Zeron |
Zaslal: ne prosinec 21, 2014 9:20 pm Předmět: Nekjlesající otáčky |
|
Zdar pánové a dámy, říkám si, že se tu podělím o malý příběh, jak mi neklesaly otáčky motoru, kdyby něco podobného řešil i někdo jiný z vás Vím, že už se to tu řešilo, ale když někdo bude hledat, aspoň bude mít víc zdrojů.
Závada se projevovala takto: Při vyřazní při jízdě otáčky nechtějí spadnou a někdy lezou ještě nahoru. Při zařazeném stupni po puštění plynu auto táhne, jakobych měl tempomat Při vyřazení a stojícím autě otáčky zvýšené cca kolem 1000 - 1100. Závada prvně občas, pak častěji, pak už pořád.
V jednom serivse mi řekli, že zkontrolují, zda-li někde není prasklá hadice v sání a auto nepřisává vzduch kudy nemá, což se nepotvrdilo. Tak přišli se závěrem, že to bude volnoběžný velnil, který vyčistili. Problém ale přetrvával.
Říkal jsem si, že je divný, proč by volnoběžný ventil dělal až takový bordel i za jízdy, a tak jsem zkusil "odpojovací metodu", kterou poslední dobou docela s úspěchem řeším problémy na pumě První, co mě napadlo a je hned vidět, je čislo škrtící klapky, což zabralo. A tak jsem hned volal Eltonovi, jestli němá na skladě. Ten mi ale poradil, že ho mám zapojit nazpátek a odpojit čidlo rychlosti. Čidlo rychlosti jsem tedy odpojil, klapky zapojil a problém byl "vyřešen". Koupil jsem tedy bazarové čidlo, vyměnil, zapojil a kua, problém znovu nastával. Už jsem přemýšlel na který vrakáč pumu povezu, když mi ještě napadlo, že bych zkusil reset řídící jednotky. A hle, po resetu se zdá vše OK, auto jezdí jak zamlada |
|