Autor Zpráva
absinth
PříspěvekZaslal: st říjen 29, 2014 4:46 pm    Předmět:

Bohužel tigra je prostě jen CORSA B s jinou kastlí. a to sériová, nikoli třeba steinmetz úprava.

Tigří motor 1,6 (X16XEL - dával se i do ASTRA G) je konstrukčně vadný žrout oleje, bez jakéhokoli sportovního potenciálu

Puma je sice na platform fiesty a podvozek je sic v něčem shodný rozměrově ale už ne hmotnostně a motor 1,7 VCT je unikátně atypický pro pumu

Pumíka jsme s kolegou s kterým máme auto pořad rozebrali do mrtě ve video recenzi

Kód:
http://eastwoodcarshow.cz/ford-puma/
pumami
PříspěvekZaslal: út říjen 28, 2014 7:17 pm    Předmět:

Tak chalani ja som mal tigru 1.4 a teraz mam pumu 1.4 obe auta tahalju pekne Smile ale do tigry by som uz nesiel nikdy... dizajnovo je pekna to asi tak vsetko... skusal som aj zopar 1.6 tigier a isli velmi pekne no poet skusal som aj niekolko 1.7 vct pum a neda sa to porovnat... takze tigra : hrdzaveje strasne, este menej priestoru ako v pume (vzadu), original podvozok onicom, interier onicom, caste zavady...
kupil som pumu a neviem ju vynachvalit ( musim zaklopat) interier pekny, dizajn nadcasovy, podvozok je super, hrdzu nechytam, a vymena len spotrebny material... takze tak Smile tigra na pumu proste nema ! ale napriek tomu mam rad obe auta Smile
Arvy
PříspěvekZaslal: ne březen 06, 2011 12:01 pm    Předmět:

Na mojej 1.6 raz šoféroval jeden pán, v minulosti ako pretekár jazdil rally. Cestovali sme z Prešova na letisko Balice pri Krakowe. Cesta nám zbehla v celku rýchlo, keď nepočítam cikpauzy. Pripomínala nám dlhšiu rýchlostnú skúšku Laughing Prechádzali sme rôzne cestné úseky, ako kľukaté serpentíny, tak diaľnice. Puma je veľmi živé autíčko. Na rozbitom povrchu, pri prechode cez horizont, či dobrzďovaní do zákruty sa auto chovalo neutrálne a stabilne, s rezervou na omnoho tvrdšie zaobchádzanie, čo sme si už na otvorenej komunikácii viac nemohli dovoliť. Jazdu sme si vychutnali obaja. Smile Auto sa mu veľmi pozdávalo, navrhol, že by ho kúpil. Čo samozrejme neprichádzalo do úvahy:)
Puma nieje len na parádu, určite si zaslúži prirovnanie rally auto!
PUMAra
PříspěvekZaslal: so březen 05, 2011 4:44 pm    Předmět:

tak jsem se to hezky schrnuly, Mamtigru k tomu nemá co napsat Very Happy a my se s nim loučíme Very Happy Very Happy
R.o.u.
PříspěvekZaslal: st březen 02, 2011 9:19 pm    Předmět:

Brácha má Tigru, sice 1,4 takže ve výkonu je hloupost se srovnávat, ale co se týče provozních nákladů a spolehlivosti, jasně vedu. I on sám je schopnej potvrdit, že si čas od času hodně rád půjčí moje klíče, aby si jízdu trochu užil. Když tyhle 2 auta porovnám já, Puma je motokára s TP a Tigra demoverze Pumy... Smile
Macany
PříspěvekZaslal: st březen 02, 2011 9:02 pm    Předmět:

Abych se taky vyjádřil...

Když jsem si kupoval auto, tak jsem chtěl něco co je pěkné a zároveň výkonné. A myslím, že jsem si vybral dobře (Puma 1,7). Za 5 let provozu jsem na tom nepotřeboval nic opravovat, co jsem si sám nezničil(přední nárazník,..., trošku rozsáhlejší oprava po nehodě). Takže jen běžná výměna provozních hmot, filtrů, brzd.

Známý měl Tygru 1,6. jeli jsme za sebou několikrát na docela dlouhé tratě a vždy jsem mu ujel a to o dost. Zkoušeli jsme i serpentýny a v místech, kde mě to dělalo co já jsem chtěl, tak on se dostával do smyku a jednou se otočil o 180°. A řidičem to nebylo. A ve výsledku se mu něco vy*ralo na motoru a oprava ho vyšla na skoro 10tisíc.
Pak jsem si půjčil pumu 1,4 a pokračovali jsme v testech. sice byl o něco rychlejší jak puma jedna čtyřka, ale v zatáčkách opět on měl problémy jako prase a čtrnáctka vedla a kdyby nezdržoval, tak bych mu i ujel. Nakonec jsme to zakončili tak, že jsem jel první a on se mě snažil držet jak jen to šlo ale ve 140kmph vyletěl ze zatáčky a válel chvilku sudy. Auto na odpis a známý zlomenou pánev a něco s krční páteří.

Docela bych byl rád, kdyby se vyjádřil i někdo, kdo vlastnil oba tyto vozy... Je jich u nás v klubu hodně...
faust54
PříspěvekZaslal: pá únor 25, 2011 9:22 pm    Předmět:

My se mezi sebou bavime, takze v tom problem neni..., dlasi vec je, ze pokud si nekdo upravuje pumku, tak staci par veci..., je tady par lidi, co maji trosku vyšroubovany vykon..., ale asi nikdo z nic nebyl na brzde, aby to zjistoval presne... To, ze nam vyhovuje i vykon v zakladu (ktery je na pumku 1.7 dostacujici), je snad dobre..., muzeme lepe investovat do lepsich soucastek na jinych mistech vozu a tim padem mame i pumky v dobrem stavu...
mamtigru
PříspěvekZaslal: pá únor 25, 2011 9:01 pm    Předmět:

blbeckama co maj oškliva auta ??? vy sa medzi sebou nebavite ? to ma mrzi... Sad

takže všetci čo maju 1.7 tu maju vlastne najsilnešie auto z Vášho klubu ?
PUMAra
PříspěvekZaslal: pá únor 25, 2011 2:39 pm    Předmět:

Njn, Mamtigru nikdo se tu s blbcema co maj ošklivý auta a záviděj nebaví takže tu nečekej žádnej konflikt na kterym by ses mohl ukájet Very Happy Very Happy
a jak píše majsi Pumy už jsou supr auta takže neni do nich třeba tlačit desetitisíce jako do Tiger Very Happy Very Happy Very Happy
faust54
PříspěvekZaslal: pá únor 25, 2011 11:50 am    Předmět:

Ja treba servisku mam vyplnenou...
majsi
PříspěvekZaslal: čt únor 24, 2011 10:09 pm    Předmět:

Ok tak ja ti odpoviem. Co sa tyka servisnej knizky tak tu nemam. A co sa tyka vykonu tak podla mna tu nieje vela ludi tory by mali chut cas a peniaze nejako specialne upravovat motor. Ten je dobry taky aky je aj bez uprav(urcite lepsi ako ten v tigre).
mamtigru
PříspěvekZaslal: čt únor 24, 2011 9:55 pm    Předmět:

hm.... pekne ste si pokecali ale to čo ma realne zaujímalo na to mi nikto neodpovedal...

vie mi niekto odpovedať aj na to čo som sa pýtal ?
Falcon
PříspěvekZaslal: čt únor 24, 2011 12:27 pm    Předmět:

Marwi: Tak nabuzenou Tigru jsem ještě nepotkal, ale minulý týden se mnou vehementně chtěl závodit Seat Alhambra TDI; nějak ho vybuzovalo, že mu mizim z křižovatek potichu a rychle, zatímco jeho turbokamna burácely a gumy kvílely Very Happy
Podobným pakošům jdu raději z cesty, zvlášť ve městě, na mokrý silnici s teplotou kolem nuly, raději věnuju pozornost podstatnějším věcem, jako jsou výtluky a dekly kanálů Smile
marwi
PříspěvekZaslal: st únor 23, 2011 5:09 pm    Předmět:

falcon: pekne si to napisal tiez ked som si vyberal auto som sa rozhodoval medzi tigrou a pumou... sadnes raz do 1.7 a uz nemas oci pre inu Surprised podla mna je to nenapadna bestia Smile

inak je to tak ako kupovat skarede kacatko ked vidis na kazdom rohu same vytunene tigry zo spoilermi z formule... akoze ja si jazdim kludne som na ceste tolerantny ale ked vidim ze sa na mna tlaci tigra a chce sa predviest, bez problemov jej ukazem kto tu je selmou Razz a to zo seriovym autom bez tuningu...
Falcon
PříspěvekZaslal: st únor 23, 2011 3:11 pm    Předmět:

Odpovědně můžu říct, že cca po dva dny byla pro mě otázka Tigra vs. Puma dost aktuální - když jsem minulý rok sháněl auto a dva bazary mi daly slušnou nabídku Smile Takže jsem si udělal celkem detailní průzkum, obě auta projel a prohledal net - zejména fóra, kde se zrcadlí praktické užívání ojetin středního věku Smile Obě porovnávaná auta byla stejně stará, 1999, dovoz z německa, v dobrém stavu.

Tigru jsem zkoušel ve verzi 1.4i 16V Ecotec 66kW. Dle zkušeností automechaniků je 1.6i poruchovější a celkově se u ojetin nedoporučuje. Tigry se dají sehnat v atraktivnějších barvách než Pumy, tahle měla světlemodrou metalízu. Interiér neutrální, ale pěkná kaplička přístrojů, velký otáčkoměr mám rád. Během jízdy nabídla solidní dynamiku, ale hlavně pocit rychlosti - možná je to tím, že je motor víc slyšet, kdo ví. Bohužel výbava byla chudá, zejména klimatizace chyběla (a jak jsem se díval na jiné nabídky, není to moc obvyklá výbava). Poté jsem prohledal fórum, abych zjistil, že se na ní sype prakticky vše - koroze, zatékání, podvozek, elektrika, brzdy, motor, posilovače.

Pumu jsem zkoušel ve verzi 1.7 16 VCT 92kW. Automechanik mě zapřisáhnul, že jestli koupim 1.4, tak ani nemam jezdit, že to peklo nemazací opravovat nebude. Test proběhl na dvou kusech - atraktivější červená a zachovalejší, ale fádní stříbrná. Interier neutrální, palubka zklamání. Puma mi přišla ohledně jízdní dynamiky zvláštní - člověk to prožene, přeřadí, přeřadí, čeká na ten "feeling" - a najednou má na okresce 140 aniž by si toho všimnul Smile Můj subjektivní pocit byl, že Puma nic nedokazuje řidiči, prostě je to rychlý auto takovým neokázalým způsobem. Výbava mě nakousla - klimatizace, vyhřívané přední sklo, centrál a alarm na DO v základu. Po prohledání fóra (tohoto Very Happy) sice vyplavaly potíže, ale v několika ohraničených "bolestivých místech" a které se daly řešit plug&play. Nedočetl jsem se, že se něco nedá sehnat, že je něco drahý že si na to musim vzít provident apod.

No a tak jsem si koupil Pumu, no Smile

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group