Autor Zpráva
WaynE
PříspěvekZaslal: st listopad 21, 2012 4:05 pm    Předmět:

No tak, Johny ... pridaj nejake nove fotky urcite uz to mas pekne strieknute Smile
kap
PříspěvekZaslal: so říjen 27, 2012 10:00 pm    Předmět:

že by konec iluzí ?
Jenik
PříspěvekZaslal: so září 29, 2012 12:56 am    Předmět:

jsou nějaký novinky? Smile

Zanedlouho mě totiž lemy též čekají a uvažuji o oslovení stejného člověka...
Jenik
PříspěvekZaslal: út červen 05, 2012 10:06 am    Předmět:

Je otázka, jestli by nebylo lepší od přední mřížky natáhnout hadici s čerstvým vzduchem k filtru - od k&n ji dostaneš v balení, a neudělat něco jako mřížku mírně za motorem, aby šel přirozený koloběh vzduchu - ve předu nasaješ, zahřeješ motorem a za ním vypustíš ven, ale zas ti to půjde na čelní sklo, ale to by nemusel být problém
faust54
PříspěvekZaslal: út červen 05, 2012 8:55 am    Předmět:

Jsem docela zvedav, co ti na to reknou prislusnici..., jinak ja bych delal spise opacnou diru, spise odvod tepla, nez privod vzduchu do miste, kde to nebude mit ucinek..., spracovano pekne, ale me se to nelibi....muj nazor, ale tobe se to libi a to je hlavni...
Lopez
PříspěvekZaslal: po červen 04, 2012 9:45 pm    Předmět:

Vypadá to moc dobře Wink
John
PříspěvekZaslal: ne duben 22, 2012 8:36 pm    Předmět:

Díky za nabídku. Promyslím to a případně dám vědět.
Jenik
PříspěvekZaslal: ne duben 22, 2012 6:13 pm    Předmět:

Pokud planujes poradnej otevrenej filtr, tak me kontaktuj, mohu nabidnout K&N 57i za 2800 cca;-)
John
PříspěvekZaslal: ne duben 22, 2012 5:45 pm    Předmět:

A poslední vychytávka je nasávání na kapotě, které nebude jenom na oko, ale bude plně funkční a bude stahovat vzduch ke vzduchovému filtru. Tady to ještě bude chtít otevřený vzduchový filtr. Nasávání také bude mít odtokové kanály kvůli vodě. Myslím, že je decentní. Cool
John
PříspěvekZaslal: ne duben 22, 2012 5:42 pm    Předmět:

Tady jsou fotky z pravé strany, která se dělá dneska, abyste viděli jak to probíhá. Ten boční plech kryje zespodu celý práh a ten je tudíž vytažen o 20cm! ven. A protože je to plech a ne laminát, zpevní se tím spodek a je možno auto zvedat bezproblému heverem pod prahem.
John
PříspěvekZaslal: ne duben 22, 2012 5:38 pm    Předmět:

Ještě dvě fotky. Detail zadního nadkolí (sem ještě přijde jedna vychytávka) a zaslepení znaku na víku kufru.
John
PříspěvekZaslal: ne duben 22, 2012 5:35 pm    Předmět:

Jak to tak bývá, ne vždy se podaří časově všechno skloubit, ale práce na Pumě dále úspěšně pokračuje. Nahodím tedy další fotky. Tady je už levá strana téměř hotová:
Hadrlak
PříspěvekZaslal: ne duben 22, 2012 4:39 pm    Předmět:

ahoj, co se týká spojleru tak se mi taky líbí ten japan style, ale není homologovaný a já se s pojicajtama nerad hádám tak nevím jestli do toho jít.. asi budu posera a vykašlu se na to..Sad(
AL
PříspěvekZaslal: út duben 17, 2012 9:54 am    Předmět:

stale zadne fotky? Supe sem s nima Smile topic je velmi mnoho zajimavej a kdyz vidim, co by mi na stroji bylo treba vsechno opravit, moc se mi libi to co jsi udelal-kompletni seznam vsech oprav.
redgoblin
PříspěvekZaslal: po duben 16, 2012 5:47 pm    Předmět:

Pěkně všechno popsaný, budu rád sledovat toto téma, ale víc jak tímto příspěvkem ti asi neporadím. :c)

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group