Autor |
Zpráva |
johnyzi |
Zaslal: st srpen 27, 2014 2:13 pm Předmět: |
|
A ja bych se v tom uz tak nerejpal:D |
|
absinth |
Zaslal: út srpen 26, 2014 11:38 pm Předmět: |
|
Nutno dodat že provozní hmotnost zapsaná v TP obsahuje i 75kg navíc jako váhu řidiče tudíž realnou váhu získáme odečtením.
Moje pumice měla provozní v TP 1070kg . vždy je hmotnost závislá na výbavě. |
|
kap |
Zaslal: út srpen 26, 2014 8:26 pm Předmět: |
|
pánové, nevaž se , odvaž se, zde pls:
Kód: | http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Puma |
Kód: | http://en.wikipedia.org/wiki/Curb_weight |
|
|
johnyzi |
Zaslal: út srpen 26, 2014 8:14 pm Předmět: |
|
Vazili jste se rano pred snidani? |
|
Zdeny |
Zaslal: út srpen 26, 2014 7:30 pm Předmět: |
|
Moje 1.7 má provozní 1038 tak nevím co mas za údaje ty |
|
faust54 |
Zaslal: út srpen 26, 2014 5:48 pm Předmět: |
|
Trochu OT, od kdy má puma 1050KG - no vlastne má, ale baz náplní a všeho a to ještě 1.4 Puma. |
|
johnyzi |
Zaslal: út srpen 26, 2014 3:59 pm Předmět: |
|
Ano ma ale mensi |
|
kap |
Zaslal: út srpen 26, 2014 3:45 pm Předmět: |
|
tak přesně tak mi to vychází dlouhodobě se 162 kw a pohotovostní hmotností
1640 kg ** :
"Dálnice ustálenou rychlostí 140-150 jedu za 9,5.. tak to prostě je.. "
trochu OT, já myslel, že ford ST má již v sérii mezichladič stlač. vzduchu!?
** pumička má 1050 kg, takže i spotřeba je navýsost pohodová,
a to ji nešetřím |
|
johnyzi |
Zaslal: út srpen 26, 2014 10:20 am Předmět: |
|
absinth: šla do Jeseníků za 40tis.
kap: Neboj seriové parametry znám ST má jiný software, mezichladič pro turbo a komplet výfuk, uvedené hodnoty byly odbržděné. Pokud jde o spotřebu, tak pokud jedeš okresky v rámci normálního plynulého provozu tak jedeš na šestku šolich a za 8 neni problém, samozřejmě na to šlápneš a spotřeba ti zase vyletí ale mám s ním najeto 5000km, převážně město a dálnice a dlouhodobě průměrnou mám 11,1 a v tom máš pohodovou jízdu i občasně rychlejší Dálnice ustálenou rychlostí 140-150 jedu za 9,5.. tak to prostě je.. díky krouťáku není problém jezdit v rozmezí 1500-2000 pokud se jenom přemisťuješ z A do B. Uvádím hodnoty z palubáku, nepočítám to.. kdybych chtěl počítat spotřebu nejezdím v ST, nicméně to není nijak likvidační..
Jinak za sebe můžu kladně ohodnotit používání "aditiva" VIF super benzin aditiv, který nemění oktanové číslo, ale zlepšuje mazivost benzínu a pomáhá čistit. Prakticky se snížila lehce spotřeba a motor je taky tišší, to je moje zkušenost kterou potvrzujou i nezávislý testy ze Světa motorů v několika posledních číslech:) |
|
kap |
Zaslal: po srpen 25, 2014 10:00 pm Předmět: |
|
tak to s Tebou nesouhlasím, fyzikální zákony neošidíš, /proto také jezdím s pumou
pěkně za 7, 2 max. rozuměj dálniční provoz/ se 166 kw ani omylem , vždy min. o 2.3 l/100km víc. |
|
Zdeny |
Zaslal: po srpen 25, 2014 9:13 pm Předmět: |
|
Pak nejvíc záleží právě na roku výroby však ty motory jdou hrozně do předu a za 9t se dá dneska jezdit i s 335i což má ty turba 2
Jindra na tom změní právě ten výkon, páč u něj nezůstane v serii asi nic |
|
kap |
Zaslal: po srpen 25, 2014 8:58 pm Předmět: |
|
pochopitelně nevím, ale benzínová turba s podobnými parametry jsem měl již 3
a tak mám z čeho vycházet a s čím srovnávat,
a nevím co by na tom měl změnit Jindra K. jako divadelník a nadšenec do aut. |
|
Zdeny |
Zaslal: po srpen 25, 2014 8:46 pm Předmět: |
|
A ty víš líp než on co má za auto a kolik to žere že ? Je to po Eltonovi což už samo o sobě mohlo napovědět, že to není úplně v serii |
|
kap |
Zaslal: po srpen 25, 2014 8:29 pm Předmět: |
|
drobné upozornění, st má 166 kw a rs má 224kw,
a pokud máš RS, tak spotřeba bude určitě vyšší, min. 8.5 jak uvádíš bys mohl dosáhnout při chcíplé jízdě s těmi 166ti kw. |
|
absinth |
Zaslal: ne srpen 24, 2014 9:56 pm Předmět: |
|
Tak komu a šla a za kolik ? |
|