Autor Zpráva
kap
PříspěvekZaslal: so květen 04, 2013 6:53 pm    Předmět:

s tím nízko-nákladovým podáním souhlasím, ty vyšší kw jsou také dobré, ale
stejně se moc nedá, pokud člověk chce jezdit a né mít řidičák v depozitu.
a na pokračování jsem zřídil nové vlákno
Kód:
http://www.ford-puma.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=58573#58573
Zdeny
PříspěvekZaslal: so květen 04, 2013 4:22 pm    Předmět:

No pokud jde o hezkou, úspornou LOW-COST okreskovou stíhačku tak má opravdu dost málo konkurence Wink

Mít ale zbytečnejch 100 šel bych do ST FOCUSe,ST MONDEA, E46 v 2.8smičce, 9-3 AERO atd atd...

ALE to jsem už těžce OT a zachvilku to stejně někdo promázne Wink
kap
PříspěvekZaslal: so květen 04, 2013 4:17 pm    Předmět:

jasné je mi to,
puma nade všechny značky . . . a m e n . . .
absinth
PříspěvekZaslal: so květen 04, 2013 2:59 pm    Předmět:

je to fiat takže je to rozbitý už od výroby...

třeba kamarád dělá ve firmě co dodává ředmenice do aut pro automobilky. Fiat, opel, vauxhall atp.... můžu říct že fiat se umístnil na posledním místě kam chodí šmejdy Smile

Je to ošklivý přetuněný v sérii se mi to i libí...ale tohle nou
Zdeny
PříspěvekZaslal: so květen 04, 2013 11:52 am    Předmět:

Já říkám ztuzenej Fiat, kterej umí jezdit rovně a to ještě dle momentální nálady Very Happy
kap
PříspěvekZaslal: so květen 04, 2013 11:49 am    Předmět:

ok, a co říkáte na toto ?

Kód:
http://auto.bazos.cz/inzerat/24046834/Coupe-20-16VT.php
absinth
PříspěvekZaslal: pá květen 03, 2013 9:21 pm    Předmět:

To má víc než 2500ccm? já myslel že to má nějakých 24xx jako každý auto co se zaokruhluje nahoru aby se to líp prodalo Very Happy

Druhá věc je živit V6...

Rovně si myslím to budě dělat zvlášť díky IMRC (nebo jak se to píše) systém kdy auto chytne nad 4000ot druhý dech. Což má puma VCT... ale 2,5 je 2,5 ..
kap
PříspěvekZaslal: pá květen 03, 2013 9:17 pm    Předmět:

nj, je to o penězích Surprised
Zdeny
PříspěvekZaslal: pá květen 03, 2013 8:10 pm    Předmět:

Mě se taky moc líbil(ve srovnání s RACING Pumou ale dost nuda), i jsem se rozhodoval mezi pumou a ním..

Pro mě byl ale zádrhel motor..

S 2 litrem je to zdechlý a 2.5tka jede možná o trošičku líp než puma - rovně. V zatáčkách by si na pumu nešrt, spotřeba je větší a pojistka je největší páč ta 2.5tka je přes 2500ccm..
absinth
PříspěvekZaslal: pá květen 03, 2013 8:06 pm    Předmět:

Cougar se mi moc libí Smile

Co mě od něj nejvíc odradilo je jeho unikátnost co se týče ND... Plechařina sehnat je složitý a dílů málo. Je to to samý jak mondeo jen jiná kastle.

Tomu bazaru bych věřil Very Happy
Zdeny
PříspěvekZaslal: pá květen 03, 2013 7:54 pm    Předmět:

Nojo, jenže to už není tak hezky a navíc to s 1.5t není ani sporťák ale GTčko, který by dle mě mělo hodně velkej problém držet krok i se seriovou 1.7..
kap
PříspěvekZaslal: pá květen 03, 2013 7:24 pm    Předmět: klasika

to už bych vzal todle, klasika-po důchodci
a málo jeté jak píše bazár Crying or Very sad

http://www.tipcar.cz/inzerat/ford-cougar-25-v6-1-majitel-vymenim-cz-37460665.html
douda
PříspěvekZaslal: po říjen 22, 2012 10:53 pm    Předmět:

Arvy napsal:
jedna turbo racing pumka


Proč nedat rovnou link na celý thread o tomhle autě?

Kód:
http://www.projectpuma.com/viewtopic.php?f=64&t=10961


Tyhle fotky a další jsou na poslední straně.
Jenik
PříspěvekZaslal: po říjen 22, 2012 9:37 pm    Předmět:

co jsem se bavil s lidma v německu, tak přijel s ní chlápek (testovací jezdec Fordu, který si ji půjčil ze showroomu, sam vlastni RS500) a říkal, že mu to nepříjde rychlejší, lepší než standartní Puma. Že sedačky jsou super apod, ale že je to nepohodlný. Když jsem říkal, že brzdy musí být super, tak říkal jako že slušný, ale že dělaj hrozně hluku a vyžadujou údržbu.

Takže jako FRP designově krásná věc, ale výkon zas tolik nevzrostl (kroutak), je to mirne pruznejsi diky zprevodovani, 17ctky moc akceleraci nepridaji, na okruhu nas FRP udela diky lepsi trakci v zatackach, ale hlavne diky tomu, ze brzdí o nekoliko metru pozdeji. a kdyz se podivate na diskuse v anglii, tak doporucuji spis standartni pumu, kvuli velkemu mnozstvi unikatnich a drahych dilu frp a ne zas tak velkeho rozdilu v jizde.
Arvy
PříspěvekZaslal: po říjen 22, 2012 9:28 pm    Předmět:

jedna turbo racing pumka

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group