Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Foukani topeni
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Elektrika

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Foukani topeni
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
negro25
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 1.1. 2009
Příspěvky: 302
Bydliště: Havirov

PříspěvekZaslal: po únor 09, 2009 12:31 am    Předmět: Foukani topeni Citovat

Mel bych dotaz sice na tohle tema je tu dost topicu ale nenasel jsme nikde odpoev , jedna se o to ze jsem rano startnul auto pustim si foukani na okno a najednou ticho , lehce mi prosvicuje cirkulace vzuchu v kabine ale kdyz otocim na stupen I II III IV tak to proste nefuci ani slabe , pojistky jsme prohledl vsechno je ok , byl tu i topic presne tenhle problem ale neni napsane cim to bylo , zkousel jsem vsechno i ty konektory co jsou dolu u spolujezdce ale furt nic , jelikoz venku furt snezi nebo prsi tak uz za jizdy nic nevidim a nebo je tam kosa jak blazen , resili jste to nekdo ? budu rad za kazdou radu Sad Crying or Very sad
_________________
Very Happy Puma byla vždy můj sen , ted sen řídím Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Karel
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 19.8. 2008
Příspěvky: 154

PříspěvekZaslal: po únor 09, 2009 10:46 am    Předmět: Citovat

hmm, dneska ráno nastartuju pustím větrák na IV, a potom když jsem ho stáhnul na I, II, III neběží....jenom na IV pozici. To je docela náhoda Sad Taky by mě zajímalo čím to je??? Díky za odpovědi Karel
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Johnik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 10.4. 2006
Příspěvky: 1965
Bydliště: Za Prahou

PříspěvekZaslal: po únor 09, 2009 10:48 am    Předmět: Citovat

Funguje ti stahování okének, blinkry?

Mě to dělalo jedno relátko. Ale nevim, který. Auto bylo v servisu.

http://www.ford-puma.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=2868

_________________
PumaTrip.webnode.cz

S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Karel
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 19.8. 2008
Příspěvky: 154

PříspěvekZaslal: po únor 09, 2009 11:06 am    Předmět: Citovat

odpoledne na to mrknu a dám víc info..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
negro25
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 1.1. 2009
Příspěvky: 302
Bydliště: Havirov

PříspěvekZaslal: po únor 09, 2009 1:42 pm    Předmět: Citovat

Tohle vypadá na regulační odpor ventilátoru máš na něm vadnou teplotní pojistku právě proto to běží jen na 4 protože ostatní rychlosti jdou právě přes tu teplotní pojistku a odporové dráty.
Taže bych šel po tomhle předřadnym odporu , najdes ho u nohou spolujezdce je to takovy konektor ktery vypada jak iso od radia vedou do neho 4 drty drzi to na jednom sroubku je tam napajeny valecek odpor , provizorne jsem to rozchodil pridelani dratu ale jen docasne je to potreba vymenit


************************************************************
Ale i tak stale hledam odpoved na moji otazku proc to nefunguje cele a jemne prosvicuje cirkulace vzduchu v pojistach je vse ok

Johnik napsal:
Funguje ti stahování okének, blinkry?

Mě to dělalo jedno relátko. Ale nevim, který. Auto bylo v servisu.

http://www.ford-puma.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=2868


Právě že mi všechno funguje i ABS a take veci kompletne vsechno , proste jsme myslel ze to je pojistka protoze jsem nastartoval a jelo to mel jsem to na II a jak jsme to otocil na IV tak zaclo byt ticho a uz to nejede Sad

mod.edit: slouceny prispevky

_________________
Very Happy Puma byla vždy můj sen , ted sen řídím Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Karel
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 19.8. 2008
Příspěvky: 154

PříspěvekZaslal: po únor 09, 2009 2:46 pm    Předmět: Citovat

a ten regulační odpor, jak poznám že je KO?? Pasuje z fiesty?? Na kolik ta sranda příjde?? Díky Karel

edit:
tak jsem vyšrouboval ten odpor či co to je a zjistil jsem že tam jeden drátek zkratuje. Nevíte jestli jde ta patice nějak vyndat, třeba i jenom dráty z ní nebo musím dráty přestřihnout?? Dík

mod.edit: slouceny prispevky, viz pravidla ohledne tlacitka edit
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
negro25
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 1.1. 2009
Příspěvky: 302
Bydliště: Havirov

PříspěvekZaslal: po únor 09, 2009 5:21 pm    Předmět: Citovat

Pokud myslis to co drzi na tom jednom sroubku tak co tam chces strihat ?? kdyz to vysroubujes tak ty draty jdou ztoho vycvaknout jako by jsi odpojoval treba radio Smile) a ten odpor poznas tak ze kdyz vezmes kus dratu zapnes ventilatory a prilozis je na ty packy na kterych je napaj ten valecek(odpor) tak by to melo jet Smile


*******************VYRESENO********************************
Tak prohrabal jsem pul auta celou pojis. skrin vsechny relatka uplne vsechno promeril a nic , pak mi bylo ale divne kolisave napeti na vypinaci , ale vypinac byl dobry a pak se to stalo vzal jsem pojistku od ventilatoru kuknu na ni vypada v pohode hodim ji na zem a vtom upadla jedna packa rikam co to sakra je ? a hele cely problem byl v tom ze ta pojistka vypada ze je normalni ale pritom byla zlomena v nepochopitelne casti pvc bylo v pohode a jelikoz nebyla pruhledna tak to nikdo nemohl znat Smile , jen me zarazilo ze to je spolecna pojistka urco jeste pro neco jineho ale to fzngovalo vsechno normal ... je to zahada jak ta pojistka mohla prasknout v casti kde bych to fakt necekal


A zase foukame Smile

_________________
Very Happy Puma byla vždy můj sen , ted sen řídím Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
negro25
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 1.1. 2009
Příspěvky: 302
Bydliště: Havirov

PříspěvekZaslal: út únor 10, 2009 7:01 am    Předmět: Citovat

No kravina to byla , aspon jsem poznal celou elektroinstalaci sve pumky Smile Twisted Evil Confused
_________________
Very Happy Puma byla vždy můj sen , ted sen řídím Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Karel
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 19.8. 2008
Příspěvky: 154

PříspěvekZaslal: út únor 10, 2009 11:58 am    Předmět: Citovat

včera jsem vymontoval ten odpor a zjistil že je jeden drátek v konektoru opálený (asi zkratuje) ??
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
negro25
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 1.1. 2009
Příspěvky: 302
Bydliště: Havirov

PříspěvekZaslal: út únor 10, 2009 12:53 pm    Předmět: Citovat

Zkus zapnout ventilator a zmerit jestli do toho jde proud , jinac pokud to je spalene nebo ohorele bude splaeny i ten odpor (teplotni pojistka) vem kus dratu a spoj ty kontakty co drzi ten valecek , pokud ti to pojede coz by melo bude to ta teplotni pojistka .. zkus to Smile
_________________
Very Happy Puma byla vždy můj sen , ted sen řídím Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
asps
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 29.1. 2009
Příspěvky: 301

PříspěvekZaslal: út únor 10, 2009 9:19 pm    Předmět: Citovat

Už jsem to řešil na Renoltech,Focusech atd... a zatim pokaždé to bylo předřadným odporem, jen jednou u Fiata to byl špatní přepinač Idea
_________________
Ford Puma 1.4 1999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Karel
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 19.8. 2008
Příspěvky: 154

PříspěvekZaslal: čt únor 12, 2009 8:23 pm    Předmět: Citovat

tak mi známý proměřil tu tepelnou pojistku a naměřil hodnoty 0,8: 1,5:2,2
....vypadá že je oki, ale proč ten opálenýn drát?? Nebude špatná kostra někde ve vypínači, ptž proud jde i do konektoru, ale nefouká Sad



DSC00284.JPG
 Komentář:
 Velikost:  74.57 kB
 Zobrazeno:  10509 krát

DSC00284.JPG



DSC00285.JPG
 Komentář:
 Velikost:  76.4 kB
 Zobrazeno:  10509 krát

DSC00285.JPG


Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Elektrika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.15 sekund