Autor Zpráva
Pirocz
PříspěvekZaslal: ne prosinec 28, 2014 9:03 pm    Předmět:

Dnes se povedlo tchánovi lehce pumu odvzdušnit, ventil funguje.
Bohužel nějaké prase předtim mázlo těsnění pod palicí silikonem a ten je teď všude v okruhu. Postupujeme pomalu ale jistě.
xseries60
PříspěvekZaslal: ne prosinec 28, 2014 12:27 pm    Předmět:

Tak nejjednodušší metoda by byla, když ho vymontuješ, ale necháš na drátech a někdo ti zapne zapalování a bude kroutit ovládacím panelem. Uvidíš jestli se hýbe.
Pirocz
PříspěvekZaslal: ne prosinec 28, 2014 12:22 pm    Předmět:

Ventil topení je taky měněnej tedy by měl fungovat ale to neni jistý. Dá se nějak poznat změřit/ozkoušet jestli fachá?
Díky za reakci
xseries60
PříspěvekZaslal: ne prosinec 28, 2014 11:33 am    Předmět:

Rozebíral jsem jen 1,4, ale je to vcelku stejný motor na montážní práce. Písty spodem nešly. Gufera by měla jít sundat bez demontáže hlavy, ale nezkoušel jsem to. Jen si vhodně zajistit ventily. Vzduchem nebo provázkem.

Co se týče odvzdušnění, tak se ujisti, že máš v pořádku ventil topení a na max otevřený.
Při odvzdušňování otevřené víčko expanzky, zvýšené otáčky cca 2 tisíce, topení na max. Po zahřátí a otevření termostatu opakovat. Pokud se termostat otevírá, tak by tam další zádrhel neměl být.
Pirocz
PříspěvekZaslal: ne prosinec 28, 2014 1:49 am    Předmět: 1.7Odvzdušnění chladícího okruhu, výměna gufer na ventilech

Čau

na pumě se dělalo GO.
Vše se udělalo kromě pístních kroužků a guferech na ventilech.
Motor byl rozebranej dva týdny.
Po složení začal žrát olej cca 2.5L na 1000KM ZAJÍMAVÝ JE ŽE NEKOUŘÍ!
Ovšem olej smrdí spáleninou a benzínem.

Tedy gufera na ventilech jdou vyměnit bez sundání palice ? nemá to případně někdo nafocený ?

Kroužky jdou písty s kroužkama vyndat spodem nebo jen vrchem, (to vyřeší i otázku č.1)

Odvzdušnění systému, po výměně thermostatu a domečku (origo od forda) se to nechce zaboha odvzdušnit, motor se přehřejvá okamžitě atd.

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group