Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - škrtíci klapka
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Motor

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
škrtíci klapka
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
maxa
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 11.6. 2006
Příspěvky: 370
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: so červen 23, 2007 11:26 am    Předmět: škrtíci klapka Citovat

Řeším stále problém s kolísajícíma otáčkama,proto chci udělat pár věcí o kterých jsem se zde dočet.
Vyčištění škrtící klapky a volnoběžného ventilu
Zajímalo by mě proto kde škrtící klapku najdu.
A jestli je nějaký problém s vyčištěním toho ventilu.
A jak se dá vyčistit váha vzduchu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
AndrewN
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 13.6. 2007
Příspěvky: 122
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm

PříspěvekZaslal: so červen 23, 2007 11:57 am    Předmět: Citovat

Čemu říkáš kolísání otáček? Já když dobržďuju na neutrál, tak mi otáčky občas spadnou zhruba na hodnotu 700, ale hned se vrátí na svoji úroveň, takže si myslím, že je to ještě v normě. Nemám to ještě přesně vysledované, protože jsem s autem zatím najezdil velké kulové.

Jinak škrtící klapku jsem čistil na Fiestě technickým benzínem(viditelné nečistoty). Najdeš ji tak, že pojedeš po hadici sání směrem k motoru a měl bys na ni narazit. Doufám, že jsem to moc nezplantal. A taky by na ní teoreticky mělo ústit lanko plynového pedálu.

Známý mechanik mi říkal a ukazoval sprej, kterým se tato klapka čistí od menších nečistot a nánosů. Jmenovalo se ty myslím Carburator cleaner, mělo to stát okolo 250 kč a aplikovalo se to tak, že se to stříklo do sání(logicky nejspíš za vzduchovým filtrem) s nastartovaným motorem. Strašně mi to vychvaloval, že mu to od těchto problémů pomolo snad na každém autě. Tak zkus a dej vědět jak to pomohlo. Já jsem to tehdy na Fiestě tím sprejem nedělal, protože jsem ji pár dní na to prodal.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
maxa
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 11.6. 2006
Příspěvky: 370
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: so červen 23, 2007 3:36 pm    Předmět: Citovat

Na neitrál mi otáčky občas spadnou někde až k 300 a zase se to vrátí.Málem to chcípne.
No a po odpojení baterie a resetu jednotky mi to teď začalo dělat to,že mi otáčky stoupnou i někde k 2000tis a posešlápnutí spojky spadnou k 900.Dělá to při každém vyřazení na neutrál, ale většinou to je z 1500 na 900.Tak to chci pročistit jestli to není tím.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
AndrewN
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 13.6. 2007
Příspěvky: 122
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm

PříspěvekZaslal: so červen 23, 2007 3:41 pm    Předmět: Citovat

Jo no tak to jsou klasické projevy. Vyčištění té škrtící klapky by pomoct mohlo. Zkus to i tím sprejem. Čidlo volnoběžných otáček myslíš asi krokovací motůrek, že? Ten ale nevím jak se dá vyčistit.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
maxa
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 11.6. 2006
Příspěvky: 370
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: so červen 23, 2007 3:44 pm    Předmět: Citovat

Někde jsem tady četl,že volnoběžný ventil je na hadici sání u motoru uchycený dvěma šrouby.Někdo to čistil tech benzínem.

edit: Tak vyčistil jsem ventila to tak že jsem ho prolil tech. benzínem.Nevím jestli lze ještě nějak důkladněji.Klapku jsem pročistil zevnitř sacího potrubí a stále stejný problém.Jinak když to prošlápnu,tak mi otáčky drží stále na 1500 a neklesnou dokud neprošlápnu spojku,což se mi zdá divné.


mod.edit: pouzivej tlacitko edit, pokud je tvuj prispevek posledni v thredu: §3
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
PumaDedek
Banned
Banned


Registrace: 23.1. 2007
Příspěvky: 658

PříspěvekZaslal: so červen 23, 2007 8:35 pm    Předmět: Re: škrtíci klapka Citovat

maxa napsal:
Řeším stále problém s kolísajícíma otáčkama,proto chci udělat pár věcí o kterých jsem se zde dočet.
Vyčištění škrtící klapky a volnoběžného ventilu
Zajímalo by mě proto kde škrtící klapku najdu.
A jestli je nějaký problém s vyčištěním toho ventilu.
A jak se dá vyčistit váha vzduchu

Cool Koukni sem-velmi pěkně udělané Exclamation
http://macis.wz.cz/Dokumentace/Puma/Rizenimotoru/umisteninamotoru.jpg

_________________
Důvod zákazu přístupu na fórum: Poškozování dobrého jména klubu, soustavné porušování pravidel, urážení členů fóra.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
maxa
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 11.6. 2006
Příspěvky: 370
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: ne červen 24, 2007 7:25 pm    Předmět: Citovat

Tak po dalším resetu el. po vyčištění ventillu a klapky už problém s vysokymi otáčkami odpadl.ale volnoběh stále kolísá
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Aluna
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 7.9. 2006
Příspěvky: 890
Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)

PříspěvekZaslal: po červen 25, 2007 2:23 pm    Předmět: Citovat

Hele to uz se tady nekde resilo...jestli odpojis baterku, musis najezdit cca 150-200km a ono se to samo srovna...nedavno jsem baterku menil taky a mel jsem stejnej problem a jak rikam, samo se to srovnalo asi po tydnu... Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
maxa
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 11.6. 2006
Příspěvky: 370
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: po červen 25, 2007 8:40 pm    Předmět: Citovat

Jenomže já jsem baterii odpojil kvuli tomu,že to začalo dělat.
Tak to kolísání mi opravdu dělá více při vyšší okolní teplotě.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund