Autor Zpráva
johnyzi
PříspěvekZaslal: po prosinec 09, 2013 12:10 pm    Předmět:

primárně ve mě protože neznám nebo neznal jsem ty správné postupy:) nicméně, brzdy složit bez samostavu, tu vidličku úplně zašroubovat, ideálně aby někdo trochu našlapal brzdy, pak se roztáhne prase a samostav se tam jen vloží, zase zatlačit prase a pak samostav roztahovat dokud pujde buben taktak nasadit zpátky bez nějakého velkého násilí. To je jedna věc a druhá, že směrem ven na tom samostavu čumí takovej plíšek, kterej musí bejt napruženej a zaháknutej do takového výřezu a aby se to správně našponovalo tak se musí pořádně stáhnout páka ruční brzdy... práce na obou stranách na 20 min, nicméně abych na to přišel potřeboval jsem 4 hodiny:D

starší typ samostavu má pevnou šířku a pouze se tam šteluje to kolečko jestli to dobře chápu, takže je to snažší
xseries60
PříspěvekZaslal: so prosinec 07, 2013 5:38 pm    Předmět:

Tak se pochlub v čem byl problém Smile
johnyzi
PříspěvekZaslal: so prosinec 07, 2013 4:46 pm    Předmět:

Tak opraveno, nastavit tenhle typ samostavu stoji za to nicmene ted uz to zvladam levou zadni, jen vedet jak na to:)
johnyzi
PříspěvekZaslal: út prosinec 03, 2013 9:03 pm    Předmět:

Z logiky veci ti musim dat za pravdu, ale jak rikam stejny problem jsem uz jednou mel a vyresilo se to v servisu aniz by neco menili... Takze tam nejaky figl byt musi.. Doufam
xseries60
PříspěvekZaslal: út prosinec 03, 2013 8:10 pm    Předmět:

Já mám momentálně brzdy z Escorta, kde je buben stejný jako na FL. Pumě, ale čelisti mají stejný systém samostavu.

Koukal jsem na ten Puma FL samostav na Autokelly a vypadá sice jinak, ale princip je stejný. Pokud je teda funkční, tak i kdyby si to stáhnul na max, tak se brzděním musí zase roztáhnout. Jinde fakt snad nemůže být problém. V TIS je jen starý typ brzd.
johnyzi
PříspěvekZaslal: út prosinec 03, 2013 6:36 pm    Předmět:

Jezdim autem kazdej den, taky jsem v to tajne doufal ale chova se to porad stejne:/ kdyz zaberu tak auto potlacim. Samostavy vypadaji ok, jeden uz jsem menil. Uplne stejnej problem jsem mel pred 3 roky kdyz se delali zadni brzdy a nakonec to slo do forda, kde to postelovali..ale nevim presne co stim delali
xseries60
PříspěvekZaslal: út prosinec 03, 2013 5:34 pm    Předmět:

Než zase budeš znovu rozdělávat buben (nečistoty do ložiska). Tak to nech chvíli sednout. Pořádně probrzdit, případně za ručku zatáhnout za jízdy.

Ještě je otázkou v jakém stavu jsou ty zoubky na samostavu?
johnyzi
PříspěvekZaslal: po prosinec 02, 2013 9:41 pm    Předmět:

Jasne, no problem bude ze jsem to stahnul asi moc, tak o vikendu se do toho zase pustim, dik
R.o.u.
PříspěvekZaslal: po prosinec 02, 2013 8:25 pm    Předmět:

Tou vidlickou se pohybuje prave otacenim toho kolecka. Pri otaceni to ma zvuk jak auticko na setrvacnik. Jinak buben musi jit zpatky trochu s odporem. Dosteluj to a uvidis.
johnyzi
PříspěvekZaslal: po prosinec 02, 2013 7:12 pm    Předmět:

A s tou sroubovaci vidlickou jsi nehybal? Tak muzou bejt vytahany, nicmene soucasny pakny az tak sjety nebyly a predtim to bylo ok ani u rucky jsem to nemusel moc utahovat
R.o.u.
PříspěvekZaslal: po prosinec 02, 2013 5:15 pm    Předmět:

Tam se jenom otaci tim ozubenym koleckem, jen uz nevim jakym smerem. Nemuze to bejt vytahanyma lanovodama?
johnyzi
PříspěvekZaslal: po prosinec 02, 2013 8:06 am    Předmět: Zadní brzdy FL

Ahoj, prosím o radu kdo už dělal FL bubny jak poštelovat samostav po výměně čelistí aby fungovala ručka, případně jak jí poladít?
Měnil jsem ložiska a čelisti, abych buben zpátky nasadil tak jsem musel samostav zašroubovat (zkrátit). Auto na pedál brzdí ok ale ručka velice slabě a na vyladění matkou u ručky to není.. poradí někdo ? už jsme na to neměl včera nervy po celodenním sr*** Díky

jinak samostav je jinej jak u před FL verzí, mám takovou vydličku a před výměnou vše ok

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group