Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - otáčky
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Motor

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
otáčky Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Lopez
Puma God
Puma God


Registrace: 1.12. 2006
Příspěvky: 1079
Bydliště: Praha matka měst a nálad

PříspěvekZaslal: út červen 12, 2007 10:18 am    Předmět: Citovat

no na plyn. lanko my to moc nepřide protože při dobrždování na světla se zařazenou rychlostí šly otačky dolu a kolem 1500 spadly "normal" a držely se dokud sem se nerozjel pak to zase vylezlo hlavne pak ze se to chytlo až po couvnutí a prevodovka s lankem nema nic společnyho a na řidicí jednotce taky zadna chyba tak nevim.zatukam to ale stalo se mi to jen jednou
_________________
Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
maxa
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 11.6. 2006
Příspěvky: 370
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: pá červen 15, 2007 4:38 pm    Předmět: Citovat

Tak se mi zdá,že mi to víc kolísá,když je víc horko.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
PumaDedek
Banned
Banned


Registrace: 23.1. 2007
Příspěvky: 658

PříspěvekZaslal: pá červen 15, 2007 4:50 pm    Předmět: Citovat

Cool Nemůže to dělat to,když je horko a sepne ti vrtule?Mě to kolísá,když blikám světelnou houkačkou-kolísají otáčky...Taky jsem z toho blázen. Very Happy
_________________
Důvod zákazu přístupu na fórum: Poškozování dobrého jména klubu, soustavné porušování pravidel, urážení členů fóra.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
maxa
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 11.6. 2006
Příspěvky: 370
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: pá červen 15, 2007 8:59 pm    Předmět: Citovat

Tak často mi vrtule spínad snad nemůže.Udělá mi to tak čtyřikrát do minuty.Nemůže to spíš být to čidlo teploty vzduchu?Dá se nějak proměřit?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
erikfrog
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvky: 33
Bydliště: Rimavská Sobota

PříspěvekZaslal: po červenec 09, 2007 8:46 am    Předmět: Padanie otacok Citovat

Tento isty problem mam aj ja ale plus k tomu mi pri jazde na volnobeh ostanu vysiet otacky ca 2000 a nejdu dole az kym nestalcim spojku alebo auto nestoji.
MAF senzor aj ostatne snimace su ok.
Jedine Lmbda sonda uz nie je v poriadku pri 3000ot/min ukaze max 0,8v ale na volnobeh nic. Pritom aj na volnobeh ostatne auta aj druha puma hodnoty ukazuje. Takze kupil som novu lambdu a dnes ju zalozim. Ten pokles otacok sposobi prepnutie CLOSED LOOP do OPEN LOOP.
Pri studenom motore ECU snima hodnotu len z polohy skrtiacej klapky a snimaca MAF (vaha vzduchu) to je tzv OPEN LOOP. Pri zvyseni ot a zahriati motora ECU davkuje palivo podla lambdy, MAF a skrtiacej klapky. To je CLOSED LOOP.
Toto su moje doterajsie zistenia. Mam diagnostiku ale ta mi dala zatial "len" tieto odpovede.
Este moze byt problem aj vo ventile volnobehu. Vyskusal som z jednej fiesty a to padanie otacok pri prepinani bolo len minimalne. Uvidim co sa stane ked bude nova lambda.
Pokial niekoho zaujimaju ceny tak nova original Lambda 1500 a ventil volnobehu novy original 2000.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
martin
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvky: 57

PříspěvekZaslal: po červenec 09, 2007 2:00 pm    Předmět: Citovat

me taky zustavaji otacky viset, ale tipoval bych Maf, protoze pri jizde na bez zarazene rychlosti se otacky eni v zavislosti na rychlosti jizdy. Pravdebodobne napor vzduchu do MAF, jinou logiku v tom nevidim.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
erikfrog
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvky: 33
Bydliště: Rimavská Sobota

PříspěvekZaslal: po červenec 09, 2007 3:42 pm    Předmět: Martin Citovat

Tak presne toto to nie je. Diagnostika mi ukazuje hodnoty aj za jazdy a pri pustenom pedale bez ohladu na rychlost jazdy ukaze 2g/s takze tymto to urcite nie je.
Inak ak rozpojis konektor od snimaca rychlosti co je na prevodovke tak to robit nebude....
Vela pum som videl na ktorych je to odpojene kvoli tomuto. stlacis kolik a vytiahnes ten konektor je to pod snimacom teploty motora pod "rozdelovacom".
Idu tri kable na taku krabicku co je na lanku tachometra hned nad prevodovkou.

edit:
Po vcerajsku to vyzera ze aspon ciastocne sa nasiel liek na tuto zavadu. Po vymene vsetkeho co sa len dalo. Od lambda sondy atd. Som vybral skrtiacu klapku, ked som sa pozrel cez nu proti svetlu uz dost presvitala cize bola jasna netesnost. Stav km je original 162 500 km. Vymenil som ju za druhu a problem sa odstranil.
Este ma trapi vynechavanie motora na volnobeh, ked na to pridem dam vediet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
erikfrog
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvky: 33
Bydliště: Rimavská Sobota

PříspěvekZaslal: pá červenec 13, 2007 9:43 pm    Předmět: Zvitazil som Citovat

Po nekonecnych hodinach spekulovania a vymienania dielov som prisiel na chybu preco tie nestastne otacky lietaju vysoko a potom zase nizko.
Diagnostika sem-tam ukazala chybu P0171 - System too Lean Bank1. Co v preklade znamena nieco ako prilis vela kyslika vo vyfukovom potrubi. Aj bez diagnostiky sa da tato chyba urcit volmetrom ak na volnobeh lambda neukaze ziadnu hodnotu a v otackach ano.
Jednou z moznych pricin tejto chyby je aj netesnost sacieho potrubia. To znamena pokial niekomu lietaju otacky moc vysoko a potom prudko spadnu pripadne motor zhasne pravdepodobne motor nasava falosny vzduch bud cez skrtiacu klapku ci ako v mojom pripade cez prasknutu hadicku ktora je hned pod sacim potrubim pri ventile volnobehu. Z klukovej skrine vychadza von a potom sa v tcku rozdeli na dve strany ktore su nastrcene v plastovom sani. Jedna z tychto hadiciek sa vekom rozpadla a podtlak ju roztrhal. Pri vypnuti motora bolo pocut zasycanie ako ked sa otvori pivo.
Puma teraz pradie ako maciatko a otacky su ako z velkej knihy. A co som sa natrapil....... vymenena vstrekovacia lista, lambda, skrtiaca klapka, ventil volnobehu, cievka zapalovania, sviecky, MAF. Nastastie som mal k dispozicii jednu rozmlatenu fiestu.
Takze snad len tolko ze niekedy ani netreba hladat zavadu v elektronike ale v obycajnej malickosti ako v tomto pripade obycajna 10cm dlha hadicka.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
maxa
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 11.6. 2006
Příspěvky: 370
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: so červenec 14, 2007 10:17 am    Předmět: Citovat

Tak na to ještě kouknu a uvidíme.To s těma vysokýma otáčkama okolo 2000,které spadnou až po sešlápnutí pedálu mi dělalo taky.Začlo mi to dělat po resetu el.Po tom co jsem vyčistil všechny konektory škrtící klapu a volnoběžný ventil,jsem opět resetoval el. auž se to neprojevilo
edit:
Tak hadička byla opravdu úplně v háji.Vyměnil jsem jí a zatím se nějaký pokles při volnoběhu neprojevil.Jen se teď otáčky ještě pohybujou trochu níž.Ujel jsem ale zatím jen asi 5 Km,tak uvidíme později.Počítám,že se teď motor s tou změnou zase musí sehrát.Jinak moc děkuji za tenhle tip. Snad už to bude v poho.

mod.edit: precti si pravidla v sekci obecne
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Paradko
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 22.7. 2007
Příspěvky: 88
Bydliště: Slovensko

PříspěvekZaslal: út červenec 24, 2007 8:37 pm    Předmět: Citovat

Ja mam podobny problemik.Ked auto stoji cca 1 noc a potom nastartujem a tocim volantom,klesnu mi otacky.Comu by som sa nedivil,lebo bolo mi to vysvetlene tym,ze sa zapne cerpadlo serva a tym to kolisaju otacky.Vraj.Ale mne motor az zdochne a to sa mi nezda OK.Ked ale nepohnem volantom a pockam potom vo volnobehu pridam a tak otocim volantom vsetko je OK.Len chcem vediet cim to je. Shocked.Diky halani.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Lopez
Puma God
Puma God


Registrace: 1.12. 2006
Příspěvky: 1079
Bydliště: Praha matka měst a nálad

PříspěvekZaslal: pá červenec 27, 2007 12:21 pm    Předmět: Citovat

2paradko: buď úplně v klidu je to přesně tak jak ti to řekli,když nechceš aby ti chcípnul motor , tak neotáčej koli hned po nastartování do plnýho rejdu.Mě to dělá taky a už sem si zvyknul.Osobně si myslím že je to proto, že baterka už není nejnovější - teda aspoň u mě-teda aspoň u mě nedrží plnou kapacitu Wink
_________________
Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Paradko
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 22.7. 2007
Příspěvky: 88
Bydliště: Slovensko

PříspěvekZaslal: so srpen 11, 2007 8:33 am    Předmět: Citovat

Prisiel som este na to,ze ked je motor studeny a ja chvilku po starte zapnem svetla,motor zdoch.Lenze baterka to byt nemoze,vsak motor je nastartovany.Naozaj neviem co to ma byt.Otacky reaguju na kazdy odber el.nergie znizenim,este aj na posun okien.To sa mi zda uz trosku moc.Teraz by mi pomohol vazne,nejaky vas postrech.Diky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
PumaDedek
Banned
Banned


Registrace: 23.1. 2007
Příspěvky: 658

PříspěvekZaslal: so srpen 11, 2007 8:48 am    Předmět: Citovat

Cool MĚ to dělá taky...sice nechcípe,ale znatelný pokles otáček je.
Po minutě je vše v normálu.jediný pokles ot. ,je pokaždé,když blikám světelnou houkačkou...Čím to je,toť záhada Cool

_________________
Důvod zákazu přístupu na fórum: Poškozování dobrého jména klubu, soustavné porušování pravidel, urážení členů fóra.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund