Autor |
Zpráva |
HmerX |
Zaslal: so listopad 29, 2014 9:38 am Předmět: |
|
má někdo rozměry aretační "pásoviny" pro aretaci vaček u 1,7 ?
EDIT : tak už jsem si rozměry zjistil |
|
kap |
Zaslal: čt listopad 27, 2014 5:38 pm Předmět: |
|
klínek tam není |
|
HmerX |
Zaslal: st listopad 26, 2014 10:22 pm Předmět: |
|
Ahoj, díky za reakci ... no mě právě napadl jediný důvod, že by se mohlo ozubené kolečko na klice povolením řemenice drážkového řemene nějak minimálně pootočit ... nebo je tam nějaký klínek? Kdyby se ozubené kolečko nepootočilo, tak se na časování nemá co rozhodit, a mělo by podle mě stačit to seřídit dle počtu zubů na řemenu ... |
|
kap |
Zaslal: st listopad 26, 2014 6:20 pm Předmět: |
|
máš naprostou pravdu, já teď na FP 1,4 jen povolil řemenici na klikovce, vačky jsem nepovoloval, a zpětně jen sesouladil klikovku vůči vačk.řemenicím. rozvody jsem již dělal vícekrát i na jiných vozech a zuby na řemenu byly a musí být stejné.
a tímto trikem jsem povolil šroub na klikovce. Pozor, dělal jsem to na 1.4ce
a nevím, zda lze i na 1.7ce pumě. Klíč jsem si opřel o zem sám podržel a soused mi krátce zastartoval. Pokud to někdo chce zkoušet tak na vlastní riziko prosím.
A 1. válec(ten u vačk. řemenicí ) musí být v horní úvrati.
https://www.youtube.com/watch?v=7G-adEVjfWI |
|
HmerX |
Zaslal: ne listopad 23, 2014 5:55 am Předmět: |
|
kap napsal: | dle mne ano, lze takto i na pumě a nemusíš sundávat víko ventilů, aretuješ zvenku |
tak protože se na výměnu chystám, tak mě tato informace zajímá ... dle návodů se mají ozubená kola povolovat, a vačky aretovat pomocí "pásoviny" na druhé straně přímo ve vačkách s tím, že se musí sundat víko hlavy válců ... Přijde mi, že jestli už je jednou ozubené kolo utažené na vačce správně, a nový ozubený řemen má správné rozměry zubů, tak by teoreticky mělo stačit označit kolečka plus řemen a podle počtu zubů to musí sedět ... i kdyby byl motor z hlediska rozvodů v jakékoliv pozici ... tomu by odpovídalo i aretování ze strany ozubených kol ... když to už jednou na nějaký počet zubu sedělo, tak by to podle odečtu zubů mělo sedět znovu, nebo ne ? aretaci(správné postavení vaček vůči klice), by vlastně měli zajistit označené zuby na řemenu ... nebo může být v řemenech nějaký rozdíl rozměrově ? jinak nechápu důvod, proč by se to muselo povolovat(ozubená kola na vačkách) a celé znovu nastavovat ... protože, kdyby řemen rozměrově neseděl , tak by se to po několika otáčkách stejně rozhodilo - si myslím ...
Tak co myslíte ? |
|
kap |
Zaslal: čt listopad 13, 2014 10:07 pm Předmět: |
|
dík,našel jsem to. |
|
pumic |
Zaslal: čt listopad 13, 2014 8:18 pm Předmět: |
|
doplnujem info je to zo strany výfuku ... |
|
pumic |
Zaslal: čt listopad 13, 2014 8:17 pm Předmět: |
|
Je to na spolujazdcovej strane schovane za poloosou. Je tam sesthran na tusim 10-ku kluc a vytocis taku zatku. namiesto nej tam nasrobujes budto pripravok alebo ja som pouzil srob adekvatnej dlzky. pozor o ten srob sa to musi iba opret lebo ked do toho budes klukou busit moze sa to ohnut alebo dokonca zlomit a to nieje bohvieco. |
|
kap |
Zaslal: st listopad 05, 2014 7:11 pm Předmět: pro věciznalé |
|
nemáte prosím někdo zkušenost , kde najdu na bloku motoru otvor pro přípravek
Ford 303-507? Je to kolík, který se strká z boku bloku motoru a měl by zajet do otvoru nebo drážky v klice nebo se klika měla o něj zarazit, slouží k aretaci klikové hřídele tuším v horní úvrati,
a pak se dá pokračovat v nastavení rozvodu. Jde mi o motor 1.4 , dík |
|
Falty |
Zaslal: pá červenec 19, 2013 7:54 am Předmět: |
|
Tak rozvody u 1.7 jsou fakt dražší než u 1.6 a 1.4, jsem to našel na netu
Stálo mě to 4k (set 2200 + práce 1800). Doleček Bosh servis - Lukavice (ÚnO). |
|
Falty |
Zaslal: čt červenec 11, 2013 10:19 pm Předmět: |
|
Netuším někdo asi u 1.7 jsou jiné rozvody než u 1.4 nebo 1.6???
Přemýšlim o koupi této sady
Kód: | http://aukro.cz/rozvody-sada-ford-1-25-1-4-1-6-fiesta-focus-puma-i3377386601.html |
... ale 1.7 tam není. Nemam s tím zkušenost. |
|
HmerX |
Zaslal: ne červen 09, 2013 10:01 pm Předmět: |
|
ano, přípravkem podle toho třetího videa ... akorát jak ten spodek? jen tim kolíkem ? šlo by to vyrobit, ale ty rozměry |
|
kap |
Zaslal: ne červen 09, 2013 9:59 pm Předmět: |
|
dle mne ano, lze takto i na pumě a nemusíš sundávat víko ventilů, aretuješ zvenku |
|
HmerX |
Zaslal: ne červen 09, 2013 7:16 pm Předmět: |
|
parádní videa, akorát mít rozměry těch aretačních prvků - tu pásovinu a ten kolík ... a ta aretace se teda dělá uplně stejně na Pumě ? |
|
kap |
Zaslal: ne červen 09, 2013 8:17 am Předmět: |
|
dám sem 3 linky - na výměnu rozvodů, u pumy je to skoro stejné
a vlastně u vícero čtyřválců
Kód: | http://www.youtube.com/watch?v=yDO4StL8iqc |
Kód: | http://www.youtube.com/watch?v=lL9ZYStYcUs |
a dobrá pomůcka pro aretaci rozvodových kol
Kód: | http://www.youtube.com/watch?v=-b2eYKS24p4 |
takže kdo si troufá má podrobný návod.
mod. edit.: link mimo" Code" |
|