Autor Zpráva
HmerX
PříspěvekZaslal: so listopad 29, 2014 9:38 am    Předmět:

má někdo rozměry aretační "pásoviny" pro aretaci vaček u 1,7 ?
EDIT : tak už jsem si rozměry zjistil
kap
PříspěvekZaslal: čt listopad 27, 2014 5:38 pm    Předmět:

klínek tam není
HmerX
PříspěvekZaslal: st listopad 26, 2014 10:22 pm    Předmět:

Ahoj, díky za reakci ... no mě právě napadl jediný důvod, že by se mohlo ozubené kolečko na klice povolením řemenice drážkového řemene nějak minimálně pootočit ... nebo je tam nějaký klínek? Kdyby se ozubené kolečko nepootočilo, tak se na časování nemá co rozhodit, a mělo by podle mě stačit to seřídit dle počtu zubů na řemenu ...
kap
PříspěvekZaslal: st listopad 26, 2014 6:20 pm    Předmět:

máš naprostou pravdu, já teď na FP 1,4 jen povolil řemenici na klikovce, vačky jsem nepovoloval, a zpětně jen sesouladil klikovku vůči vačk.řemenicím. rozvody jsem již dělal vícekrát i na jiných vozech a zuby na řemenu byly a musí být stejné.

a tímto trikem jsem povolil šroub na klikovce. Pozor, dělal jsem to na 1.4ce
a nevím, zda lze i na 1.7ce pumě. Klíč jsem si opřel o zem sám podržel a soused mi krátce zastartoval. Pokud to někdo chce zkoušet tak na vlastní riziko prosím.
A 1. válec(ten u vačk. řemenicí ) musí být v horní úvrati.

https://www.youtube.com/watch?v=7G-adEVjfWI
HmerX
PříspěvekZaslal: ne listopad 23, 2014 5:55 am    Předmět:

kap napsal:
dle mne ano, lze takto i na pumě a nemusíš sundávat víko ventilů, aretuješ zvenku

tak protože se na výměnu chystám, tak mě tato informace zajímá ... dle návodů se mají ozubená kola povolovat, a vačky aretovat pomocí "pásoviny" na druhé straně přímo ve vačkách s tím, že se musí sundat víko hlavy válců ... Přijde mi, že jestli už je jednou ozubené kolo utažené na vačce správně, a nový ozubený řemen má správné rozměry zubů, tak by teoreticky mělo stačit označit kolečka plus řemen a podle počtu zubů to musí sedět ... i kdyby byl motor z hlediska rozvodů v jakékoliv pozici ... tomu by odpovídalo i aretování ze strany ozubených kol ... když to už jednou na nějaký počet zubu sedělo, tak by to podle odečtu zubů mělo sedět znovu, nebo ne ? aretaci(správné postavení vaček vůči klice), by vlastně měli zajistit označené zuby na řemenu ... nebo může být v řemenech nějaký rozdíl rozměrově ? jinak nechápu důvod, proč by se to muselo povolovat(ozubená kola na vačkách) a celé znovu nastavovat ... protože, kdyby řemen rozměrově neseděl , tak by se to po několika otáčkách stejně rozhodilo - si myslím ...
Tak co myslíte ?
kap
PříspěvekZaslal: čt listopad 13, 2014 10:07 pm    Předmět:

dík,našel jsem to.
pumic
PříspěvekZaslal: čt listopad 13, 2014 8:18 pm    Předmět:

doplnujem info je to zo strany výfuku ...
pumic
PříspěvekZaslal: čt listopad 13, 2014 8:17 pm    Předmět:

Je to na spolujazdcovej strane schovane za poloosou. Je tam sesthran na tusim 10-ku kluc a vytocis taku zatku. namiesto nej tam nasrobujes budto pripravok alebo ja som pouzil srob adekvatnej dlzky. pozor o ten srob sa to musi iba opret lebo ked do toho budes klukou busit moze sa to ohnut alebo dokonca zlomit a to nieje bohvieco.
kap
PříspěvekZaslal: st listopad 05, 2014 7:11 pm    Předmět: pro věciznalé

nemáte prosím někdo zkušenost , kde najdu na bloku motoru otvor pro přípravek
Ford 303-507? Je to kolík, který se strká z boku bloku motoru a měl by zajet do otvoru nebo drážky v klice nebo se klika měla o něj zarazit, slouží k aretaci klikové hřídele tuším v horní úvrati,
a pak se dá pokračovat v nastavení rozvodu. Jde mi o motor 1.4 , dík
Falty
PříspěvekZaslal: pá červenec 19, 2013 7:54 am    Předmět:

Tak rozvody u 1.7 jsou fakt dražší než u 1.6 a 1.4, jsem to našel na netu Sad

Stálo mě to 4k (set 2200 + práce 1800). Doleček Bosh servis - Lukavice (ÚnO).
Falty
PříspěvekZaslal: čt červenec 11, 2013 10:19 pm    Předmět:

Netuším někdo asi u 1.7 jsou jiné rozvody než u 1.4 nebo 1.6???

Přemýšlim o koupi této sady
Kód:
http://aukro.cz/rozvody-sada-ford-1-25-1-4-1-6-fiesta-focus-puma-i3377386601.html


... ale 1.7 tam není. Nemam s tím zkušenost.
HmerX
PříspěvekZaslal: ne červen 09, 2013 10:01 pm    Předmět:

ano, přípravkem podle toho třetího videa ... akorát jak ten spodek? jen tim kolíkem ? šlo by to vyrobit, ale ty rozměry Rolling Eyes
kap
PříspěvekZaslal: ne červen 09, 2013 9:59 pm    Předmět:

dle mne ano, lze takto i na pumě a nemusíš sundávat víko ventilů, aretuješ zvenku
HmerX
PříspěvekZaslal: ne červen 09, 2013 7:16 pm    Předmět:

parádní videa, akorát mít rozměry těch aretačních prvků - tu pásovinu a ten kolík ... a ta aretace se teda dělá uplně stejně na Pumě ?
kap
PříspěvekZaslal: ne červen 09, 2013 8:17 am    Předmět:

dám sem 3 linky - na výměnu rozvodů, u pumy je to skoro stejné
a vlastně u vícero čtyřválců

Kód:
http://www.youtube.com/watch?v=yDO4StL8iqc

Kód:
http://www.youtube.com/watch?v=lL9ZYStYcUs


a dobrá pomůcka pro aretaci rozvodových kol
Kód:
http://www.youtube.com/watch?v=-b2eYKS24p4


takže kdo si troufá má podrobný návod.

mod. edit.: link mimo" Code"

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group