Autor Zpráva
douda
PříspěvekZaslal: po únor 20, 2017 11:21 am    Předmět:

Crash test - Nákupní vozík vs. Puma

Kód:
https://www.youtube.com/watch?v=i37orjqxcis
s4nch3z
PříspěvekZaslal: ne říjen 30, 2011 9:42 am    Předmět:

Je to v definici pojmu 'sportovní auto'. Všichni máte pravdu, ale problém je, že každý mluví trochu o něčem jiném. Wink
btw zpětná vazba rozhodně neznamená, že cítíš akorát tak díry. To, že u spousty novějších aut máš mrtvolný pocit z volantu, je rozhodně pravda, protože skoro všichni přešli z hydrauliky na elektriku a to už je z principu větší problém naladit trochu 'sportovně'.
Je fakt, že to do určité míry klišé a někteří novináři to asi zbytečně přeceňují, protože naprosté většině lidí, kteří si auta kupují, je to úplně ale úplně buřt a jediné co řeší je, že je to zaveze do Lidlu za 5 l na sto. Smile
Vajt
PříspěvekZaslal: so říjen 29, 2011 11:42 am    Předmět:

Skier: Jen jsem napsal, že ani mnohem dražší a výkonější RS4 mě na okresce nebavila tak jako Puma, z čeho soudíš, že jsem tak nezkušenej? Smile .

Zajímalo by mě, co si představujete pod pojmem sportovní... Mám pocit (a nejen já), že sportovnost se spíš z moderních aut vytrácí. Vysoká hmotnost, čím dál tím větší rozměry, spoustu elektroniky nebo přeplňování nejsou zrovna dobrý podmínky pro vznik sportovních aut...

Ve své cenové kategorii podle mě Puma je a byla to nejlepší, co se dá pořídit. Řidičsky lepší auto bude za podobné peníze jen roadster, ale tam to chce rezignovat na praktičnost, kterou Puma nabízí...
WaynE
PříspěvekZaslal: pá říjen 28, 2011 6:04 pm    Předmět:

Preco tu rozoberate voloviny Very Happy Ja som to video semdal len tak aby ste sa pozrely kto to este nevidel. Len tak z nudy Smile Tak klud Smile
faust54
PříspěvekZaslal: pá říjen 28, 2011 11:06 am    Předmět:

Jinak ja uz jsem se svezl v hodne sportovnách autech behem tech 5let co mam ridicak, takze vim o cem pisu..., ale nemuzem srovnavat nesrovnatelne.
Jenik
PříspěvekZaslal: pá říjen 28, 2011 10:58 am    Předmět:

Se taky musíte svízt v něčem jiným, abyste mohli hodnotit.

Tady každej brečí, že to píšou, že to nemá takovou odezvu od volantu a třeba kdyby si s tim jel, tak si ani nic takovýho neuvědomíš při jízdě. Dost komicky to pak působí když to, co většinou ve volantu cejtíš, je díra, která je na každym metru komunikací ČR.

A já jsem jen prohlásil, že dneska už sou sportovní auta jiný a když někdo hodnotí 10 let starý auto, tak by mohl říct leda, že v té době bylo sportovní. Zážitek z Clia RS bude hodně odlišnej, než z Pumy, ty motory maj dvojnásobný výkony.

To auto je víc sportovní, víc než cokoli jiného, co se za ty peníze dá koupit, ale říkám, že se nedivím, když to někdo sportovním z dnešního hlediska nenazve. Tak nebuďte jak holky
faust54
PříspěvekZaslal: pá říjen 28, 2011 10:40 am    Předmět:

Souhlasím s Vajtem i s4nch3zem...

Puma pokud má v pořádku podvozek a motor, tak má velice dobré jízdní vlastnosti - do sportovní noty a ty okresky jsou s ni fakt boží.

Pokud tady budeme srovnávat sportovní auta co nejdou srovnat, tak se nikam nedohrabem - Puma prostě patří do kategorie s Tigrou ci male Hothatche (Corsa, Fiesta, Polo)...

Ohledně nových aut, tak dobrá auta se vyráběli konstrukčně do roku 2000, teď jsou to samá kurvítka, co nedávají žádnou odezvu od přední nápravy, protože tam je přeposilovaný posilovač, jsou pekelně těžké a neohrabané a když se něco pokazí, tak to stojí 6xtolik co dříve. Tak mi řekněte jaké nové auto by stálo za úvahu..., nemyslím drahé vozy, myslím něco v kategorii pumy...
Jenik
PříspěvekZaslal: pá říjen 28, 2011 10:23 am    Předmět:

Ja v posledni dobe v Eltonove focusu ST nebo v Mazde RX-8 a Porsche Carrera 4S.

Od ty doby - Puma je pro me prima kompromis za dane penize, ktere neignoruje ridice.. Ale sportovni ji nerikam
skier
PříspěvekZaslal: pá říjen 28, 2011 9:15 am    Předmět:

Vajt: nechci být rýpal, ale to jsi asi v až zas tak moc sporťácích nejel Wink
Vajt
PříspěvekZaslal: čt říjen 27, 2011 11:43 pm    Předmět:

Jenik: S kterým novým autem jsi se svezl a dalo ti to co Puma? Já třeba před měsícem s osmiválcovou RS4 a můžu říct, že krom úchvatného zvuku oproti Pumě nuda...

Nový auta mi dávaj naprosto kulový, konkurent pro Pumu z hlediska pořizovacíh a provozních nákladů se hledá horko těžko dneska i před dvaceti lety, snad jen roadstery můžou konkurovat...
s4nch3z
PříspěvekZaslal: čt říjen 27, 2011 8:43 pm    Předmět:

Jenik napsal:
Zas ruku na srdce panove, dneska uz sou sportovni auta neco jineho:) ale ten clovek placa

Jasná věc, že Puma není žádný hardcore sporťák, to si snad nikdo tady nenamlouvá. Smile
Ale sportovních vloh má dost na to, že by jí spousta současných rádobysporťáků mohlo závidět.
WaynE
PříspěvekZaslal: čt říjen 27, 2011 11:26 am    Předmět:

Very Happy Very Happy Very Happy
Jenik
PříspěvekZaslal: čt říjen 27, 2011 8:55 am    Předmět:

Zas ruku na srdce panove, dneska uz sou sportovni auta neco jineho:) ale ten clovek placa
Blady
PříspěvekZaslal: čt říjen 27, 2011 7:17 am    Předmět: puma

Jo pán je očividně Áčkař, takže "expert na slovo vzatý" přesně jak říkášVery Happy Pak má člověk věřit video recenzím, když vidíš, že třeba v tomhle případě je ta recenze ze 70% úplně mimo...
s4nch3z
PříspěvekZaslal: st říjen 26, 2011 10:41 pm    Předmět:

jj už tady ten blábol byl.
Je vidět, že pán z áček je expert na slovo vzatý. Pár typických věcí sedí (třeba brzdy), ale zbytek jsou nesmysly (viz níže) nebo obecné kecy, které se dají říct o všech ojetinách. Naopak spousta naprosto typických věcí vůbec nezazněla.

Perličky:
- "...je vyhledávána těmi, kteří touží po relativním svezení..."
Co to je relativní svezení? To je opravdu pojem hodný experta. Very Happy

- "slabinou je jednoduchý a obyčejný interiér..."
Neříkám, že je to nějaká luxusní pecka, ale srovnejte s ostatníma malýma autama z té doby.

- "dále bych zmínil dražší náhradní díly..."
Snad jen karosařina, ale zbytek? Buď úplně v pohodě, nebo se nijak neodlišuje od běžného průměru.

- "1.7 původně vychází z motoru Yamaha..."
To že Fordu pomáhala ladit motor Yamaha, ještě asi neznamená, že pochází z motoru Yamaha.

- "Pumu můžeme zařadit mezi sportovní automobily spíše díky svému designu než díky jízdním vlastnostem..."
Pán asi mluvil o Tigře. Laughing

- "uspokojí vás vzhledem a dynamikou jízdy... naopak neuspokojí interiérem, dílenským zpracováním a také hlukem v interiéru od valících se pneumatik při jízdě."
Super shrnutí na závěr. Interiér, dílenské zpracování a hluk z valících se pneumatik jsou tak asi poslední věci, které bych Pumě vyčítal. Wink

A teď pro srovnání jak vypadá recenze, když někdo docela ví, o čem mluví (už to tady taky bylo):
Kód:
http://www.autoweb.cz/ford-puma-1997-2002/

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group