Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - puma rs 2000
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Ostatní

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
puma rs 2000 Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Lopez
Puma God
Puma God


Registrace: 1.12. 2006
Příspěvky: 1079
Bydliště: Praha matka měst a nálad

PříspěvekZaslal: út červenec 17, 2007 3:02 pm    Předmět: Citovat

a jakejch výhod Question trochu mi to upřesni jinak si nejsem jistej že bych 1,7 o tolik převrtal jinak si myslím že moc vyhod nemá stačí si jenom uvědomit za kym jezdíme pro nahr dily a servi bude mit určitě vic zkušeností s motorem z escorta než s pumou a to tu víme všichni i když pochybuju že bych s tím do origo servisu někdy jel Laughing taky dostupnost nahr dilu bude lepší ale řikám uvidíme
_________________
Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Sajmon.Fenix
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 7.4. 2006
Příspěvky: 239
Bydliště: Jihlava

PříspěvekZaslal: čt červenec 19, 2007 12:35 pm    Předmět: Citovat

Nevím, přesně jak je na tom motor z escorta, ale 5 let rozdílu tomu přece jen něco dá, co třeba střídavý VTC??? atd.. Myslím, že v tý technologii nějakej rozdíl bude.
_________________
Puma 1.7 ZETEC 92kw
r.v. 1997
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Lopez
Puma God
Puma God


Registrace: 1.12. 2006
Příspěvky: 1079
Bydliště: Praha matka měst a nálad

PříspěvekZaslal: čt duben 10, 2008 4:23 pm    Předmět: Citovat

tak z určitosti motor nebude zlodeji nam podpalily chalupu i s garazi a motor je uz k nepouziti takze bych chtel temto zmetkum podekovat a poprat jim at uhorej v nejaky pristi chalupe kde se ubytujou Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
_________________
Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Haro
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 28.2. 2008
Příspěvky: 140
Bydliště: Opavsko

PříspěvekZaslal: čt duben 10, 2008 5:25 pm    Předmět: Citovat

Ku... tak to fakt nasere!!Ale ohledne toho motoru myslim ze tak hrozne jak to vsichni vybarvujou by to nebylo.Pripada my ze prevodovky jsou stejne a blok motoru taky(snad jen trochu menci).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Lopez
Puma God
Puma God


Registrace: 1.12. 2006
Příspěvky: 1079
Bydliště: Praha matka měst a nálad

PříspěvekZaslal: pá duben 11, 2008 1:37 am    Předmět: Citovat

blok byl stejny akorat vaha byla jina prevodovka sedela s minimalnima upravama jenom uchyceni motoru bylo uplne jinak
_________________
Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Ostatní Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund