Autor Zpráva
johnyzi
PříspěvekZaslal: st srpen 27, 2014 2:13 pm    Předmět:

A ja bych se v tom uz tak nerejpal:D
absinth
PříspěvekZaslal: út srpen 26, 2014 11:38 pm    Předmět:

Nutno dodat že provozní hmotnost zapsaná v TP obsahuje i 75kg navíc jako váhu řidiče tudíž realnou váhu získáme odečtením.


Moje pumice měla provozní v TP 1070kg . vždy je hmotnost závislá na výbavě.
kap
PříspěvekZaslal: út srpen 26, 2014 8:26 pm    Předmět:

pánové, nevaž se , odvaž se, zde pls:
Kód:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Puma

Kód:
http://en.wikipedia.org/wiki/Curb_weight
johnyzi
PříspěvekZaslal: út srpen 26, 2014 8:14 pm    Předmět:

Vazili jste se rano pred snidani?Smile
Zdeny
PříspěvekZaslal: út srpen 26, 2014 7:30 pm    Předmět:

Moje 1.7 má provozní 1038 tak nevím co mas za údaje ty Smile
faust54
PříspěvekZaslal: út srpen 26, 2014 5:48 pm    Předmět:

Trochu OT, od kdy má puma 1050KG Very Happy - no vlastne má, ale baz náplní a všeho a to ještě 1.4 Puma.
johnyzi
PříspěvekZaslal: út srpen 26, 2014 3:59 pm    Předmět:

Ano ma ale mensi
kap
PříspěvekZaslal: út srpen 26, 2014 3:45 pm    Předmět:

tak přesně tak mi to vychází dlouhodobě se 162 kw a pohotovostní hmotností
1640 kg ** :
"Dálnice ustálenou rychlostí 140-150 jedu za 9,5.. tak to prostě je.. "

trochu OT, já myslel, že ford ST má již v sérii mezichladič stlač. vzduchu!?


** pumička má 1050 kg, takže i spotřeba je navýsost pohodová,
a to ji nešetřím Twisted Evil
johnyzi
PříspěvekZaslal: út srpen 26, 2014 10:20 am    Předmět:

absinth: šla do Jeseníků za 40tis.

kap: Neboj seriové parametry známWink ST má jiný software, mezichladič pro turbo a komplet výfuk, uvedené hodnoty byly odbržděné. Pokud jde o spotřebu, tak pokud jedeš okresky v rámci normálního plynulého provozu tak jedeš na šestku šolich a za 8 neni problém, samozřejmě na to šlápneš a spotřeba ti zase vyletí ale mám s ním najeto 5000km, převážně město a dálnice a dlouhodobě průměrnou mám 11,1 a v tom máš pohodovou jízdu i občasně rychlejšíSmile Dálnice ustálenou rychlostí 140-150 jedu za 9,5.. tak to prostě je.. díky krouťáku není problém jezdit v rozmezí 1500-2000 pokud se jenom přemisťuješ z A do B. Uvádím hodnoty z palubáku, nepočítám to.. kdybych chtěl počítat spotřebu nejezdím v ST, nicméně to není nijak likvidační..Wink

Jinak za sebe můžu kladně ohodnotit používání "aditiva" VIF super benzin aditiv, který nemění oktanové číslo, ale zlepšuje mazivost benzínu a pomáhá čistit. Prakticky se snížila lehce spotřeba a motor je taky tišší, to je moje zkušenost kterou potvrzujou i nezávislý testy ze Světa motorů v několika posledních číslech:)
kap
PříspěvekZaslal: po srpen 25, 2014 10:00 pm    Předmět:

tak to s Tebou nesouhlasím, fyzikální zákony neošidíš, /proto také jezdím s pumou
pěkně za 7, 2 max. rozuměj dálniční provoz/ se 166 kw ani omylem , vždy min. o 2.3 l/100km víc. Sad
Zdeny
PříspěvekZaslal: po srpen 25, 2014 9:13 pm    Předmět:

Pak nejvíc záleží právě na roku výroby Smile však ty motory jdou hrozně do předu a za 9t se dá dneska jezdit i s 335i což má ty turba 2 Laughing

Jindra na tom změní právě ten výkon, páč u něj nezůstane v serii asi nic Very Happy
kap
PříspěvekZaslal: po srpen 25, 2014 8:58 pm    Předmět:

pochopitelně nevím, ale benzínová turba s podobnými parametry jsem měl již 3
a tak mám z čeho vycházet a s čím srovnávat, Sad
a nevím co by na tom měl změnit Jindra K. jako divadelník a nadšenec do aut.
Zdeny
PříspěvekZaslal: po srpen 25, 2014 8:46 pm    Předmět:

A ty víš líp než on co má za auto a kolik to žere že ? Je to po Eltonovi což už samo o sobě mohlo napovědět, že to není úplně v serii Wink
kap
PříspěvekZaslal: po srpen 25, 2014 8:29 pm    Předmět:

drobné upozornění, st má 166 kw a rs má 224kw,
a pokud máš RS, tak spotřeba bude určitě vyšší, min. 8.5 jak uvádíš bys mohl dosáhnout při chcíplé jízdě s těmi 166ti kw.
absinth
PříspěvekZaslal: ne srpen 24, 2014 9:56 pm    Předmět:

Tak komu a šla a za kolik ?

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group