Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Problem OTACKY Motoru
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Motor

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Problem OTACKY Motoru
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Mircelo
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 20.3. 2006
Příspěvky: 642
Bydliště: Čadca,SK (pri Žiline)

PříspěvekZaslal: so duben 29, 2006 11:13 pm    Předmět: Problem OTACKY Motoru Citovat

Cau lidi.
Je to 3 den co svoju pumicku prehanam po cestach( konecne som ju
dal jaktak dohromady) a jak si to facham, mal som zaradenu trojku,
otacky som si vytocil okolo 3500, potom si hodim neutral a jak pocuvam
tak pocuvam Question Exclamation , motor nic Exclamation , kuknem na otackomer a ten mi stale ukazuje cez 3500ot.( a aj zvuk motora tomu nasvedcuje)-zasekli sa Exclamation ,
lanko od plynu som okukoval, ale nevypada, ze by sa zasekavalo.
Exclamation Prosim, neviete niekto co s tym? Exclamation

Arrow Tak ci tak sa chystam ist s pumickou do Fordu na diagnostiku,
lebo aj ked spomalujem a otacky mi klesnu nieco pod 2500ot. a potom
jemne pridam, tak mi s pumickou poriadne skubne a zacne "trhat asfalt" Very Happy

Exclamation A este jeden detail, ked vytiahnete klucik zo zapalovania ( dufam,
ze u vas sa tomu tiez tak hovori Laughing ), tak mi rucicka ad paliva stale
ukazuje mnozstvo paliva a aj teplotu motora mi stale ukazuje
( jednoducho neklesnu na "0", ako som bol zvyknuty u inych aut).
Je to OK? Question

Dufam, ze to u toho Fordu dopadne dobre, lebo rozhodne nemam
niekolko tisic na rozhadzovanie Rolling Eyes .

_________________
... Ono to utahne ...

1,4 Zetec SE 98HP+
r.v.: 1998
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
milopet
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 26.3. 2006
Příspěvky: 86
Bydliště: Karviná

PříspěvekZaslal: ne duben 30, 2006 11:22 am    Předmět: otáčky Citovat

Ty otáčky nevím Sad
,ale ručička teploty a paliva ukazuje pořád i po vytažení klíče ze spínačky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MAd
Puma Boss
Puma Boss


Registrace: 24.1. 2006
Příspěvky: 652
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne duben 30, 2006 8:00 pm    Předmět: Citovat

No asi tak. Bez diagnostiky je to těžko říct. Lambda sonda, váha vzduchu, zanešený filtr apod...

Máš hodně zvýšenou spotřebu ? Nebo projevují se ještě nějaké jiné obtíže ?

_________________
Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo Sad


§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Mircelo
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 20.3. 2006
Příspěvky: 642
Bydliště: Čadca,SK (pri Žiline)

PříspěvekZaslal: ne duben 30, 2006 9:46 pm    Předmět: Citovat

Nijake ine vady som zatial neobjavil (a dufam, ze ani neobjavym ja ani
nikto iny), skusim, este vymenit ten filter, ale aj tak si zajdem
potom do Fordu na tu diagnostiku, ako sa hovori "istota je gulomet".
Mozno to je blbost, ale mam podozrenie na chiptuning, lebo
na to ze ten motor ma dakych 7 rokov tak "taha" az moc podozrivo
dobre (tatko ma tiez 1.4 peugeota206 novu,ale nic moc oproti mojej pumicke).
Pojdem tam asi vo strvrtok, potom vam dam vediet ako som dopadol.

Diki za pomoc, ale ak este nekoho neco napadne,( alebo ma skusenosti
s tym), nech napise. Wink

_________________
... Ono to utahne ...

1,4 Zetec SE 98HP+
r.v.: 1998
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
jmario
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 24.4. 2006
Příspěvky: 135
Bydliště: SR Nitra-Nove Zamky-Surany

PříspěvekZaslal: po květen 01, 2006 11:16 am    Předmět: Citovat

mne po vypnuti spadne rucicka teplomeru aj nadrz ale moze to byt ze u novsich co mam - digitalny pocitac km je to uz tak riesene....
_________________
SKYPE me! jmario666
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
JX
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 6.2. 2006
Příspěvky: 113
Bydliště: okres Vyškov

PříspěvekZaslal: po květen 01, 2006 11:35 am    Předmět: Citovat

jmario napsal:
mne po vypnuti spadne rucicka teplomeru aj nadrz ale moze to byt ze u novsich co mam - digitalny pocitac km je to uz tak riesene....


Souhlas, me to dela taky...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Mircelo
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 20.3. 2006
Příspěvky: 642
Bydliště: Čadca,SK (pri Žiline)

PříspěvekZaslal: pá květen 05, 2006 9:05 pm    Předmět: Citovat

Ohladom tych blbnucich otacok.
Takze bol som v tom forde, ale zatial si ma objednali na stredu a nic blizsiemi nechceli povedat. Nemam z nich dobry pocit Rolling Eyes . NO uvidim.

_________________
... Ono to utahne ...

1,4 Zetec SE 98HP+
r.v.: 1998
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Mircelo
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 20.3. 2006
Příspěvky: 642
Bydliště: Čadca,SK (pri Žiline)

PříspěvekZaslal: st květen 10, 2006 12:54 pm    Předmět: Tak problem je znamy Citovat

Tak bol som vo FORDE.

bol som objednany na 9 00, prisiel som hnem ma zobral, vypytal si
technicak,... vsetko do pohody. Ale na otazku ci mozem byt pritom
mi primaci technik odpovedal, ze tam nikto okrem nich nesmie a
ze sa mozem pozerat odtialto na nich(od mojej pumy ma malo delit tym
padom len sklo). Tak som mu dal kluciky
a kukal som spoza skla sediaci na gauci na svoju pumicku. Ked tym vbehol
do garaze( lepsie povedane do hangaru) tak sa hned oklo nej shromazdilo
asi osem mechanikou a asi riaditel fordu( ocividne 1. jemne vytunena puma
co vydeli). Ked sa primaci technik vracal hned som ho upozornik,
ze ja vsetkym tym mechanikom nezaplatim hodiny statia pri pume Laughing .
Ale v dolezitej chvily ked otvorily kapotu , jeden debil zdvihol na zdvihaku
daku fiestu a ja som vydel hovn.. . Tak som nervozny behal po predajni
a zakazdym ma skoro seklo, ked som ppocul jak mi pumicku
vytacaju do vysokych otacok. Asi po 40min vybehol primaci technik
a skonstatoval, ze to je ventyl volnobehu a spytal sa ma ci ho
ma objednat, ked som sa ho spytal kolko stoji tak po jeho
odpovedi som bral kluciky a zaplatil diagnostiku a podakoval.
Ten ventil stoji 6000 Sk.
A to este neviem kolko by chcely za robotu.
Ta diagnostika ma stala 750 SK.

NO nic budem si musiet cez prazdniny zohnat daku poriadnejsiu brygadu.

_________________
... Ono to utahne ...

1,4 Zetec SE 98HP+
r.v.: 1998
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Mircelo
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 20.3. 2006
Příspěvky: 642
Bydliště: Čadca,SK (pri Žiline)

PříspěvekZaslal: st květen 10, 2006 2:37 pm    Předmět: Citovat

A este aby som nezabudol jedina chyba , ktoru diagnostika vyhodila co
ma potesila,bolo ,ze mam vysoky prietok vzduchu- tak priame sanie
sa prejavilo. Very Happy

_________________
... Ono to utahne ...

1,4 Zetec SE 98HP+
r.v.: 1998
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Mircelo
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 20.3. 2006
Příspěvky: 642
Bydliště: Čadca,SK (pri Žiline)

PříspěvekZaslal: čt květen 18, 2006 10:05 pm    Předmět: PROBLEM VYRIESENY Citovat

Takze PROBLEM VYRIESENY

Bol som v v obicajnom servise, koli tym blbnucim otackam, nech mi aspon
precistia skrtiacu klapku a ten "zevraj podla fordakov zly ventyl vonobehu".
tak skrtiacu klapku vycistili, rozobraly ventil volnobehu vycistili - mymochodom nevsymli si ze by bol daky vadny.a pri spiatocnom zapajani
kablov pri skrtiacej klapke si vsimli ze su dva kontakty ohnute a ze nefunguje nejakasomarina pri skrtiacej klapke, vyrovnaly ich precistili, zapojili a pri skusobnej jazde Svete Div Se . Motor slape jako blazon, Otacky
sa nezasekavali vsetko proste slapalo ako svajciarske hodinky. Laughing Laughing

Takze som asi prisiel na to ze vo forde su volovia, a este raz volovia
a este niekolko krat volovia Confused ( Exclamation cest vynimkam Exclamation ). koli nim som
skoro bol o 6000 korun lahsi. NO proste su to hov.... . Confused

A preto davajte si bacha na taketo vystrelky vo forde, nehovorim
ze to je tak vsede. Ale podla mna ked sa bude jednat o drahsiu opravu
tak doporucujem sa poradi este aj v inom servise predtym ako vysolite
niekolko tisicok, pricom to mozete mat za par stoviek.

_________________
... Ono to utahne ...

1,4 Zetec SE 98HP+
r.v.: 1998
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
jmario
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 24.4. 2006
Příspěvky: 135
Bydliště: SR Nitra-Nove Zamky-Surany

PříspěvekZaslal: čt květen 18, 2006 10:45 pm    Předmět: Citovat

Plne suhlasim s tym "znackovim" servisom ja som mal podobne problemy aj s autom rodicov aj motorkou....

Do Ford servisu idem len ked potrebujem nieco original na model auta (naposledy predne zasterky) Cool

A este nieco auto my robi kamarat co ma autodielnu.... a povedal my jednu vec s ktorou uplne suhlasim a preco racej pojdem k nemu ako do FORD-u:

citujem:

"Ja si nemozem ako maly zivnostnik dovolit praci nerozumiet alebo ju flakat lebo sa to rychlo roznesie a do roka mozem dielnu zavriet, ale "znackovy" servis bude mat vzdy dostatok blbcou co si tam auto zanesu najme ked si ho tam kupia a je nove co nepotrbuje takmer ziaden servis...."

_________________
SKYPE me! jmario666
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
martin
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvky: 57

PříspěvekZaslal: po srpen 28, 2006 6:15 pm    Předmět: otacky motoru Citovat

ZDravim vsechny...mam stejny problem...otacky pri razeni nejdou dolu a navic volnobeh kolisa...byl sem v Praze u Forda....meli podezreni na praskly ventil...haha.......nakonec se jednalo o "zanesenou svorkovnici" ...zaplatil sem 2500 kc za opravu a svete div se - po 500 km (v pulce nemecka) to zacalo znovu...nakonec sem s tim dojel az na zapadni pobrezi Walesu, kde se zavadou jezdim dodnes. Servisy jsou tady nechutne drahe, v normalni s tim nikdo nechce mit nic spolecneho a v znackovem si berou 35 liber za hodku prace(v Praze na tom makali 5 hodin). Tak uvidime....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.10 sekund