Autor |
Zpráva |
killakela |
Zaslal: ne říjen 24, 2010 10:51 am Předmět: |
|
Tak už vím cenovku 2 nové lemy (celý přední blatníky z fiata) plus lakovna ......( vyříznutí napasování vystříkání..a tmelení nerovností) ..co mám na kastli.. od nějakého couvajícího individua... 8000,- tohle je předběžné... přidám fotky.. během práce:) |
|
bikerboyCZ |
Zaslal: út říjen 19, 2010 8:34 am Předmět: |
|
Tak cenovka mě taky zajíma.
Pak dej vědět |
|
killakela |
Zaslal: út říjen 19, 2010 8:06 am Předmět: Každá rada se hodí:) |
|
Tak zítra jdu domlouvat ty lemy:))) tak by se určo hodila ta rada:) co na ty lemy aby mi tak hezky nekvetly:) Páč je to hnusný) Tak až budu ve středu domlouvat ty lemy tak udělám fotky aby jste věděli jak moc jsem shnilej a pak cenu na kterou to přišlo:D |
|
bikerboyCZ |
Zaslal: po říjen 18, 2010 9:23 am Předmět: |
|
muj mazlik neni puma.. mam ford transit a muj milacek ktery uz rok stoji v garazi a neni na nej cas je Mercedes c250 d r.v 1996 Chystam se to auto udelat tak, jak kdyz vyjelo z vyrobni linky. motor, prevodovku,podvozek uz mam na kastli uz mam taky par veci uz se bude jen lakovat. jinak pro vas co mate pumicku chystam prekvapeni (vylepseni) proti korozi v oblasti prahu |
|
Vajt |
Zaslal: ne říjen 17, 2010 10:00 pm Předmět: |
|
bikerboyCZ: Je to tak...
A co, že to máš za miláčka v garáži ty? Každopádně závidim tvojí zručnost... |
|
bikerboyCZ |
Zaslal: ne říjen 17, 2010 8:40 pm Předmět: |
|
musis vzit fakt ze,ze stareho auta nove neudelas
a pokud sve auto mas rad tak nejakou zanedbatelnou korozi musis autu odpustit. a na pume reznou zadni lemy obcas se najde prah KO a kdyz je to dost spatny tak spodky prednik blatniku ale jinak nic.. |
|
Vajt |
Zaslal: ne říjen 17, 2010 8:18 pm Předmět: |
|
bikerboyCZ: Mám to taky tak , s Pumou zatím nebyl jediný problém (ťuk ťuk) vše jen zanedbaný servis předchozího majitele...
Problém vidím jen v tý korozi, není to nic hroznýho, to ne, ale oprava jen blbého lemu je dost nákladná, někdy je levnější dát dohromady podvozek nebo motor než karosérii, takže příště chci auto bez koroze... |
|
bikerboyCZ |
Zaslal: ne říjen 17, 2010 7:58 pm Předmět: |
|
auto je pokladnicka. ne nadarmo se rika,kdyz nevis co s penezma kup si auto. ja mam auto jako srdcovou zalezitost a mam v nem tolik ze kdybych ho chtel prodat tak pod 200 000nejdu. vim co v aute mam tak se na nej mohu 100% spolehnout. pokud clovek chce mit auto na delsi dobu ma smysl investovat. protoze i stare ale pekne auto se da pekne prodat |
|
Lucius |
Zaslal: ne říjen 17, 2010 7:44 pm Předmět: |
|
jo tieto opravy a upravy su "neverending story" keby som to auto nemal rad tak ho uz davno poslem zo zrazu do priepasti ale pumca za to predsa stoji |
|
Vajt |
Zaslal: ne říjen 17, 2010 6:43 pm Předmět: |
|
Dík za rady...
Tak já teď nevím, jestli nakonec nemám udělat obě strany, protože pravá strana bezpochyby v korozi brzy dostihne tu levou...
Chci mít auto v cajku a příští dva roky jen jezdit, otázka je, jestli se to do Pumy vůbec vyplatí vrazit, aby pak koroze nevylezla někde jinde...
Už jsem do Pumy za rok vrazil 30 000 Kč a pořád je co spravovat ... |
|
bikerboyCZ |
Zaslal: ne říjen 17, 2010 11:05 am Předmět: |
|
co se týče odstrojení tak doporučuji vytáhnout zadní sedačky, tapece kufru, pás a přes predni sedačky hodit neco nehořlavého.A POZOR NA takový sáček U PÁSŮ TEN HOŘÍ SAM JIŽ OD FLEXI. (VYZKOUŠENO NA MERCEDESU)
A když u toho jsou 2 lidi ideál. Jeden brousí nebo vaří a druhej hlídá jestli nekde neco nehoří. |
|
s4nch3z |
Zaslal: ne říjen 17, 2010 10:51 am Předmět: |
|
No on je právě ten lem z Punta trošku jinak tvarovaný. Puma má lemy ploché a u Punta je tam takový vytažený okraj - jak je to vidět na fotce. Jestli chceš dělat jen jednu stranu, tak se ten Punťácký lem musí vyklepat, aby se srovnal do požadované roviny, protože jinak ten rozdíl bude určitě hodně vidět.
Mrkni do původního vlákna sem:
http://www.ford-puma.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4277
Je tam i fotka v odstrojeném a vyřezaném stavu (strana u nádrže). |
|
Vajt |
Zaslal: ne říjen 17, 2010 9:53 am Předmět: |
|
Chystám se na stejnou operaci, akorát budu dělat jen jeden lem, bude to pak hodně znát, když bude jeden blatník Punto a druhej Puma? Ten je totiž zdravej...
Ještě bych se chtěl zeptat, jak moc se auto musí odstrojit, je tam zrovna hrdlo od nádrže, levá strana...
Předem dík všem za odpovědi... |
|
janicka |
Zaslal: so říjen 16, 2010 2:59 pm Předmět: |
|
hned jak ho uvidim, tak se zeptam, za kolik by to cca udelal a dam ti info |
|
killakela |
Zaslal: so říjen 16, 2010 10:10 am Předmět: |
|
jj,tak moc díky:) a ten klempíř to by se hodilo Holice jsou blízko:) snad by měl zkušenosti s tím předním blatníkem... to se normálně teda vystříhne... z toho novýho co koupím v Kelly... a vzadu na pumě to vystříhne taky...a napasuje to tam:) hm... to je dobrý tak za ty dva díly dám cca 2200,- pak něco za práci .. a pak to nalakovat:) tak snad to do 6000,- půjde:) přinejhorším tam udělám černý pruhy .. od toho zadního lemu....dopředu k přednímu kolu... jo a ještě mám shnilej přední blatník tam jak se dává přední plácačka:) to by se taky dalo teoreticky vystříhnout:) hmm ale to by stálo další majland:))) Díky za infa:))) pak sem vložím fotky:))))) |
|