Autor Zpráva
mgy
PříspěvekZaslal: út srpen 05, 2014 11:35 pm    Předmět:

Já mám r.v. 99.

Mám malý brzdy, novější přístrojovku, jednu lambdu, nápravu novější z hranatých trubek (uchycení tlumiče na oko), zapalovač v popelníku, nemám třetí brzdový, rádio na tlačítka, tlumiče AP Very Happy, původní už vůbec netlumily Very Happy Very Happy a zrychlení změřeno 8.843s ve dvou lidech s plnou nádrží a spojkou před smrtí Smile
MarekTD
PříspěvekZaslal: čt červenec 31, 2014 6:18 pm    Předmět:

xseries60 napsal:
Někde tu možná ten přehled rozdílů bude, ale já bych u Pumy na r.v. vůbec nekoukal a rozhodoval bych se dle aktuálního stavu.

Rozdíly v podvozku jsou tyto:
-97 mají silnější přední ramena (týká se to i Fiest tohoto roku), prakticky to nemá velký význam, neslyšel jsem se o tom, že by se novější verze ramen kroutila atd... Stejně nejspíš ramena už nebudou původní a druhovýroba je stejná, jako pro 98+ Novější ramena jsou lehčí, tak se tím alespoň snížila neodpružená hmota...
-99 nebo 00 nevím přesně mají jinou zadní nápravu, rozšířenou (ale i tak zůstaly 10 mm podložky) a vyztuženou. Rozdílné je uchycení tlumičů.

Odpružení a tlumiče jsou nastaveny stejně, ale hodně Pum bude mít nějaký sportovní podvozek.

Podstatnou změnou je, jak již zmínil Johnyzi, že před FL je Euro2 a má jen jednu lambda sondu a Euro3 má má dvě lambdy a tím trochu "přiškrcenou" elektroniku a z toho plyne pomalejší zrychlení z 0-100 km/h.

Další věci jsou spíš prkotiny (třetí brzdové světlo, el/ mechanické sedačky, dálkové IR/radio, analog/digi palubka, rádio s tlačítky/ potenciometrem na ovl. hlasitosti....)

Hlavně, jak píše Johnyzi, FL je postupný, takže pokud by si chtěl mít vše, tak by si musel shánět asi konec roku 2001 nebo snad se ještě dělali i na počátku 2002.


Supr, díky moc, to jsem přesně potřeboval vědět Smile Díky všem
janicka
PříspěvekZaslal: čt červenec 31, 2014 3:46 pm    Předmět:

no-ne vzdy to tu tak je...a kdyz jsem se na to ptala, bylo mi receno, ze puma se dala poskladat vzdy na prani, takze prvni majitel chtel asi stare uchyceni tlumicu, kombinovane s rozsirenou napravou a velkymi bubny Very Happy
xseries60
PříspěvekZaslal: čt červenec 31, 2014 11:38 am    Předmět:

Tak to je dobré, já myslel, že 2002 už musí mít plný FL Very Happy
janicka
PříspěvekZaslal: čt červenec 31, 2014 8:18 am    Předmět:

J8 mám r.v.březen 2002 a občas je s tim sranda-třeba zminovane jine uchyceni tlumicu-mam normalne vidlici-jako 97 Smile proste co kus, to original Smile
xseries60
PříspěvekZaslal: st červenec 30, 2014 5:20 pm    Předmět:

Někde tu možná ten přehled rozdílů bude, ale já bych u Pumy na r.v. vůbec nekoukal a rozhodoval bych se dle aktuálního stavu.

Rozdíly v podvozku jsou tyto:
-97 mají silnější přední ramena (týká se to i Fiest tohoto roku), prakticky to nemá velký význam, neslyšel jsem se o tom, že by se novější verze ramen kroutila atd... Stejně nejspíš ramena už nebudou původní a druhovýroba je stejná, jako pro 98+ Novější ramena jsou lehčí, tak se tím alespoň snížila neodpružená hmota...
-99 nebo 00 nevím přesně mají jinou zadní nápravu, rozšířenou (ale i tak zůstaly 10 mm podložky) a vyztuženou. Rozdílné je uchycení tlumičů.

Odpružení a tlumiče jsou nastaveny stejně, ale hodně Pum bude mít nějaký sportovní podvozek.

Podstatnou změnou je, jak již zmínil Johnyzi, že před FL je Euro2 a má jen jednu lambda sondu a Euro3 má má dvě lambdy a tím trochu "přiškrcenou" elektroniku a z toho plyne pomalejší zrychlení z 0-100 km/h.

Další věci jsou spíš prkotiny (třetí brzdové světlo, el/ mechanické sedačky, dálkové IR/radio, analog/digi palubka, rádio s tlačítky/ potenciometrem na ovl. hlasitosti....)

Hlavně, jak píše Johnyzi, FL je postupný, takže pokud by si chtěl mít vše, tak by si musel shánět asi konec roku 2001 nebo snad se ještě dělali i na počátku 2002.
johnyzi
PříspěvekZaslal: st červenec 30, 2014 8:03 am    Předmět:

Moje je na prodej viz profil;)

Zmeny byly u pum postupne a auta jsou tak ruzne poskladany podle toho co meli asi u forda na sklade:D nevyjmenuju vse ale tak zakladni rozdily.. Od konce r.1999 se zacali davat pristrojovky s digitalnim pocitadlem( takze i jina elektronika s tim souvisejici), dal se davali pak vetsi brzdy( puvodne fiesta brzdy, fl model ma z focuse), pokud jde o akceleraci to je dano tim, ze 2000-2001 plni euro3 a ma dve lamdy ( ja mam 2000 jednou lambdou). Rozdilu je vic ale jsou to uz drobnosti. O zmenach v tvrdosti nic nevim, tlumice i pruziny jsou stejne jen se vzadu lisi v uchyceni tlumice
MarekTD
PříspěvekZaslal: st červenec 30, 2014 12:03 am    Předmět: Změny ve výrobě Puma 1997-2002

Zdravím,
už nějakou chvíli přemýšlím o pořízení Pumy v motoru 1.7. Po dlouhém čtení recenzí a prolejzání tohoto fóra jsem tak trošku zmaten z toho, co vlastně se všechno měnilo když se začala Puma vyrábět v roce 1997 a jaké proběhly změny až do ukončení výroby do roku 2002. Někde jsem četl, že ty novější 1.7 mají zrychlení místo 9.2s na 8.8s, nebo že mají už tvrdší a sportovnější podvozek a nebo změny v nějaké elektronice.... Question
Pamatuju si, že na Scorpio forum bylo pěkně po sobě rozepsaného co se jak měnilo a upravovalo rok od roku přímo výrobcem...Nevíte kde bych něco takového našel ohledně Pumy ? Nebo nevíte někdo alespoň z části jaké změny se děly ? Našel jsem totiž pěknej kousek z roku 1998 a chci vědět o co bych přišel Very Happy Nebo máte nějaký doporučení jaké roky jsou nejlepší ? Díky

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group