Autor |
Zpráva |
johnyzi |
Zaslal: so červen 22, 2013 7:10 am Předmět: |
|
TRW me teĎ rameno vyšlo na 1400 no dneska ještě udělam čepy řízení, protože jsou taky na kaši a budu mít sakum prásk novej podvozek, tak jsem zvědavej jak dlouho to vydrží |
|
absinth |
Zaslal: pá červen 14, 2013 3:55 am Předmět: |
|
aukro = padělky? tzn poland kopie? |
|
kap |
Zaslal: čt červen 13, 2013 9:29 pm Předmět: |
|
jj, byl to bezejmenný shit |
|
misakxt |
Zaslal: čt červen 13, 2013 6:26 pm Předmět: |
|
to asi nebyl originál co když to vydrželo 15000km? je to jenom kus železa. stačí koupit dobrou značku a přelisovat to na starý.jsou to vyhozený peníze za celá ramena. Pokud má někdo celá ramena za 1200Kč tak to bude opravdu na max 15000km. Značky jako Starline Ocap Teknorot Srl Kamoka a pod je tak na zavážku do kompostu. brát TRW SWAG - mě dobře fungují i Febi nebo Moog. A hlavně to nekupovat na aukru |
|
kap |
Zaslal: st červen 12, 2013 8:58 pm Předmět: |
|
před 15 tkm komplet nová ramena a teď znova již jen kul.čepy nové jsem dával.
toliko moje zkušenost. nikdy více komplet ramena vyměňovat. |
|
xseries60 |
Zaslal: st červen 12, 2013 4:30 pm Předmět: |
|
Ve předu mám origo asi 10 000 km a vzadu mi je měnil Elton. To originál nejspíš nebude. Ty jsou zatím také OK.
V mém případě sport podvozek + Praha = nepříznivé podmínky |
|
johnyzi |
Zaslal: st červen 12, 2013 4:25 pm Předmět: |
|
to mě je celkem jedno jestli to označíte za druhovýrobu nebo ne:) spíš jde o tu zkušenost jak dlouho Vám to vydrží/vydrželo... samozřejmě záleží jak a kde jezdíte.. silentblok z racing pumy, který je plný a měl by vydržet déle stojí sada asi 2000 takže to je pro mě pomalu schůdnější si to vyměnit celé za 2 roky.. ale tak třeba někdo měnil za origo a funguje v pořádku už několik let, tak to jsem chtěl zjistit:) já na nich mohl najet tak 35t km |
|
xseries60 |
Zaslal: st červen 12, 2013 2:15 pm Předmět: |
|
TRW sice dodává do prvovýroby, ale to co koupíš v kelly atd, není ve stejné jakosti, jako to co šlo na auto ve fabrice když se montovalo |
|
absinth |
Zaslal: st červen 12, 2013 2:11 pm Předmět: |
|
Přední silenty a čepy mi kámoš předělal na původních ramenech. Má udělanej takovej lis. sic to chtělo flexu ale funguje to.
TRW bych neřekl že je tak úplně druhouvýroba, stejně jako třeba deplhi dodává fabrikám díly |
|
xseries60 |
Zaslal: st červen 12, 2013 1:02 pm Předmět: |
|
Jo mezera tam má být a čím jsou podvozkové díly unavenější tím je větší. Nicméně stejně je to divné řešení (mají to tak všechny starší Fordy Mondeo MK2, Escort, atd.). U novějších Fordů už je „klasicky“ uložení chyceno 3 šrouby po 120°. |
|
johnyzi |
Zaslal: st červen 12, 2013 12:54 pm Předmět: |
|
mezera je v pořádku, ale to už jsi dávno asi zjistil:)
nevím jak origo silentbloky ramen, ale ťed jsem měl komplet febi a zadní silentblok, který asi nejvíc trpí je zase v čoudu po 2 letech.. v servise mi ramena přebouchaj za 1500,- což spolu s cenou za silentbloky jsem nad 2000,- a to už si je zase radši vyměnim celé... tentokráte zkusím ramena TRW.. jak jste na tom vy s životností z druhovýroby? |
|
xseries60 |
Zaslal: po květen 07, 2012 8:29 pm Předmět: |
|
Minulý týden jsem konečně ty silentbloky a čepy udělal.
Misakxt měl pravdu. Šroub na předním silentu opravdu povolit nešel, tak jsem ho dostával ven flexou a vrtačkou Šroub na zadním silentu a na čepu šel bez větších potíží.
Čepy byly v pořádku. Silenty nebyly v nikterak havarijním stavu a přesto se stabilita auta celkem zlepšila + lepší tlumení nerovností. A především se srovnal odklon levého kola, který byl před tím už 0,5 ° mimo toleranci. Teď je geometrie krásně v zelených číslech a stejná na obou stranách
Můj „rozpočet“:
- 4 x silentblok orig. Ford- 691,- Kč
- Lisování silentbloků- 100,- Kč
- 2x kulový čep Meyle- 806,- Kč
- 2x šroub + 2x matice, 1 x šroub (Ford)- 337,- Kč
- Geometrie + seřízení- 600,- Kč
Celkem: 2534,- Kč
Přikládám foto s rozměry šroubů a s utahovacími momenty. Sice jsem to momenťákem nedotahoval, ale pro představu to není špatné..
Ještě jsem se chtěl zeptat někoho kdo má komplet vše na podvozku nové. (Beastie?)
Ta mezera mezi tou gumou a „domečkem“ tlumiče má opravdu být? Vzadu mezeru nemám, ale tam se také tlumič neotáčí… Už se tu myslím něco podobného řešilo, ale mě to stejně přijde divné Tlumič s pružinou se nijkak nehýbe. |
|
bakan |
Zaslal: st březen 07, 2012 7:47 pm Předmět: |
|
Nic na tom není co se týká vymáčknout starý silentbloky a nalisovat jiný.Stačí ti i stojatá velká strojní vrtačka pokud má někdo dílnu.Jen bacha když budeš kupovat nový silentbloky tak nešetři.Čim jsou lacinější tim ta guma míň vydrží.Dal jsem před zimou a po zimě jsem mohl dělat zase.Takže jsem koupil Teknorod celý rameno a to bylo v pohodě.Jinak vyměnit celý rameno není zase tak složitý je to tam na těsno ale jde to i doma v dílně. |
|
xseries60 |
Zaslal: st březen 07, 2012 7:00 pm Předmět: |
|
misakxt napsal: | Myslíš na tom přednim šroubu ramene? |
Ideálně na všech šroubech (přední, zadní silent. a čep).
Nemáte tu někdo příručku Ford Fiesta "Jak na to". Tam by to mohlo být napsané. |
|
johnyzi |
Zaslal: st březen 07, 2012 12:17 pm Předmět: |
|
Souhlas ta dřina za těch pár stovek nestojí, rozhodně vyměnit celé rameno |
|