Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: út červenec 17, 2007 3:02 pm Předmět: |
|
|
a jakejch výhod trochu mi to upřesni jinak si nejsem jistej že bych 1,7 o tolik převrtal jinak si myslím že moc vyhod nemá stačí si jenom uvědomit za kym jezdíme pro nahr dily a servi bude mit určitě vic zkušeností s motorem z escorta než s pumou a to tu víme všichni i když pochybuju že bych s tím do origo servisu někdy jel taky dostupnost nahr dilu bude lepší ale řikám uvidíme _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
Sajmon.Fenix Puma Driver
Registrace: 7.4. 2006 Příspěvky: 239 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: čt červenec 19, 2007 12:35 pm Předmět: |
|
|
Nevím, přesně jak je na tom motor z escorta, ale 5 let rozdílu tomu přece jen něco dá, co třeba střídavý VTC??? atd.. Myslím, že v tý technologii nějakej rozdíl bude. _________________ Puma 1.7 ZETEC 92kw
r.v. 1997 |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: čt duben 10, 2008 4:23 pm Předmět: |
|
|
tak z určitosti motor nebude zlodeji nam podpalily chalupu i s garazi a motor je uz k nepouziti takze bych chtel temto zmetkum podekovat a poprat jim at uhorej v nejaky pristi chalupe kde se ubytujou _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
Haro Puma Driver
Registrace: 28.2. 2008 Příspěvky: 140 Bydliště: Opavsko
|
Zaslal: čt duben 10, 2008 5:25 pm Předmět: |
|
|
Ku... tak to fakt nasere!!Ale ohledne toho motoru myslim ze tak hrozne jak to vsichni vybarvujou by to nebylo.Pripada my ze prevodovky jsou stejne a blok motoru taky(snad jen trochu menci). |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: pá duben 11, 2008 1:37 am Předmět: |
|
|
blok byl stejny akorat vaha byla jina prevodovka sedela s minimalnima upravama jenom uchyceni motoru bylo uplne jinak _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
|