Autor Zpráva
absinth
PříspěvekZaslal: so duben 19, 2014 7:05 am    Předmět:

a Když máš turbo a kompresor v jednom, to je pak žůžo Smile

Nicméně ohledně opravy už jsi tu už názory slyšel tudíž čekáme až ji předvedeš opravenou Smile
Johninek
PříspěvekZaslal: so duben 19, 2014 2:15 am    Předmět:

vždycky mě tohle čtení baví Smile možná jsem v tomhle úchyl ale tohle mám rád... a abych to uvedl na pravou míru, těch 92 kW, nejde mi tím o výkon, jako spíše o tu Pumu, je podle mě bezvadně udělaná.. ikdyž s tím turbem na tom něco možná bude.. no ale každopádně snad kromě bratrancova kabrio báwa jsem si žádnou jízdu neužil tak jak v Pumě Twisted Evil
a když jde o tu opravu, tak zatím nemám moc čas s tím něco dělat, ale pokud by to byly více méně jen ty plechy, nevychází to moc draho po tom co jsem počítal, tak zatím jsem přesvědčen že se ji nechci vzdát Smile
kap
PříspěvekZaslal: čt duben 17, 2014 7:23 pm    Předmět:

mám krom pumče ještě 220 ps kappu, ale raději sedám do pumy,prostě pohodové auto,
sice nemá tak rychlý rozjezd, ale celkově přítulnější autí, to si musí ale každý sám vyzkoušet co mu pasuje lépe.
Tygr
PříspěvekZaslal: st duben 16, 2014 11:18 pm    Předmět:

Pomer ceny a zábavy ..to Puma obstojí uplne v pohode..když tomu trošku dáš..obetuješ nejaký kačky tak se odvdečí...samozřejmne že na nejaké rovince se projeví že to nemá turbo ani dveste koni ale to taký není jeho přednost, zato nádherne táhne od spodu a sedí v zatáčkách jak má... nevím, možná me nedá nekdo za pravdu ale já si to pořád užívám s Pumkou a neprodal bych.. Smile chybí me jenom 6ka na dalnice protože 180-200v hodine..to je pak žranice .))
Zdeny
PříspěvekZaslal: st duben 16, 2014 9:18 pm    Předmět:

No dobře, tak TIPO to je opravdu výhra Very Happy

9-5Tka saab je jak jsme říkal super, ALE ten výkon je dost problém přenést na silnici, je to krutě nedotáčivý a ty turbo motory po šetřícím zásahu od GM rozhodně nejsou trvanlivý a spolehlivý, zato extrémně náročný na šetrný zacházení Wink zato kvalitou zpracování, pohodlým a exluzivitou je to dál než mondeo, ALE pořád FWD takže jak jsme říkal E46 nebo C230K
Laughing i jsem zkouše tol TTčko aby to bylo trochu "extravagantnější" ale to je prostě hroznej vergl Confused Náročnej jsem, ale tak přece nedám 100 za to, abych nakonec měl horší auto než těď a hold je těch kriterií víc než jen rychlost v přímce Wink

Jinak OK, o poměru výkon/váha už se dá bavit Laughing

BTW u HTP je ostrá a zábavná jízda cokoliv Laughing Jednak se to hezky vytáčí, ale udržet to na cestě s těma pidi gumama to je ostrý v jakékoliv rychlosti Very Happy
absinth
PříspěvekZaslal: st duben 16, 2014 6:49 pm    Předmět:

Fiat coupe je na platformě TIPO.

Není všecky tři jsou malé sportovní vozy Very Happy

Co SAAB ale úprava aero? Vector, nebo BSR ?

seš prostě moc náročnej Very Happy

upravím se:

Vše co má nad 92kw a lepší poměr výkon/hmotnost než puma je lepší Very Happy

A taky vždycky záleží na řidiči...i s tříválcem HTP se dá jet ostrá a zábavná jízda
Zdeny
PříspěvekZaslal: út duben 15, 2014 6:20 pm    Předmět:

Coupé ani GTV není sporták.. Coupé je m*dka s podvozkem z Ritma a velkým motorem a GTV je s dobrou vůlí GTčko Wink

Focus ST170 nejede, a ST150 Fiesta nemá cenu kupovat za cenu kterou stojí proti pumě.. St225 Focus je pecka a bral bych jí hned, ale ta cena je jinde...

Asi to nebudem řešit. CO bych chtěl od auta by splňovala 9-5tka saab, která ale není sportovní ani za prd - je brutálně nedotáčivá a jelikož jsme měli 2 tak vím jak je to s kvalitou těch turbo motorů který se prostě díky soudruhům od GM dycky zadřou Very Happy

CIVIC VTI, CRX i Prelude jsou starý auta a né zrovna hezký ani vhodný na dění jedždění no a MINI zase není sportovní a je to malý Laughing Ale to nemá cenu řešit já vím co se dá/nedá koupit za stovku a kromě C230K a E46 328i nebo ST220 Mondeo, kde je "problém" s FWD..Nic prostě nesplňuje moje požadavky s rokem 2001+ , dobrou výbavou, fajn vzhledem a aspoň trochou zábavnosti.

Celá tato diskuze vznikla tím, že jsme nesouhlasil s tvrzením že cokoliv nad 92kw je lepší než 92kw což prostě není pravda a tečka Laughing
absinth
PříspěvekZaslal: út duben 15, 2014 5:29 pm    Předmět:

A puma není sporťák ?Very Happy

patří do stejný kategorie jak GTV a Coupe Smile

do 100k třeba honda prelude, civit vti, accord type R, CRX
Mini nebo SAAB


Když zůstat u fordu tak Fiesta ST tak připlatit 30-50k navíc

nebo FOCUS ST170...
jehož váha je od 1260 po 1319 dle roku a typu kastle

Když už jdeš do auta kolem 100k přivez to z Reichu, v Cz to moc nemá smysl
Padi
PříspěvekZaslal: út duben 15, 2014 4:05 pm    Předmět:

Taky připojím svoji zkušenost do diskuze.
Pumu jsem měl 6let 92kw, pak 3roky Peugeot 206RC 130kw, teď fl focus ST 2008 175kw.
A stejně pořád pokukuju po inzerátech jestli někde neuvidím pěknou Pumičku.
Co se týká radosti z jízdy byla absolutně nejlepší, nejzábavnější...
Na klikatých okreskách vždy vykouzlila úsměv na rtech Smile
Není to jen o výkonu.
johnyzi
PříspěvekZaslal: po duben 14, 2014 10:00 pm    Předmět:

Tjn.. taky jsem umysl na fiestu st odpiskal... 2008 fl focus st bude lepsi:D setrit setrit

a oproti zminovanym autum ma puma a jednu obrovskou vyhodu, je tak jednoducha, ze kdyz neni clovek uplne levej vetsinu veci si oservisuje sam a jeste ma pak clovek o aute daleko lepsi prehled;)
Zdeny
PříspěvekZaslal: po duben 14, 2014 9:56 pm    Předmět:

Tak když je coupé a GTV sporták Rolling Eyes

To stejný starý 200kw auta jsou dobrý tak právě na dálnici a jsou to starý pasti.

Co se týče "dnešních" aut od roku 2000 do 100 000,- zůstal jsme u AUDIT TT, MERCEDES C230(200)sportkoupé a BMW E46 328i Wink a všechny 3 mají zhruba 1500kg a 130-150kw..

No a z toho TTčko se 132kw a C200 sportkoupé prostě jezdí hůř jak puma..

No a když bych chtěl něco novějšího a chtěl aby to mělo lepší nebo alespoň srovnatelný jízdní vlastnosti jak puma už je to dost peněz páč nic zajímavějšího mě nenapadlo. To až s rozpočtem 200 bych našel miliardu aut.. Wink Takže já asi u pumy zůstanu do doby než budu mít k dispozici minimálně 200 protože za 100 se podle mě a mejch požadavků moc vybrat lepší auto nedá...
absinth
PříspěvekZaslal: po duben 14, 2014 9:24 pm    Předmět:

Tak stačí něco foukanýho s turbem a k tomu Rootuv kompresor.

Když chceš něco výkonějšího než je pumice tak se stačí nějaký malý sporťák s V6

Alfons Romeo GTV V6
Fiat Coupe Turbo
Nějaké starší BMW
Honda civic/accord/ prelude VTEC
atp.
Tam se dostaneš na vyšší výkony, za stejné prachy jak pumice. Klidně kolem 140kw


Nechci tím hanit pumici, je bezva auto, dobrý sporťák....


Jo a na 200kw nemusíš být milionář

Starý audi volvo a bmw s výkonem klidně 350 koní pořídíš za 50k

silný auta sou levný, pájč to nikdo nechce.

Co se týče racionálních vozů

Accord Honda má třeba kolem 1250kg, to samé rover 600

1245 Astra g coupe bertone


1500 už maj těžký limuzíny, ale i obyč auto nemusí bejt težký a může mít vyšší výkon a lepší jízdní vlastnosti než pjůma.
xseries60
PříspěvekZaslal: po duben 14, 2014 8:50 pm    Předmět:

Dokonale vystiženo Smile
Zdeny
PříspěvekZaslal: po duben 14, 2014 8:47 pm    Předmět:

No však právě výkon/hmotnost.. Pak když chci něco "racionálnějšího" váha auta je kolem 1500kg.. Pak aby to bylo jako puma potřebuju 140kw a v zatáčkách to stejně nebude ono..

Takže jestli nemám miliony na 200kw + nebo mě neláká nějáký dálniční sprintování nemá údaj o výkonu žádnou váhu, hlavně pokud se chci rychle přesunovat po okreskách...
absinth
PříspěvekZaslal: po duben 14, 2014 7:36 pm    Předmět:

92kw je sice hezký ale je to málo...Někomu to stačí někomu ne. Někomu sedne určitý typ auta. Hodně záleží na poměru výkon/váha

Opel omega B má sice 211 koní ale váží 1700kg... na rozjezd ji dá každej dvoulitr nebo TDI.

Pokud však pak půjdeme do vyšších rychlostí silný motor se projeví.

mě třeba SLK230 kompessor úplně parádně sednul, v TTčku jsem nejel, tak nevím

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group