Autor Zpráva
Whiskymann
PříspěvekZaslal: ne duben 27, 2014 1:49 pm    Předmět:

Snad to ta kostra bude. Zatím dík kdyby se to zase vybilo, dám sem zprávu. Baterka má pět let, ale zatím vypadá dobře. Možná pořídím zátěžák na baterky a vyzkouším jí. Mám doma tři auta, tak se to snad i vyplatí.

Mod.edit.: necituj předchozí příspěvek
xseries60
PříspěvekZaslal: ne duben 27, 2014 10:52 am    Předmět:

Přední okno má extra odběr, 12,4 i s klimou je v pořádku. Baterka po nabití 12,7 také. Myslím, že jsi už závadu našel v té rezavé kostře.
Whiskymann
PříspěvekZaslal: ne duben 27, 2014 10:13 am    Předmět:

Tak jsem to před chvilkou vyzkoušel. Ráno měla baterka napětí 12,7V nastartoval jsem a zapnul světla, větrák na 4, vyhřívaní obou oken a napětí kleslo mezi 13-13,1.V Pak jsem k tomu zapnul klimošku a napětí kleslo na 12,4V. Je to už odběr jako kráva, klesly i otáčky motoru. Vypnul jsem klimu a pomalu se to zase zvedlo na 13V. To by podle mě neukazovalo na závadu altíku?

Mod.edit.: necituj předchozí příspěvek
xseries60
PříspěvekZaslal: so duben 26, 2014 9:25 pm    Předmět:

Zkus zapnout max zátěž, větrák, světla, atd...pak změř napětí. Mělo by tam zůstat alespoň 13 V.
absinth
PříspěvekZaslal: so duben 26, 2014 8:35 pm    Předmět:

14,4 je v pořádku.

Blikající kontrolka je průser a většinou končí výměnou alternátoru.

Většinou nejsnadnější řešení, pokud třeba nemáš špatně ukostřenej kabel.


kdyžtak napiš R.O.U. ten by altík měl mít kolem pětikila
Whiskymann
PříspěvekZaslal: so duben 26, 2014 6:20 pm    Předmět: Správné dobíjecí napětí

Čus,
párkrát se mi stalo, že prosvicovala kontrolka dobíjení ale pak zase zhasla. Ale taky parkrát byla baterka za 12 hodin vybitá, že startér jen zacvakal. Baterku jsem vyndal nabil a drží. Myslej jsem tedy jestli není v háji diodový můstek na altíku ale při nastrtovaném motoru je napětí na baterce přesně 14,4V a nehne se to ani při protůrnutí motoru, což mi přijde, že je altík v pořádku. Jedině ještě jsem objevil docela rez a bordel pod objímkou na mínus polu baterie. Tak jsem to dnes vyčistil a baterka zatím drží. Ampermetr nemůžu nikde najít, musel jsem objednat na netu nový a ten přijde příští týden. Takže odběr v klidovém stavu teď měřit nemůžu. Vypadá to teda, že se to vybíjí pouze občas a to je nejhorší,protože se to blbě hledá. neměl jste někdo podobnej problém? A těch 14,4V je ready?
Dík Jarda

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group