Autor Zpráva
Zeron
PříspěvekZaslal: po červenec 21, 2014 1:01 pm    Předmět:

Napsal jsem to blbě, motoricky jezdí výborně Smile "Docela" tam bylo proto, že už má za ty leta taky nějaký mouchy, který ale se samotnou jízdou přímo nesouvisí Wink
xseries60
PříspěvekZaslal: po červenec 21, 2014 11:29 am    Předmět:

docela není výborně, takže pokud není příčina na 100% odstraněna, tak to může nová lambda zase zabalit Sad
absinth
PříspěvekZaslal: po červenec 21, 2014 11:20 am    Předmět:

Ja to říkal ze lambda:-)

A vy mi nevěřit. Very Happy
Zeron
PříspěvekZaslal: po červenec 21, 2014 9:10 am    Předmět:

Tak pánové, snad definitivně vyřešeno a 14 dní testováno - výměna svíček nezabrala, výměna zapalovacích kabelů zabrala částečně - problém vyřešila až výměna lambdy Smile Očividně ta původní musela dávat úplně špatné hodnoty, protože po odpojení auto jezdilo relativně v pohodě. S novou jezdí taky docela OK Smile
Whiskymann
PříspěvekZaslal: ne červenec 06, 2014 7:24 pm    Předmět:

Mě se taky občas stane, že jedu z kopce s kvaltem bez plynu třeba na křižovatku. Tam se rozjedu, přidám a taky to jako zacuká a netáhne. Musím pustit plyn a pak přidat znova a najednou se to chytí a jede to jak šlak. Tak mě napadlo, jestli to nemůže být něco s dodávkou paliva.
johnyzi
PříspěvekZaslal: po červen 16, 2014 8:55 pm    Předmět:

Na lambdu to nejezdi ta je tam jen kvuli bohatosti smesi, pojedes podle adaptivnich hodnot s trochu vetsi spotrebou akorat
Zeron
PříspěvekZaslal: po červen 16, 2014 7:56 pm    Předmět:

Dneska jsem vyměnil kabely a vrátil jsem se v podstatě k původnímu problému - přidusí se už jen občas a ne při každým rozjetí Confused Tak zkusím asi ještě cívku.
Ještě mě však napadlo odpojit lambdu a zdálo se mi, že to sice jede hůř, ale nenastal problém s úplným přidušením. Najel jsem toho tak však málo, bo se bojím, abych odpojenou lambdou něco neposral. Můžu najet s odpojenou lambdnou třebas 50km, aniž bych něco odvařil? Smile
xseries60
PříspěvekZaslal: po červen 09, 2014 7:16 pm    Předmět:

JJ. tvůj problém na 80% souvisí se zapalováním, jen ti bohužel takhle od stolu neřeknu jestli cívka nebo kabely Sad
Zeron
PříspěvekZaslal: po červen 09, 2014 7:14 pm    Předmět:

Už je to v takovým stavu, že když dám plný plyn, auto se přidusí a nejede, jakmile pustím plyn (nebo přesněji je už skoro puštěný), auto se rozjede. Při pomalým přidávání není problém tak markantní. Tak to dělá na každý rychlostní stupěň. Co jsem se dogooglil, tak všude popisovali podobný problém v souvislosti s kabely. Asi je pořídím a uvidíme. Snad to bude ono, bo mě to už pěkně sere Smile
xseries60
PříspěvekZaslal: po červen 09, 2014 7:09 pm    Předmět:

Ty hodnoty nemusejí být přesné.. Spíš se to měří z důvodu toho jestli není některý z kabelů totálně přerušený.

Ještě můžeš změřit odpory na cívce, ale myslím, že tam staticky asi nic nezjistíš, když píšeš, že to neškube pořád.
Zeron
PříspěvekZaslal: ne červen 08, 2014 7:04 pm    Předmět:

Tak jsem to byl zmerit (od nejdelsiho): 9,2-9,7; 6,2-6,3; 4,03; 3,14
Zkousel jsem to merit na vickrat v ruzne poloze, u toho nejdelziho byl rozptyl nejvetsi.
Nikde se ale nemuzu dogooglit spravnych hodnot, mate nekdo tu tabulku?
Diky
Zeron
PříspěvekZaslal: ne červen 08, 2014 2:05 pm    Předmět:

Díky, prvně musím sehnat multimetr Smile Nicméně, ještě jsem byl pro jistotu vyčistit MAF a hrál jsem si s těma kabelama - v tom nejdelším při lehkém zakroucení docela křupkalo.
Říkám si tedy, že bych vzal prozatím toto:
Kód:
http://www.sbazar.cz/bimalb/detail/5938212-originalni-civka-ford-motorcraft-vyndano-z-ford
abych ověřil, že je to tím. A pokud by se tím problém vyřešil, koupil bych časem nový.

Mod.edit.:link mimo "CODE"
xseries60
PříspěvekZaslal: so červen 07, 2014 7:59 pm    Předmět:

JJ. kabely se tu už řešily, většina aut co je má s nimi dřív nebo později bude mít problémy Smile Kvůli rušení jsou uhlíkové a časem se mohou přerušit (i jen částečně) a ano přeskokové napětí na svíčkách závisí na mnoho faktorech. Zkus je proměřit multimetrem a i s nimi lehce pokroutit. Odpor je v řádech kohmu, hodnoty si teď nepamatuji, ale nejdelší kabel má snad kolem 13 kohmu.

"Horší" lambda se jim nejspíš zdála, kvůli tomu špatnému spalování (je jasně, že ani nemohla v tomhle stavu mít ukázkový průběh).

Snímač teploty na Pumě se jim nejspíš zdál podezřelý z důvodu vysoké teploty (můžete tam být klidně i 70° C), protože 1,7 má kovové sání a snímač je umístění blízko motoru. U 1,4 je snímač v airboxu a sání je plastové, takže je indikovaná teplota nasávaného vzduchu nižší.
johnyzi
PříspěvekZaslal: so červen 07, 2014 8:56 am    Předmět:

Asi jak pise xseries spis po tom zapalovani, i kdyby nesla lambda vubec tak by to melo jet podle adaptacnich hodnot jestli se nepletu, coz na vykonu pocitis ale urcite by to nemelo byt tak vyrazne ze se skoro nerozjedes, to klepani by mohl byt problem se spatnym spalovanim smesy.. Civka se da snad i nejak promerit a melo by to tu nekde byt, stejne tak kabel by mel mit nejaky normovany odpor ale to ti zase rekne spis xs. Nemas nekoho znameho s pumou? Zkusit to z jineho auta..
Zeron
PříspěvekZaslal: so červen 07, 2014 8:08 am    Předmět:

Díky panové za rady. Byl jsem s tím na origo fordí diagnostice. Prý "horší lambda" a nezdálo se jim čidlo teploty. Doporučena výměna svíček, což se také stalo.
Předtím, než jsem u nich byl a i potom, začala se dusit i na volnoběh - lehce klesnou otáčky, řídící jednotka se to asi snaží vyrovnat přidáním, takže lehce přidává a ubírá (jde to jen slyšet, na otáčkoměru skoro neznatelný) a navíc skoro pravidelný "bublání" nebo jakoby tlumený hluboký rány zespodu (asi do výfuku). Auto se lehce, ale citelně rozklepe. Při rozjetí a přidání plynu nepravidelný chod a horší výkon, občas dokonce skoro žádný a nemůžu se skoro rozjet, pak se ale chytne a jede v pohodě.
Myslím, že bych poznal, kdyby vynechával válec úplně, je možný, aby vynechával částečně?
Takže jsem si říkal, že bych vyměnil postupně: lambda, zapalovací kabely. Svíčky už vyměněny. Napadá Vás ještě něco? Zapalovací cívka?
Díky

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group