Autor |
Zpráva |
Matěj |
Zaslal: so březen 17, 2007 3:50 pm Předmět: |
|
zalezi na tom jakej styl jizdy v aute preferujes.. Me bavi jezdit zatacky na limitu a uzivat si chovani auta (nervozní záď, mirna pretacivost).. Nekomu se zase libi nevycerpatelna prilnavost..
mam 195ky.. |
|
Mircelo |
Zaslal: so březen 17, 2007 3:39 pm Předmět: |
|
215 su ok. len potom bacha na mokrom a nespevnenom povrchu... |
|
koco |
Zaslal: so březen 17, 2007 1:50 pm Předmět: |
|
dik za ohlasy, pani.. takze vidim, ze clovek co mi o tom hovoril nebol moc blizko pravdy, takze kupujem od jedneho cloveka 1.7 pumu.
Ponukol mi este jazdene elektrony, s uzkoprofilovkami 16" 215/40. Za 10 litrov, celkom fajn cena. Povodne som chcel 205mm, nie je 215 uz prilis vela? Co myslite?
(sry za OT) |
|
Matěj |
Zaslal: pá březen 16, 2007 6:12 pm Předmět: |
|
podle me je kazdej benzinak od Fordu bud Zetec nebo Duratec.. |
|
webster |
Zaslal: pá březen 16, 2007 5:58 pm Předmět: |
|
nie je nahodou aj 1,4 zetec? alebo sa mi to asi zda... s rozvodami problem nie je. Original sada od forda, ktoru som kupil za 3508, -- SKK je na 150.000 km alebo 10 rokov. A nas mechanik, pracujem v servise, robil pumu prvykrat a intuitivne po jednom telefonate s kamaratom z fordu to spravil za chvilu a na prvykrat. Co povazujem za uspech, ked aj v autorizovanych servisoch s tym mavaju problem, ako som sa tu mohol docitat. A dovozcovia niekedy sami nevedia, co vozia. A myslim, ze puma pre nich nie je vobec vyhodna na dovoz, lebo sa malo predava a moc sa na nej zarobit neda v porovnani s VW alebo Skoda. Samozrejme, ze to zavisi aj od kusu. |
|
Mircelo |
Zaslal: čt březen 15, 2007 11:16 pm Předmět: |
|
mam 1,4 a tiez musim iba chvalit. neviem o ziadnom takom spolahlivom a vykonnom motore ako je Zetec SE...
Mam pocit ze majitelia 1,7 viac pretacaju svoje selmy ako majitelia 1,4, tak mozno preto je viac sprav ze je 1,7 nespolahlivejsia ... |
|
Šotnik |
Zaslal: čt březen 15, 2007 8:39 pm Předmět: |
|
Taky nemám žádnej problém. Akorát rozvody se měněj na několikrát, ale to je vina servisu, že tam dělaj paka a neuměj to tam dát správně . O jinym motoru než 1,7 jsem u pumy fakt nepřemejšlel, pro mě jasná volba. Zajímavý taky je, že v ČR se oficiálně prodávaly pouze pumy jedna-sedmičky, že by nám sem posílali jen šmejdy |
|
nicus |
Zaslal: čt březen 15, 2007 4:20 pm Předmět: |
|
No nevím, ale Zetec se dával třeba do Escortů snad víc jak 8 roků a myslím že do Mondea Focusů taky nějakej pátek, takže to už z toho důvodu bych soudil, že kvalita konstrukce těhle motorů je asi na dobré úrovni. Někde sjem četl, že když se o něj dobře staráš, tak pro tenhle motor není zas takovej problém 300t v ucházejícím stavu.
Já bych se toho rozhodně nebál. Sám mám 1,7 a když jsem vybral tohle auto, tak jsem narozdíl od jiných částí o motoru nezapochyboval ani minutu. |
|
Sopen |
Zaslal: čt březen 15, 2007 4:04 pm Předmět: |
|
Mam 1.7 a musím uznat že maaaaaxxxxiiimááálníí spokojenost!
Než jsem kopil pumu, trochu jsem po netu ty motory ZETEC projížděl co jsou zač. Kamarád má ZETEC 1.8 v escortu a též plná spokojenost.
Hodně jsem se o nich dočítal samou chválu a hlavně ZETEC jsou motory co něco vydržíííí!!!
Alespon se tak o nich dost píše.
Řekl bych, že kritika a poruchovost leda na vozy, kterým jejich majitelé dávali co proto. Ale tak je to všude. |
|
koco |
Zaslal: čt březen 15, 2007 3:26 pm Předmět: Spolahlivost ZE-TECu |
|
Zdravicko pani!
Nejaku dobu sa zaujmam o pumu, po preluskani vasho fora som bol jednoznacne rozhodnuty pre model s 1.7 motorom.
Kontaktoval som znemaho co vozi auta z Rakuska a ten ma svojimi informaciami trochu zaskocil.
Vozi iba 1.4, lebo 1.7 so ZE-TECom su viac kazove a skoro kazdeho co pozna s tymto motorom mal problemy. Rozvody ze treba menit ovela skor ako u 1.4, a ze aj celkovo u Forda v ostatnych autach sa nakoniec 1.7 neuplatnili, kvoli spolahlivosti. A preto 1.7 uz ani nevozi, lebo sa mu velmi nepredavali.
Je tam naozaj rozdiel v spolahlivosti? Neviem sa teraz rozhodnut medzi 1.7 z '98 a 1.4 z '99 uvedeneho do prevadzky v '00. Vidu okolo 150 000, Sk.
Dakujem za rady |
|