Autor |
Zpráva |
kap |
Zaslal: so květen 04, 2013 6:53 pm Předmět: |
|
s tím nízko-nákladovým podáním souhlasím, ty vyšší kw jsou také dobré, ale
stejně se moc nedá, pokud člověk chce jezdit a né mít řidičák v depozitu.
a na pokračování jsem zřídil nové vlákno
Kód: | http://www.ford-puma.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=58573#58573 |
|
|
Zdeny |
Zaslal: so květen 04, 2013 4:22 pm Předmět: |
|
No pokud jde o hezkou, úspornou LOW-COST okreskovou stíhačku tak má opravdu dost málo konkurence
Mít ale zbytečnejch 100 šel bych do ST FOCUSe,ST MONDEA, E46 v 2.8smičce, 9-3 AERO atd atd...
ALE to jsem už těžce OT a zachvilku to stejně někdo promázne |
|
kap |
Zaslal: so květen 04, 2013 4:17 pm Předmět: |
|
jasné je mi to,
puma nade všechny značky . . . a m e n . . . |
|
absinth |
Zaslal: so květen 04, 2013 2:59 pm Předmět: |
|
je to fiat takže je to rozbitý už od výroby...
třeba kamarád dělá ve firmě co dodává ředmenice do aut pro automobilky. Fiat, opel, vauxhall atp.... můžu říct že fiat se umístnil na posledním místě kam chodí šmejdy
Je to ošklivý přetuněný v sérii se mi to i libí...ale tohle nou |
|
Zdeny |
Zaslal: so květen 04, 2013 11:52 am Předmět: |
|
Já říkám ztuzenej Fiat, kterej umí jezdit rovně a to ještě dle momentální nálady |
|
kap |
Zaslal: so květen 04, 2013 11:49 am Předmět: |
|
ok, a co říkáte na toto ?
Kód: | http://auto.bazos.cz/inzerat/24046834/Coupe-20-16VT.php |
|
|
absinth |
Zaslal: pá květen 03, 2013 9:21 pm Předmět: |
|
To má víc než 2500ccm? já myslel že to má nějakých 24xx jako každý auto co se zaokruhluje nahoru aby se to líp prodalo
Druhá věc je živit V6...
Rovně si myslím to budě dělat zvlášť díky IMRC (nebo jak se to píše) systém kdy auto chytne nad 4000ot druhý dech. Což má puma VCT... ale 2,5 je 2,5 .. |
|
kap |
Zaslal: pá květen 03, 2013 9:17 pm Předmět: |
|
nj, je to o penězích |
|
Zdeny |
Zaslal: pá květen 03, 2013 8:10 pm Předmět: |
|
Mě se taky moc líbil(ve srovnání s RACING Pumou ale dost nuda), i jsem se rozhodoval mezi pumou a ním..
Pro mě byl ale zádrhel motor..
S 2 litrem je to zdechlý a 2.5tka jede možná o trošičku líp než puma - rovně. V zatáčkách by si na pumu nešrt, spotřeba je větší a pojistka je největší páč ta 2.5tka je přes 2500ccm.. |
|
absinth |
Zaslal: pá květen 03, 2013 8:06 pm Předmět: |
|
Cougar se mi moc libí
Co mě od něj nejvíc odradilo je jeho unikátnost co se týče ND... Plechařina sehnat je složitý a dílů málo. Je to to samý jak mondeo jen jiná kastle.
Tomu bazaru bych věřil |
|
Zdeny |
Zaslal: pá květen 03, 2013 7:54 pm Předmět: |
|
Nojo, jenže to už není tak hezky a navíc to s 1.5t není ani sporťák ale GTčko, který by dle mě mělo hodně velkej problém držet krok i se seriovou 1.7.. |
|
kap |
|
douda |
Zaslal: po říjen 22, 2012 10:53 pm Předmět: |
|
Arvy napsal: | jedna turbo racing pumka |
Proč nedat rovnou link na celý thread o tomhle autě?
Kód: | http://www.projectpuma.com/viewtopic.php?f=64&t=10961 |
Tyhle fotky a další jsou na poslední straně. |
|
Jenik |
Zaslal: po říjen 22, 2012 9:37 pm Předmět: |
|
co jsem se bavil s lidma v německu, tak přijel s ní chlápek (testovací jezdec Fordu, který si ji půjčil ze showroomu, sam vlastni RS500) a říkal, že mu to nepříjde rychlejší, lepší než standartní Puma. Že sedačky jsou super apod, ale že je to nepohodlný. Když jsem říkal, že brzdy musí být super, tak říkal jako že slušný, ale že dělaj hrozně hluku a vyžadujou údržbu.
Takže jako FRP designově krásná věc, ale výkon zas tolik nevzrostl (kroutak), je to mirne pruznejsi diky zprevodovani, 17ctky moc akceleraci nepridaji, na okruhu nas FRP udela diky lepsi trakci v zatackach, ale hlavne diky tomu, ze brzdí o nekoliko metru pozdeji. a kdyz se podivate na diskuse v anglii, tak doporucuji spis standartni pumu, kvuli velkemu mnozstvi unikatnich a drahych dilu frp a ne zas tak velkeho rozdilu v jizde. |
|
Arvy |
Zaslal: po říjen 22, 2012 9:28 pm Předmět: |
|
jedna turbo racing pumka |
|