Autor Zpráva
cochee
PříspěvekZaslal: so říjen 11, 2008 6:12 pm    Předmět:

Tak jak to píšu (o té "testovací jízdě") tady o kousek výš v tomhle threadu, je to korektně. V běžných uživatelských příručkách to popsáno není, ale je to v oficiálním servisním manuálu FORD, známém jako TIS. Jinak baterie Ca/Ca se má dávat do všech fordů od určitého data výroby, u Pum to platí pro všechny, i ty nejstarší. Při výměně baterie je doporučeno použít jako novou Ca/Ca baterii i v tom případě, pokud stará baterie byla starého typu. Vyšší napětí (jak nominální, tak dobíjecí) je jen jedním z více rozdílů mezi Ca/Ca a starým olovo/antimonovým akumulátorem. Pokud to nevíte, Ca/Ca aku poznáte na první pohled tak, že má "magické oko."
misakxt
PříspěvekZaslal: po říjen 06, 2008 11:05 am    Předmět:

Nevim jak u Pumy ale u Focuse mi v knížce píšou že by se měla používat do vozů Ford autobaterie typu Calcium-Calcium kvůli vyššímu dobíjecímu napětí než u ostatních vozů(bylo to pár desetin V ).Zkusim to přesně dohledat.
V chytré knize se píše toto:
Po odpojení baterie dojde k vymazání obsahu následujících elektronických registrů.1.registr závad motoru(ŘJ motoru)
2.paměť digi hodin
3.paměť koncových poloh el. systému stahování oke(což platí u focuse-puma myslim tohle nemá).
Pokud dojde k odpojení delším jak půl hodiny vymažou se veškerá data z ŘJ nutno provést testovací jízdu.Ta tady sice neni popsaná ale dalo by se to dohledat na Focus fóru.jednou sem to dělal když sem čistil měřič množství nasávaného vzduchu.bylo to nějak že se motor nechal 5 min na volnoběh a potom se držel nějaké 3 min na 3000ot(přesně už nevim) a tim si právě zrychlil "naučení" ŘJ.
cochee
PříspěvekZaslal: po říjen 06, 2008 3:53 am    Předmět:

To máš pravdu, ale vím z minulosti zde na fóru, že někomu reset ECU a tohleto "naučení" novým hodnotám dost dobře hnul spotřebou směrem dolů. Takže proč by se to ECU měla učit (postupně třeba) týden, když to může zhruba umět za 15 minut? Jasně že ECU ty hodnoty upravuje neustále, já třeba jezdím dejme tomu týden systémem brzda-plyn a týden úsporně, podle toho jakou mám náladu, a auto "poslouchá" vždycky až tak po třech dnech, až si ŘJ zvykne na jiný styl jízdy.
Scary
PříspěvekZaslal: ne říjen 05, 2008 9:39 am    Předmět:

jo skusal som to...
a odporucanie od fordu... no mozno si chlapsi vypili a robia si z ludi blaznov...? Wink
ako ono to moze byt dobre aby sa ECU naucila tie veci rychlejsie.. ale ona sa uci a upravuje neustale... teda hocico spravis casom sa upravi i tak podla seba..
cochee
PříspěvekZaslal: ne říjen 05, 2008 1:40 am    Předmět:

Somárina to možno je, nicméně je to oficiální doporučení od Fordů Very Happy
MiroPB
PříspěvekZaslal: st říjen 01, 2008 2:44 pm    Předmět:

myslis ze je to somarina? Ja som to neskusal, kolega to skusil na escorte... ale vysledok bol plusminus rovnaky...tažko povedať.. mne sa to vlastne tiez raz stalo ked mi odisla baterka... žiadny extra rozdiel
Scary
PříspěvekZaslal: st říjen 01, 2008 1:01 pm    Předmět:

programy si vygoogli...
a inac toto ze po vypnuti baterie teda "restartuti" riadiacej jednotky treba ist na volnobehu a proste cely ten navod na lepsiu spotrebu je zarucene somarina...
Jitka
PříspěvekZaslal: st říjen 01, 2008 12:51 pm    Předmět:

Tyhle diskuze jsou staré 2 roky. Neobjevilo se nic nového? Bohužel se mi stalo přesně tohle. Vybila se mi baterie a když mi tam švagr dal novou, rádio chce kod který samozřejmě neznám. Chtěla jsem si stáhnout ty programy, ale to mi zase nejde otevřít. Poraďte mi někdo. Mám jet teda do Forda? Dost mě to nasralo, samé zádrhely.
cochee
PříspěvekZaslal: st listopad 15, 2006 2:17 pm    Předmět: Re: Baterie

Ne, imobilizér je v pohodě. Vytratí se akorát kód rádia - viz výše v tomto tématu - a chybové kódy a data pro běh motoru z řídící jednotky. Co s rádiem viz výše, chybové kódy prostě zmizí a data pro motor se obnoví po prvním nastartování; správně se má po prvním nastartování nechat běžet motor 3 minuty na volnoběh a pak 2 minuty naprázdno při zvýšených otáčkách na 1200, načež prvních 8 km se má jet ne monotonním stylem, tzn. asi nejlépe se projet přes město.

Když už jsme u té baterky, kdo máte na tu CaPb baterku nabíječku? Včera jsem to zkoušel obyčejnou nabíječkou a výsledek téměř nulový, nabíječka zřejmě musí nabíjet pulzním režimem. Zajímalo by mě, kolik taková nabíječka stojí. Zřejmě ji budu potřebovat víc než často.
JX
PříspěvekZaslal: ne duben 09, 2006 6:46 pm    Předmět:

MAd napsal:
Tady máš prográmky na zjištění kódu


Po pul hodine boje, za nemale pomoci VX Wink, jsem konecne vytahl autoradio. Seriove cislo jsem ani nemusel pouzit, protoze kod radia byl na rucne psanem listku na radiu nalepen Very Happy
Ze zvedavosti, zda programky od tebe budou fungovat, jsem si prece jenom seriove cislo opsal a zjistil, ze pro me je pouzitelny pouze ten druhy programek... Ten mi kod opravdu potvrdil.
Ten prvni program kod pro M radu negeneruje.

Diky za pomoc Super jsem zase o poznani chytrejsi Idea
Elton
PříspěvekZaslal: st duben 05, 2006 8:40 pm    Předmět:

mě řekli kód na rádio u ford charouz v praze za 200 bez lístku.. ale prej to nemám nikde říkat Embarassed tak vám to teda neříkám, ale píšu.. Smile
MAd
PříspěvekZaslal: st duben 05, 2006 6:24 pm    Předmět:

Tady máš prográmky na zjištění kódu
MAd
PříspěvekZaslal: st duben 05, 2006 2:32 pm    Předmět:

Šlo by dát paralerně druhou baterii, ale i tak to bude trochu komplikované, aby jsi nepřerušil dodávku proudu.

Na webu najdeš spoustu dekodérů kódů na rádio. Tuším, že je potřeba VIN a číslo rádia (je na štítku ze zadní strany)
JX
PříspěvekZaslal: st duben 05, 2006 1:44 pm    Předmět:

Frostik napsal:
héé, he, já jsem to tušil ... é pardon Embarassed

tak to bude trošičku problém, podle mě jsou 2 možnosti :
1) můj kód je "0481", takže ho můžeš vyzkoušet - jak ho zadat když tak napíšu později
2) připravit si poplatek ? 500,- kč, zajít k autorizovanému dealerovi Forda (osobně bych volil Charouze) a oni by ti ho, teoreticky, měli na základě sdělení vin kódu a dalších informací sehnat z centrály Fordu, kde prej maj databáze všech kódů ke všem autům ... mi říkali v servisu Question ...

má někdo jinej a lepší nápad ??? Embarassed



Tak uz sem ji vymenil a prisel sem i na zadavani kodu Wink ale ten tvuj kod mi nefunguje Crying or Very sad tak uz mam o pokus min Very Happy
Diky za snahu Smile
Frostik
PříspěvekZaslal: st duben 05, 2006 1:37 pm    Předmět:

héé, he, já jsem to tušil ... é pardon Embarassed

tak to bude trošičku problém, podle mě jsou 2 možnosti :
1) můj kód je "0481", takže ho můžeš vyzkoušet - jak ho zadat když tak napíšu později
2) připravit si poplatek ? 500,- kč, zajít k autorizovanému dealerovi Forda (osobně bych volil Charouze) a oni by ti ho, teoreticky, měli na základě sdělení vin kódu a dalších informací sehnat z centrály Fordu, kde prej maj databáze všech kódů ke všem autům ... mi říkali v servisu Question ...

má někdo jinej a lepší nápad ??? Embarassed

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group