Autor Zpráva
Vajt
PříspěvekZaslal: pá březen 25, 2011 10:47 am    Předmět:

Martyn6: Vykašli se na 1,4, nemá to cenu, jedině kdybys narazil na nějakou ve vyloženě dobrém stavu...

Mám 1,7 a taky auto občas půjčuju přítelkyni, holky maj většinou rozum a pila to začíná bejt, když pracuješ s plynem, motor držíš nad 4000 tis. ot., to myslím u začínající řidičky nehrozí...

Kdyby to byl lehkej zadohrab s 200 kobylama, tak jsou tvoje obavy namístě, tady ne...

Jinak koroze mě u Pumy štve, mám 14-ti letou Pumu a chystám se vyvařit jeden lem, druhej je zdravej, jeden podběh a práh taky načatej, ale jak píše Sanchez viděl jsem mnohem novější a dražší auta rezavý daleko víc...

Problém vidim v tom, že si s tím nevím rady, kolikrát je jednodušší dát dohromady komplet podvozek než jeden blbej lem nebo práh. Takže bych se orientoval hlavně na tu korozi a aby byl v pořádku motor, ostatní se dá u Pumy celkem snadno a levně napravit...

PS: Jak se tu píše, koupit Pumu v alespoň dobrém stavu je v českých bazarech skoro nemožný a bude hůř...
s4nch3z
PříspěvekZaslal: čt březen 24, 2011 9:17 pm    Předmět:

Fakt bych se 1.7 nebál, jezdit rychleji než je zdrávo a zabít se můžeš i s motorem 1.2 HTP. Wink
Navíc je jich daleko více, takže máš o hodně větší výběr aut, více náhradních dílů, snad i větší spolehlivost. Spotřeba skoro stejná, pojistka taky...
Jinak koupit Pumu v solidním stavu je docela kumšt, ale to máš stejné s ostatníma autama takového stáří. U Pumy je akorát ještě o něco větší předpoklad, že ji někdo více "týral" nebo zprznil tuzingem.
Každopádně to ale není nemožné, chce to jen dobře vybírat. Zas taková rarita Puma není, takže se to dá, akorát to vezme nějaký čas.
Korozí jsou nejvíc napadené zadní lemy. Dá se říct, že kdo je nemá rezavé, tak už je má opravované. Smile Jinak to s tou korozí zase není takový děs běs (na to, že Puma nemá pozink). Třeba takový Mercedes řady E, přezdívaný masařka podle tvaru světel, to je mazec - tam rezaví snad i plastové díly. Laughing
Když na Pumu mrkneš zespoda, tak si uděláš slušný obrázek o tom, jestli je daný kus docela zdravý, pokud to tedy není zapatlané a zalepené gumoasfaltem. Vyvařit se dá kde co.
Lemy vidíš na první pohled. Buď je tam rez nebo aspoň bubliny. Opravit se dají vyříznutím a navařením nových. Nějaké kitování nemá moc cenu. Více zde (moje výměna):
http://www.ford-puma.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4277&postdays=0&postorder=asc&start=0
...a tady ještě:
http://www.ford-puma.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4320&postdays=0&postorder=asc&start=0

Žrát nějak moc oleje by to rozhodně nemělo, ale např. i díky nikasilovým vložkám válců si Puma určitě něco vezme. Litr oleje na 2000 km ale určitě za normálního stavu ani náhodou.
To auto, co jsi zkoušel vypadá jako slušná mrdka. Wink
Vibrace mezi 80-110 km/h pří jízdě pod plynem - asi vadná poloosa nebo homokinetický kloub, pokud se to třepe i bez plynu tak třeba geometrie, křivé kolo...
Martyn6
PříspěvekZaslal: čt březen 24, 2011 8:35 pm    Předmět:

Btw chlapi jak je to s tou korozi u pum? Koukal jsem ze dost jich je chycenych, nejake blatniky, nejake prahy.. Necha se to spravit? Par znamych tady auta nejak "vyvaruje" bo co, jde to i u tohoto?
Martyn6
PříspěvekZaslal: čt březen 24, 2011 8:06 pm    Předmět:

Jo, diky za odpovedi, nic moc extra jsem se nedozvedel, ale asi proto ze moc chyb pumice nema:)
1,4 bych radsi protoze to je pro nevyjezdenou holku a preci jen 1,7 uz je docela pilnik:)
Auto chci kazdopadne v original stavu, zadny tuning.
Ale asi to bude chtit trosku casu neco najit, dnes jsem se byl na jednu podivat - z inzeratu - po vymene tlumicu, rozvodu, spojky, velmi dobry stav.. Realita - auto hralo vsema barvama, vytrzeny tapec, nelicujici cumak, praskla predni i zadni lampa, poskrabane a samozrejme naprosto zahegesene zevnitr i zvenku.. Coz bych asi i prezil, ale motor urcite nemel vykon co by mel mit, cidlo abs ko, spojka ko ("udelana" podle prodejce znamenalo udelana pred ctyrmi lety:o) a hlavne od ca 80kmh se auto rozklepalo jak Challenger pri startu:( jinak pan prodejce byl vcelku solidni, na vse sam upozornil a sam navrhl vcelku vyraznou slevu, ale stejne by to chtelo do toho nasypat ca dvojnasobek co auto stoji. Jinak nevite nekdo jestli je opravdu normalni ze tahle 1,4i zere litr oleje na 2tis km Shocked
Vajt
PříspěvekZaslal: út březen 22, 2011 5:05 pm    Předmět:

Ale tak můžem to zas trochu oživit...

1,4 neber, Pumy s ní jsou u nás stejně drahý, alespoň jsem si nevšiml, že by se prodávali za levno...

Pak je jich míň, žerou stejně, údržba taky nevyjde levněji a určitě to nejede jako 1,7!

Jak už tu je hodněkrát napsáno, 1,7 dělá Pumu Pumou...

Dal bych si pozor na korozi, nezdá se to, ale opravit to kolikrát skoro nejde a když, tak je to pěkně drahý, jinak nic zvláštního, jako každý jiný auto...

Jo a já bych šel rozhodně do originální, žádný tuning!
Lucius
PříspěvekZaslal: út březen 22, 2011 7:01 am    Předmět:

ach jaj... skus pozriet tu

http://www.ford-puma.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=41
Martyn6
PříspěvekZaslal: po březen 21, 2011 10:56 pm    Předmět: Koupe Pumy

Nejak jsem tu nikde nenasel "dulezity" topic - hledam nejakou levnejsi Pumu, poradte na co si dat pozor? Chtel bych asi spis 1,4 (je to pro mladou, prvni auto), nebo snad radsi ne? Nejcastejsi chybky, vady, co zkontrolovat, na co se pripravit po koupi?
Dekuji za info, Forda jsem mel naposledy Escorta a az na motor (1,8TD Rolling Eyes ) vcelku spokojenost, ale Pumice byla vzdy pro me srdcovka:)

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group