píšou sání 0.2 výfuk 0.3 což znamená že tam jsou podložky pač u hydroštelu vůli pořádně nezměřís protože ti jí tam dělá ten tlak oleje(lidově řečeno) a ona tam vlastně žádná ani neni.každopádně si mi dal brouka do hlavy a zítra brnknu do servisu co mi dělaly rozvody u Pumy.pěkněj článek
Kód:
http://www.auto.auto-news.cz/technika-hydraulicke-zdvihatko-13833.html

_________________
Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg

Skype: misakxt
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
july
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 5.5. 2007
Příspěvky: 586
Bydliště: Sabinov

PříspěvekZaslal: ne únor 22, 2009 9:56 pm    Předmět: Citovat

(jano)..na 99% som si isty,ze je to tak,akurat tusim 1,4 nema hydrauliku,ale trochu odbocujeme od temy,jednoducho chlapec menil vacky za sportove(ostre) a ono to blbne,otazka je spravil chybu mechanik t.j nenastavil rozvod ako ma bit(u Pumy je to komplikovane ponevac nema zaistovacie ,,klinky,, na kluke,tusim ani na vackach,preto chce mat skusenosti naladit to)alebo treba spravit zasah aj do ECU? mal uz niekto s tym skusenosti? Sad
_________________
..........DLD Acoustics................
..tuning zraz Svidnik 139.7db ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
Elton
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 6.3. 2006
Příspěvky: 973

PříspěvekZaslal: ne únor 22, 2009 10:07 pm    Předmět: Citovat

ještě se podívej na VSS čidlo na převodovce, je to to, co je do něj našroubovaný náhon tachmetru, nebo u novějších modelů bez náhonu.

to čidlo dává info ŘJ, jestli auto jedem nebo ne. pokud není připojeno, nebo je vadné, volnoběh je velmi nízký..

pokud auto jede, volnoběh se zvýší..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
misakxt
Puma God
Puma God


Registrace: 7.8. 2007
Příspěvky: 1107
Bydliště: Čáslav

PříspěvekZaslal: ne únor 22, 2009 10:24 pm    Předmět: Citovat

ani 1.6 nemá hydro protože ten motor mám ve focusu a měl jsem to před 14dny rozebraný.kliku si nastavíš podle připravku(zezadu velký řemenice) -zacvakne se ti to v daný poloze a ty si potom jenom nastavíš obě vačky-musí být obě ve vodorovný poloze(je na to takový pravítko).Mluvim o motoru 1.6 ale 1.7 je blok stejnej a ani ten nemá zajištění.Jediný Zetec co má zajištění na klice klínkem je 1.8 a 2.0.pokud se ti motor chová jinak normálně (normálně táhne a necuká) tak bych problém v nastavení vaček nehledal.obecně platí že ostřejší vačka potřebuje i vyšší volnoběh jinak jde motor nepravidelně(na volnoběh) a bude ti to chcípat.pokud jezdíš se sériovou jednotkou tak máš volnoběh stejnej tudíš nízkej.myslim že vůbec neodbočuju od tématu protože pokud tam jsou podložky tak ti nebude souhlasit ani vůle na ventilech a dohromady to pořádně nikdy nedáš.pokud máš zájem můžu ti poslat kontakt na člověka co jezdí s Pumou závody tak ti dá hned potřebný informace.
_________________
Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg

Skype: misakxt
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Scary
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 26.6. 2007
Příspěvky: 645
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: ne únor 22, 2009 11:56 pm    Předmět: Citovat

praveze to aj za jazdy pri otackach nizsich ako 3000 cuka, teda ak dakde chcem ist musim ist s otackami nad 3000 a ide to super Very Happy
_________________
1/4 mile piestany 2009 - 16,432
1/4 mile mimon 2010 - 16,432
to je presnost... Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu MSN Messenger ICQ
misakxt
Puma God
Puma God


Registrace: 7.8. 2007
Příspěvky: 1107
Bydliště: Čáslav

PříspěvekZaslal: po únor 23, 2009 10:09 am    Předmět: Citovat

No mě po rozvodech dělal focus to že mi taky okolo 2000-3000ot při přidání plynu cukal..vyřešilo se to výměnou zapalovacích kabelů.máš možnost si někde pujčit jiný?já koupil Tesla kabely za 500Kč.
_________________
Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg

Skype: misakxt
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Scary
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 26.6. 2007
Příspěvky: 645
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: po únor 23, 2009 7:09 pm    Předmět: Citovat

kable aj rozdelovac som medzi tym dal nove, skusali sme aj sviecky..
_________________
1/4 mile piestany 2009 - 16,432
1/4 mile mimon 2010 - 16,432
to je presnost... Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu MSN Messenger ICQ
Frostik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 31.3. 2006
Příspěvky: 367
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st březen 11, 2009 12:19 pm    Předmět: Citovat

july napsal:
(jano) ... mal uz niekto s tym skusenosti? Sad ...

Scary napsal:
... pri otackach nizsich ako 3000 cuka ... Very Happy


- a s čím chceš poradit, když sem ani nenapíšeš, jaký vačky jsi si nechal do auta dát Surprised
- doplň sem alespoň úhel sání a úhel výfuku, ať to můžu porovnat
- pokud ti to cuká až do 3000, tak to vypadá, že na sériový vstřiky a sériový data v ECU je v sacích kanálech moc "dlouho naplno otevřeno", což může být problém i toho 500 ot/min volnoběhu

_________________
AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
july
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 5.5. 2007
Příspěvky: 586
Bydliště: Sabinov

PříspěvekZaslal: st duben 22, 2009 10:11 pm    Předmět: Citovat

(jano)..problem vyrieseny,...zle nastaveny rozvod Smile Confused
_________________
..........DLD Acoustics................
..tuning zraz Svidnik 139.7db ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.06 sekund