Autor |
Zpráva |
johnyzi |
Zaslal: st duben 22, 2015 8:00 pm Předmět: |
|
kleště, odvrtat, pilníčkem vybrousit na obyč. šroubovák... tomu se říká lidová tvořivost;) |
|
honza |
Zaslal: st duben 22, 2015 1:35 pm Předmět: |
|
Tak by to mělo být váhou vzduchu, ale teď mam zase problém že ji nemůžu dostat ven drží na těch dvou hvezdickovejch šroubech a ten jeden je úplně ozvykanej. Nemáte na to někdo nakej trik jak ho dostat ven? |
|
honza |
|
faust54 |
Zaslal: út duben 07, 2015 11:34 pm Předmět: |
|
no, aby to nebyla kombinace jako u mě--- kat + zadni lambda v --- a nakonec vymena pradni + zadni lambdy + kat... |
|
johnyzi |
Zaslal: út duben 07, 2015 11:24 pm Předmět: |
|
Do fordu bych kvůli tomu ani nejezdil, tam si řeknou aspoň litr za diag., stačí někdo s fordiagem.. po Praze je nás dost, jinde nevim. Lambda se neladí, ta prostě buď funguje dobře/blbě/nefunguje:D |
|
honza |
Zaslal: út duben 07, 2015 12:02 pm Předmět: |
|
Nespaleny benzín z vyfuku právě občas citim. Puma je po FL, ale kontrolka nesvíti. Vyplatí se jet na diagnostiku přímo do fordu? Bohatost směsi by mi tam na lambde nastavili nebo se vyplati koupit novou? Vůbec nevím kolik můžou za tu diagnostiku chtít.
Jinak dekuju za rady je to strašny hlavně kvůli ty spotřebě. Nedostanu se pod 9l/100km |
|
johnyzi |
Zaslal: po duben 06, 2015 9:32 pm Předmět: |
|
ty to vždycky rozlouskneš |
|
xseries60 |
Zaslal: po duben 06, 2015 11:30 am Předmět: |
|
Ještě nutno dodat, že kontrolka se mu rozsvítí jen pokud má FL. Pumu s digi. počítadlem km
Ps: tenhle problém bych spíš viděl na vadné TPS (snímač polohy škrtící klapky). Nebo netěsní nějaký vstřikovač a př plném plynu se to ulívá, protože v tomto stavu by se měla směs obohacovat, ale u benzínu je třeba dodržovat směs kolem 14,7 Kg vzduchu na 1 Kg paliva. U nafty je ten poměr benevolentnější a do určité míry se dá říct, že čím víc nafty tím víc to pojede
Chcete to prostě vyčíst chyby jinak je to jen velká teorie... |
|
johnyzi |
Zaslal: po duben 06, 2015 10:30 am Předmět: |
|
lambda se rozsvítí většinou až když je po smrti, tvoje může bejt unavená a pozdě reagovat, v takovém případě ještě svítit nebude. Poznáš na diagnostice na osciloskopu. A už moje stokrát opakovaná rada:D špatnou lambdu často cítíš z výfuku - bohatá směs a je cítit benzín |
|
zirox |
Zaslal: po duben 06, 2015 12:13 am Předmět: |
|
Tak jsem vyčistil váhu vzduchu, škrtící klapku ale problem to nevyřešilo. Takže to asi fakt bude lambda, ale to by se mi měla rozsvítit kontrolka ne? |
|
johnyzi |
Zaslal: st duben 01, 2015 11:34 pm Předmět: |
|
Yes, zmeril bych lambdu na diagnostice |
|
yzeroy |
Zaslal: út březen 31, 2015 11:05 pm Předmět: |
|
Zkus klasiku, vyčistit MAF senzor a reset ŘJ. Ještě mě napadá, že jsem měl podobné příznaky s vadnou lambdou. Každopádně snad poradí zkušenější ... |
|
honza |
Zaslal: út březen 31, 2015 1:04 pm Předmět: Netáhne + vysoká spotřeba |
|
Mám dotaz, puma mi nejede tak jak by měla. Při plném plynu auto vůbec netáhne, jak kdyby bylo u omezovače, v jakýchkoliv otáčkách. Na půl plynu de krásně do otáček.
Je to 1.4 a spotřeba je 9-10 litrů a nijak na to nešlapu. To mi přijde na tenhle motor fakt hodně. Čím to může být? Svíčky? Cívky? Váha vzduchu?
Děkuju za každej názor |
|