Autor Zpráva
PumaDedek
PříspěvekZaslal: po leden 07, 2008 5:15 pm    Předmět:

cochee napsal:
Nechápu, co jsem vytrhl z kontextu a co tě tak nakrklo, jistěže nepojedeš dálkovou jízdu čtyřicítkou ( = 1500 ot. při pátém rychlostním stupni), jen jsem napsal, kdy Puma žere nejméně... diskuze je snad o tom, že každý napíše svůj názor, ne?

Cool 100%tně souhlasím,tato křivka,se nepatrně mění ,dle obsahu tj.
1.4...1.6...1.7,kde také záleží,na ostupnování převodů....atd.
supecek
PříspěvekZaslal: po leden 07, 2008 3:57 pm    Předmět:

Tak vidíš Aluno a teď jsu za blbca, ale fakt mi to říkal týpek v Autoeden KM což je autorizovaný servis na Fordy. (Byl jsem tam zkontrolovat nastavení rozvodů po výměně u kámoše, protože neměl ten čudlík, co se šrubuje do bloku.) No a tak jsme trochu pokecali. Prostě jsem mu věřil... Máš li nějaký obrázek té pumácké křivky, šlo by ho sem dát? Ať nešířím nepravdy.
Aluna
PříspěvekZaslal: po leden 07, 2008 2:48 pm    Předmět:

Cochee ma pravdu, ten obrazek to jen dokazuje...A taky Supecku nevim kde si vzal, ze se ti ve 4tis prehodnoti neco v jednotce?? Videl si u pumy nekdy krivku vykonu a kroutaku? Je totiz plynula... Wink
cochee
PříspěvekZaslal: út leden 01, 2008 3:27 pm    Předmět:

Nechápu, co jsem vytrhl z kontextu a co tě tak nakrklo, jistěže nepojedeš dálkovou jízdu čtyřicítkou ( = 1500 ot. při pátém rychlostním stupni), jen jsem napsal, kdy Puma žere nejméně... diskuze je snad o tom, že každý napíše svůj názor, ne?
supecek
PříspěvekZaslal: út leden 01, 2008 1:43 pm    Předmět:

to cochee- JE vidět, žes vůbec nepochopil o čem je řeč, napsat takovou pi.... to asi tím alkoholem před půnocí. Čti a hodnoť příspěvky jako celek a nevytrhávej z kontextu celého tématu. Pak to není diskuze, ale....
cochee
PříspěvekZaslal: po prosinec 31, 2007 11:44 pm    Předmět:

Já teda nevím, ale mám 1.6 a při 4000 ot. mi nic nezacuká, z toho bych řekl, že při 4000 zafunguje servo, které natáčí vačkový hřídel (VCT). A jinak pro spotřebu je nejlépe co nejméně brzdit i přidávat plyn, ideální jízda bez akcelerací a decelerací s plynem furt v jedné poloze - a s co nejnižšími otáčkami, takže na pětku při otáčkách kolem 1500 Laughing - no řekněte, copak takhle se jezdí se sporťákem? Very Happy
supecek
PříspěvekZaslal: so prosinec 29, 2007 7:07 pm    Předmět:

na delší cestu a dobrou spotřebu můžeš vytáčet až do 4000ot, potom řídící jednotka přehodnotí na zvýšený výkon a změní poměr směsi, tím dochází k vyšší spotřebě. Poznáš to, že při přecházení 4000ot ti mírně "zacuká" motor. Aspoň mě to tak dělá. Takže, když chci dobrou spotřebu při solidním výkonu točím mezi 3 - 4000ot. To pak jedu do 6,5!!!! Mám 1.7ku. No a když si chci zvednout adrenalin a vychutnat kvality mé dračice točím od 4 až do 6500ot a užívám si. Pak ale nehledím na spotřebu to se rozumí.
Roman30
PříspěvekZaslal: pá prosinec 28, 2007 3:04 pm    Předmět:

Najnižšiu spotrebu by si podľa mňa mal mať pri 90km/h. Pri vyššej rýchlosti musíš viac točiť a aj spotreba pôjde hore. Darmo chýba tam šestka. Confused Veľa závisí aj od terénu a ako často budeš musieť zrýchlovať (využívať výkon). Keď budeš rýchlosť iba udržovať spotreba bude o dosť nižšia.
Puma_racing
PříspěvekZaslal: pá prosinec 28, 2007 11:52 am    Předmět: otáčky

No já teda nejsem žádnej profík přes motory, ale zdá se mi z mojí jízdy a spotřeby, že je nejlepší se pohybovat v otáčkách kolem 3000 + - 500 to super táhne a jede za rozumnou spotřebu, ale říkám nerozumím tomu je to jenom z toho co s tím jezdím, ale samozdžejmě s tím asi i můžeš jezit tak v 2200-2700 ale to už je věc každýho jestli jede na spotřebu, nebo na výkon, podle mě je lepší to jet tak nějak napůl. Smile
saolin
PříspěvekZaslal: pá prosinec 28, 2007 11:42 am    Předmět: Nejlepší otáčky?

Zdravím všechny a přeji hezky strávené svátky Chtěl bych se zeptat jaké otáčky jsou nejideálnější při jízdě na delší vzdálenosti? A jak je to se spotřebou při různách otáčkách? Např. jestli je ideální jed na 5ku 3500ot/min? Jestli jsou lepší nižší ot? Je to trošku nepřehledné ale jistě se v tom vyznáte.... Díky

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group