Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Tuning
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Johnik"][b] [u] [size=18]Ford Puma by Johnik[/size][/u] [/b] (10let spolu) [code]https://www.youtube.com/watch?v=8Klas_8IF3I[/code] [b]Obecné informace o Fordu Puma:[/b] [code]http://pumatrip.webnode.cz/o-pume/[/code] [b]2005[/b] Společný příběh [b]mě[/b] a [b]mé čtyřkolé lásky[/b]. Příběh, který nekončí… Tento příběh se začíná psát před osmnácti lety. Psal se rok 1997. Jako správný školou povinný teenager, navštěvuji místní, sedlčanskou, základní školu. Toho času jezdí po městě a mém okolí stříbrná Puma. Zamiloval jsem se. Oblé tvary blatníků, nízký posed, usměvavá tvář. Učarovala mně. Poblouznila. Čekám mnoho trýznivých let, než konečně mohu koupit své první vlastno-vydělané auto. Forda Pumu. Autičko modráska, prdítko, šerbel, modrou blechu :-D . Jaro léta páně 2005 nám přálo. Auto objevuji v jedné malé vesničce blízko Příbrami. Kupuji. Pochopitelně ;-). Má Puma byla vyrobena v Německu. Rok zrození 1999. První majitel byl z Německa taktéž. Byla lehce rozpoznatelná úpravami: Slušivou modrou barvu, [b]Performance blue[/b], použitou mimo jiné na sportovních modelech značky Ford. A to především jí můžete vidět na Focusu RS Mk.I nebo Mondeu ST220. Dále se na vozidle nacházelo několik tuningový (stylingových) dílů. Malé křídlo na zadním víku, prahové nástavce a kratší tvrdší značkové pružiny (H&R) napomáhající stabilitě a lepší ovladatelnosti vozidla na rovných površích. Bohužel, Pumka měla i viditelné poškození v interiéru a motorový prostor napadený hlodavcem. Padnoucí kola potřebovaly opravu také. Po vyčištění, výměně oleje a rozvodů přichází čas na renovaci kol. Srovnat, nově nastříkat práškovou barvou. Středy jsme leštili [b]zubní leštičkou[/b]. Piplačka, která stojí za to. [b]2006[/b] Hledám informace. Prakticky všechny vyhledávače mě odkazují na internetové stránky nově vznikajícího klubu [b]Ford Puma Czech[/b] zaměřeného na shluk fanoušků vozidel Ford Puma, jak název klubu napovídá. Náhoda? Stávám se hrdým členem. Stále spolu jezdíme a závodíme při sprinterských kláních. Dosahujeme času [b]16,526[/b]sec při velké show na Mimoňských válkách 2006. Čas je stále můj osobní rekord v jízdě na 1/4 míle. Výměna spojkové sady dlouhodobě přetěžovaná častými ostrými starty. Mnohde propíraná a diskutovaná samolepka čtyřlístku pro štěstí. Podobnost s Alfami čistě jen náhodná. [b]2007[/b] Účastníme se s Modrasem projektu [b]Ford Puma Calendar[/b], populárního po celé Evropě. Mistrovská práce Matěje Slepičky a jeho lidí. Mimoto i výjimečná akce. Cestování po srazech pokračuje. Na v pořadí třetím Ford Puma Czech sraze, pod hradem Kámen, měním, měním, až vyměním rádio do auta. Nový rádio upgrade: Původní 5000 RDS E.O.N. za 6000 RDS E.O.N. Car Hi-Fi jde mimo mě, přesto CD player je lepší než cassette recorder. Zakupuji italské produkty [b]Sparco Torino 2[/b]. Ty samé secle, které jsou použité ve Ford Racing Puma. ANO, začíná realizace idey: Změnit interiér mé Pumy na alá Racing Pumu. Už žádná bolavá záda. A aby se Pumce lépe dýchalo, dostává nový výfuk. [b]2008[/b] Na jaře 2008 pokračuji dalšími pracemi na vozidle. Kompletace vnitřku Pumy je v plném proudu. Výplně (tapecírunky) předěláváme do modré barvy. Podobně jako u výše zmíněné Racing Pumy. Finální práce probíhala posledního dubnového večera, během čarodejniční noci. Duchové musí být šílení. Nám se daří. Na poslední chvíli stíháme vše spasovat. Čas vyrazit za dobrodružstvím do světa. Další ráno odjezd na Ford meeting v německém Magdeburgu, první zahraniční sraz s Pumou navštívený. Více info o kompletaci vnitřku zde: [code]http://www.ford-puma.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=2102[/code] Ford Meeting in Magdeburg zde: [code]http://pumatrip.webnode.cz/news/himmelfahrtstreffen-2008-in-magdeburg/[/code] Další myšlenkou v mých plánech je pořízení tuningových (závodních) pásů. Kupuji 3-bodové od společnosti [b]Sparco[/b]. Typ [b]“Y”[/b]. Modifikuji je. Vytvářím rychloupínací systém vlastní konstrukce. Vzpomínám na známé heslo: Dvakrár řež, jednou měř. Nebo to bylo opačně? Poprvé jsou pásy příliš dlouhé, atak optimální délku se daří získat až po korekci. Více info o zástavbě pásů zde: [code]http://ford-puma.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=39[/code] Další modifikace, záchytná sít v zavazadlovém prostoru. Skvělí nápad. Použití pro helmu, nářadí a mnoho různých rozličných věcí, které by jinak létali při ostře projetých zatáčkách po celém kufru. Doporučuji. Na podzim a během zimy instaluji balíček teplo odolných návleků hadic nazývaných “flexo”, k tomu obdobné elektro balení “husích krků”. Můj kamarád Fíla si pohrává s krytem motoru. Výsledkem je elegantní. Více info o instalaci flexo a husích krků zde: [code]http://www.ford-puma.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=2474[/code] Více info o airbrushi krytu motoru: [code]http://www.ford-puma.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=2518[/code] A to pořád nebyl konec! Opravdu. Oprava léty zkoušeného podvozku byla nutná. Puma dostala nové pružiny, tlumiče i uložení. Holt české silnice bývají hodně rozbité, především ty v Praze a okolí. S balíčkem nového podvozku přišel i front spoiler, prostě ta guma pod nárazníkem. S ní vypadá puma zase jako přisátá k silnici i bez extra nízkého podvozku. Chování na běžné silnici se značně zlepšilo. Hlavně díky použití nových tlumičů. Pružiny H&R odkupuje guru Elton. Jak spustit… Palubní PC (Ford Puma): [code]https://www.youtube.com/watch?v=sCg5WQE0EEk[/code] [b]2009[/b] Dostávám k Vánocům závodní rukavice pro 4% střelce. Po loňských nucených opravách vozidla vyhlašuji návrat na závodní tratě. Můj spolužák mi dává tip na český pohár v [b]autoslalomech[/b]. První použití rukavic: Volný podnik v Milovicích už čeká. Přemýšlím jak zaznamenat jízdu. Debaty nad projetými zatáčkami i dopuštěnými chybami nekončí. Co třeba video záznam onboard kamerou? První nápad: Normální foťák a stativ. Zde je video z mého prvního testu blízko domova: [code]http://www.youtube.com/watch?v=-GXF_rzUkvQ[/code] Ostatní videa k nalezení zde: [code]http://www.youtube.com/user/janhavlat[/code] Nakup kol, helmy a malého nesmyslu v podobě teploměru na brzdy. Ten se nalepí na brzdiče a po zastavení se hodnota teploty odečte. Více info o teploměru zde: [code]http://www.ford-puma.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3264[/code] Zavazuji se pořádáním příštího [b]Ford Puma Czech srazu[/b]. Předpokládaného vrcholu sezóny. Hektické dny. Zařízení letiště, jídla, záchodů. Azyl pro letošní rok nacházíme v [b]Milovicích[/b]. Během hledání vhodného místa se seznamuji s Honzou Kamenářem, redaktorem populárního časopisu pro tuningáře, Tuning Magazínu. V blízké budoucnosti bude Puma v časopise. Na autě se také zapracovalo. Oprava prahů byla nevyhnutelná. Voda, sůl, špína a koroze způsobily škody. Nevratné sundání prahových nástavců, kde se držely nečistoty, následovalo. Odškrtávám si další splněný sen. Navštěvujeme spolu závodní okruh. Tím prvním je (pravda jen motokárový) Autodrom Vysoké Mýto. Akci organizuje klub [b] [color=red]ST[/color]drive[color=blue]RS[/color][/b] (www.stdrivers.cz). Nový fanklub zaměřený na rychlé Fordy. A aby to nebylo málo, poslední společnou akcí roku byl den otevřených dveří na okruhu Most. Návštěva „dospělého“ okruhu. Vinou přehřáté brzdové kapaliny zažívám i krušné chvilky. Vyměňujeme kapalinu a frčíme ve vyprávění dál. [b]2010[/b] Dostávám kameru [b]GoPro[/b] určenou pro Motorsport. Krátké onboard filmy publikované na portálu www.youtube.com budou pokračovat. Jak už bylo napsáno dříve. Puma se dostává na stránky časopisů. Dostáváme se do Tuning Magazínu (sekce Performance Cars). V dalším českém populárním časopise nazvaném Autosport&Tuning nacházím krátký příběh o Ford Puma Czech klubu. Samozřejmě, nechybím. Poslední zveřejnění v českém showbyznysu, článek o mě a mém vozidle v květnovém čísle A&T. Článek o nás dvou nebyl příliš typický. Namísto obvyklého popisu změn na autě oproti původnímu originálu, tady je sepsán příběh. Příběh o mém autě. Článek vyšel na naše společné páté výročí. Tak pěkné čtení. Pokračování…[b]Nürburgring Nordschleife[/b]. Dlouho jsem si přál navštívit posvátnou mekku všech automobilových fandu. Slavný okruh v pohoří Eifel. Plánoval jsem Nordschleife trip s mými kamarády z klubu STdriveRS. Nakonec, vyrážím na Nordschleife pouze s mým co-pilotem. Škoda. Ve více se to lépe táhne. Hned v hotelu poznáváme nové známé. Jízda na trati je zážitek. Na první svezení se nezapomíná. Více na odkazu zde: [code]http://pumatrip.webnode.cz/touristenfahrten-in-nurburgring-nordschleife-2010/[/code] Další velký trip v roku 2010. Jedeme na [b]EFPM[/b] (European Ford Puma Meeting) pořádaném v holandském [b]Valkenburgu[/b]. Mám spousty zábavných historek s dalším Ford Puma Czech klub členem, Scarym. Po návratu z naší cesty slícháme mnoho vtípků o našich fordích autech. Vše bereme s nadsázkou a humorem. Můj problém s homokinetickým koubem a Scaryho se spojkou si to možná zasloužili. Během cesty navštěvuji Nürburgring Nordschleife opět. Nejlepší [b]BTG[/b] čas [b]12[/b]min s technickými problémy je přesto jak z říše snů. Více na odkazu zde: [code]http://pumatrip.webnode.cz/touristenfahrten-in-nurburgring-nordschleife-6-efpm-in-valkenburg-2010/[/code] [b]2011[/b] Pokračuji s řidičskými experimenty. Kupuji si závodní botky Sparco Star pro lepší pocit na pedálech. Doma se mi již smějí za mé nákupy. První závod po kupu mi dává zadostiučinění. Vybojoval jsem 2. místo v kategorii S2 při silně obsazeném podniku Českého poháru ve slalomech v Dlouhé Lhotě u Příbrami. Další umístění v TOP 5 na sebe nenechává dlouho čekat. Užívám si soupeření se svými nejbližšími soupeři. Pracovní záležitosti mě táhnou do Německa. Nazývám: Mission Impossible. Dovolenou oslavuji ve velkém stylu. Plánuji trip po evropských závodních okruzích. Parta nadšenců s Pumami brouzdá napříč Evropou. Hlavním cílem je největší sraz Fordů na britských ostrovech. [b]FordFair[/b] na okruhu [b]Silverstone[/b]. Tato myšlenka vzešla od jiného Ford fanatika LAMy. S pomocí organizátorů se nám plní i naše největší sny a přání. Svezení na tomto Formulí 1 proslaveném okruhu. Během cesty navštěvujeme opět Sinsheim, Nürburgring, Spa-Fracorchamps, Silverstone a Porscheho muzeum ve Stuttgartu. Osm dní plných zážitků s automobilovou tématikou především. Více na odkazu zde: [code]http://pumatrip.webnode.cz/fordfair-2011/[/code] [b]2012[/b] Puma dostává závodní prázdniny. Vhodný čas na opravy i další změny. Nově nechávám obšít volant. Kupuji nová kola [b]OZ Ultraleggera[/b] 15“ ET25 4x108 a k nim nové Bridgestonky. Vyměňuji přední kotoučové brzdy za silnější. Nově použité brzdy, které nahradili původní d238mm, nejsou ničím jiným než [b]d259mm[/b] tedy faceliftové kotouče a třmeny z posledních let výroby. Na závěr se s Puma kolegou Faustem pokoušíme ještě zabudovat venkovního teploměr do palubních hodin. Pouze s částečným úspěchem. Dnes používám opět původní hodiny. Brzdy přišli právě včas pro další road trip story psanou mezi horskými průsmyky v Rakousku, Italii, Švýcarsku, Francii a Německu. Cesta na [b]15th Anniversary Ford Puma Meeting[/b] v Dorselu a na Nürburgringu je náš cíl. Říkám: „Jet na Nürburgring po dálnici A3 je pro mě to samé jako jet do práce.” To byl jeden z důvodů, proč jedeme do pohoří Eifel oklikou přes všechny okolní státy splnit důležitý úkol: Najít „The Greatest Driving Road“ jako redaktoři populárního britského kanálu BBC, respektive pořadu TopGear. Více na odkazu zde: [code]http://pumatrip.webnode.cz/stelvio-pass-a-15th-anniversary-ford-puma-meeting-2012/[/code] Létu nebyl konec, v kanceláři se mi ještě nezahřála židle a s Pumou vyrážíme vstříc dalšímu dobrodružství. Znovu na FordFair, znovu na Silverstone. Tentokrát jedeme ještě dál. Jedeme na [b]Isle of Man[/b] pokořit motorky proslavenou a hodně náročnou Mountain course (okruh Touris Trophy) a samozřejmě vidět i něco z Velké Británie. I přes veškerou kontrolu před odjezdem nikdy není nic 100%. Vysypané ložisko zadního kola vytvořilo nečekané dobrodružství. Novou zkušenost. Fordem tam, vlakem zpět rulezzz… Více na odkazu zde: [code]http://pumatrip.webnode.cz/fordfair-a-isle-of-man-2012/[/code] Do třetice všeho dobrého. Poslední velká akce roku pro mě, Pumu i naše protřelé souputníky byla akce Open day for car konaná na [b]Hungaroringu[/b] 24. září. Léto končí a my můžeme bilancovat. Cestování bylo více než normálně. Když se daří, může prožívat i obyčejný kluk svůj neobyčejný sen. S Pumou jsme najeli více než [b]15.000[/b]km a navštívili [b]12 zemí[/b] za toto léto. Více na odkazu zde: [code]http://pumatrip.webnode.cz/open-day-for-cars-hungaroring-2012/[/code] Ještě se mohu pochlubit docela zajímavým úspěchem z brněnského Masarykova okruhu, kdy jsem pokořil 11. září čas tří minut na kolo (přesně [b]2:59[/b]). Zaznamenaná jízda zde: [code]http://www.youtube.com/watch?v=QtsfUvzUxmQ&list=UUbIR0aKQoDbjeC73pzO9cyQ&index=2[/code] [b]2013[/b] Pro plnění snů a přání je tento rok jiný. Změna zaměstnání, bydliště. Po letech nemám žádné plány s Pumou. Ty nevyřčené zatím zůstanou nevyřčené. Start sezóny obstarává MČR a Pošumavský automobilový slalom. Za hustého deště jedu jistě, čistě a asi i rychle dle časomíry. Dokončuji závod na [b]1. místě[/b] své skupiny. Ač nemám mnoho času na své motoristické koníčky, stále zůstávám členem realizační týmu klubu majitelů sportovních a speciálních Fordů. Ano, samozřejmě v STdriveRS. Stavíme a vymýšlíme tratě. Připravujeme atrakce pro ostatní a hlídáme je na již tradičních Ford srazech v Bechyni a Vysokém Mýtě. Na podzim řídím mou Pumu znovu. Byla to taková náhlá návštěva Freies fahren na východoněmeckém okruhu Lausitzring. Oktoberfest a výlet do Berlína bez jakéhokoliv plánování a rozmýšlení. Zábava až na prvním místě. Více na odkazu zde: [code]http://pumatrip.webnode.cz/freies-fahren-in-lausitzring-a-berlin-2013/[/code] [b]2014[/b] Nejspíše nejchudší rok na ježdění s Pumou. Absolvujeme pouze dvě akce. Šetřím. Finance až na prvním místě:-(. Pomocnou ruku v pořadatelství STdriveRS jsem nemohl nepodat. Desáté pokračování setkání sportovních Fordů se konalo na letišti v Bechyni. Vymýšlení tematických a zábavných soutěží je rok od roku těžší. Tentokráte se každý z účastníků vžil do podoby novodobého agenta 007 Jamese Bonda, projel si rallyeovou vložku na nákupním vozíku a zřejmě naposledy překonal svým gólem neprůstřelného brankáře Petra Čecha. Po Bechyni navazuje námi (Fordy) zaplněná motokárová dráha na autodromu ve Vysokém Mýtu. Rychlý Ford, kam se podíváš. A to ten rok začal tak nadějně. Vytrvalostním závodem s mistry volantu v nově otevřené Praga Aréně. S týmem Ford fandů. Díru do světa neděláme, ale jízda a lednové svezení je parádní. Užíváme si plnými doušky, ač zakrytí do bund a termo oblečků. Promrzlí a poražení soupeři jezdeckými. Přesto si za odvahu zasloužíme palec hore. To je prozatím vše a vlastně se už těšíme na pokračování našeho společného dobrodružství. Nechte se překvapit…[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
Johnik
Zaslal: út říjen 31, 2023 9:34 am
Předmět:
Navážu na příběh Modré blechy.
2021
Svět byl stále svázaný pravidly, jak odstranit jedinou trvalou věc z Číny. V Čechách na našem malém písečku se pereme o Puma Cup. Prořídlé pole ukazuje ústup ze slávy. Z mnoha účastníků zůstala jen hrstka. O co menší radost mi dělala kvantita Pum v autoslalomech, o to větší radost si užívám na Maďarském Puma sraze u jezera Szelid při letním putování. Pořadatelé jsou skvělými hostiteli.
Kód:
https://pumatrip.webnode.cz/hungarian-ford-puma-meeting-in-szelid-2021/
Po návratu o cestě píši článek. Ford v Kolíně nad Rýnem vyhlašuje soutěž o nejlepší roadtrip. Cestopis překládám do Německého jazyka, a nejen k mému úžasu byl vybrán odbornou porotou mezi nejlepší tři toho roku. Zbytek je už jen dílem osudu a spousty přátel. Z kraje následujícího roku se mohu radovat z Ford Fan Award 2021, za který později obdržím voucher na víkend v Mustangu v nádherném rakouském hotelu.
2022
Do ročníku 2022 vstupujeme s Puma Cupem jako buď anebo. Jelikož s Michalem Staňkem jezdíme ročník pouze ve dvou, byl to autoslalomový "zatím" poslední ročník. 6 let, 5 mistrovských titulů, 3 šampióni, 18 jezdců, 28 závodů… to je ve zkratce bilance seriálu "levného závodění". Restart je budoucnu možný jen u většího počtu účastníků.
Rok patří čtvrtstoletí Fordu Puma. V létě tak jedeme na kultovní místo. Nizozemský Pumadrivers.nl a německý Puma-Team.eu pořádají oslavu na Nürburgringu. Modrá blecha je u toho. Dokonce patříme ve společných strávených letech a v nájezdech k favoritům některých soutěží. Domů si pak přivážíme nápady pro český sraz pořádaný v Roudnici nad Labem, který přes nepřízeň počasí snad zaujal.
Kód:
https://pumatrip.webnode.cz/25-jahre-ford-puma-2022/
Rok zakončujeme poloúspěšným lodním výletem do Barcelony a Marseille, kam putujeme Modrou blechou. Daří se projet ďábelský Gotthard Pass, ale ikoničtější Furka Pass, kde se natáčela bondovka se Seanem Connerym z důvodů špatného počasí už ne.
Kód:
https://pumatrip.webnode.cz/gotthard-pass-2022/
Ze závad stojí za zmínku nefungující Airbag řidiče. Na vinně byl poškozený konektor na volantu.
2023
Poslední rok, kterému se budu věnovat. Měl tři hlavní body. Všechny zabrali mnoho času, plánování a příprav.
V červnu to byl Puma sraz u Sečské přehrady. Povedlo se dostat do zdejšího kempu až nebývalý počet Pum. Navíc jsem mohl alespoň částečně oplatit pohostinnost maďarským pořadatelům ze Szelidu. Nejvíc času na přípravu zabralo letní dobrodružství "Starým Fordem za polární kruh", což nebylo nic jiného než putování s Modrou blechou po Norsku. 6284km, bez závady a navštívené silnice Trolí stezka, Atlantická cesta a Lofoty. Po návratu, nám v hlavách leží spousta dalších divokých nápadů, ale než je zrealizujeme, musíme zpátky na zem.
Kód:
https://pumatrip.webnode.cz/atlanterhavsveien-a-trollstigen-2023/
Posledním zrealizovaným majstrštykem byla Oldtimer Bohemia Rally, kterou jsme úspěšné absolvovali. A nejen to. S pokorou, s potřebnou dávkou štěstí, výborným navigátorem na sedadle spolujezdce a hlavou na svém místě, jsme jí i ve své třídě vyhráli.
Těším se, jaké další dobrodružství mi to malé modré auto přinese…
Johnik
Zaslal: so červenec 01, 2023 9:55 pm
Předmět:
Koukám, že jsem skončil rokem 2020. Měl bych zas něco doplnit.
Johnik
Zaslal: ne červen 13, 2021 7:25 pm
Předmět:
Pokročím trochu s Pumou a oživím toto téma. Teď už je to
15
let spolu!
2016
Mistrovská sezóna v autoslalomech byla zmíněna, ale podařilo se toho mnohem víc. Třeba výzva čtyři státy v pěti dnech (vlastně pět států, když počítám i domácí ČR). Romantické silnice v okolí Bodamského jezera přímo vybízeli k návštěvě. Zatímco údajně pátá nejznámější silnice Evropy, Romantische Strasse, vlastně nijak extra zajímavá nebyla, Deutsche Alpen Strasse už celkem ano. Flexenpass je jedna ze vstupních bran do Alp, úzká silnice vedoucí kolem prudkých svahů naháněla strach. Uklidnění přichází u Bodamského jezera. Čtyři německy mluvící státy a každý tak rozdílný. Z hlediska motoristy se pozná snad jen díky odlišným značkám.
Kód:
https://pumatrip.webnode.cz/romantische-strasse-2016/
Po několika letech jsem opět zavítal i na český Puma sraz, takže jsem mohl srovnávat atmosféru a zábavu se zahraničními. Získal nové kontakty a kamarády.
2017
Puma nemládne. Není proto divu, že se pomalu začínám dostávat ze soudobých strojů k těm veteránským. Začínáme na Legendách v Praze, které mě neoslovili, tak jak jsem od toho očekával. O to víc mě nadchl sraz v Mlékojedech. Tamní Veteráni na pláži byla jedna z nejlepších akcí roku. Překvapivě jsme i obdrželi cenu za Orientační závod.
Ještě více jsme si užili výročí 20 Jahre Ford Puma v Německém Kolíně nad Rýnem, které jsme si prodloužili o návštěvu Spa-Francorchamps trati.
Kód:
https://pumatrip.webnode.cz/a20-jahre-ford-puma/
S oceněními ještě nekončíme. Znovu návštěva českého Ford Puma srazu a překvapivé obdržení ceny
TOP auto Puma srazu
v Mohelnici, kterému stále ještě nemohu uvěřit a je postavené mezi nejvýznamnější trofeje.
Ani na slalomech jsem letos nepřišel zkrátka. Dva straty v MČR proměněné ve dvě
2. místa
, což stačilo v konečném pořadí na
4. místo
, přičemž v Přerově se podařilo vystoupat i na
2. místo
v rámci Zóny Střední Evropy ve třídě SPC.
Díky zvětšenému zájmu majitelů Ford Puma o autoslalomy, vyhlašujeme v rámci Pošumavského Cupu
Ford Puma Cup
. První ročník
3. místo
v konečném pořadí.
Po sezóně odvážím auto na plánovanou velkou opravu… Vyvaření!
2018
Oprava Pumy s pár modifikacemi končí krátce před mou svatbou koncem června, aby mě mohla Modrá blecha odvést k tomu velkému dni. Co se vše na ní změnilo? Kompletní vyvaření lemů a spodku, nové přední blatníky, levé dveře, výztuhy do motoru a kufru, nové bubny, zadní ložiska, celolak a ještě technická proběhla.
Modrou blechu čeká velký týden na svatební cestě v Itálii. Dostatečně neprozkoušené auto po opravě vystavuje ve Florencii stopku. Nové zadní ložisko se kouslo. Zažít opravu auta v Itálii je něco, co nechcete zažít… Když už si myslíte, že to bude dobré, mají siestu.
Kód:
https://pumatrip.webnode.cz/giri-d-italia-2018/
Týden po Itálii byla navíc naplánovaná
Expedice Grossglockner
a my jedeme, vše dobře dopadlo, ložisko se opravilo a ani horečka mě nezastavila. Škoda jen, že se tahle akce nedokázala lépe propagovat. Kdy se zase podívají tři Pumy, tři Fiesty ST180 a Focus RS na podobném místě?
Kód:
https://pumatrip.webnode.cz/grossglockner-2018/
2019
Zase jednou chudý rok dalo by se říct. Po stěhování z bytu do domku jsem byl rád, že jsem si v září našel čas vyrazit na Evropský Puma sraz do Valkenburgu.
Kód:
https://pumatrip.webnode.cz/efpm-in-valkenburg-2019/
2020
Malý vlezlý přítel z Číny s číslovkou 19, zastavil prakticky všechny mé aktivity s Pumou. A tak teď Modrá blecha smutně čeká v garáži, až jí budu moct zase více projet.
janicka
Zaslal: ne říjen 09, 2016 6:58 pm
Předmět:
Mooooc gratulujeme ...
Johnik
Zaslal: ne říjen 09, 2016 4:42 pm
Předmět:
S tímhle se prostě musím pochlubit.
Životní úspěch několika leté práce (Autoslalomům se věnuji od roku 2009).
"Johnik" s vozidlem Ford Puma:
Mistr 2016!!!
Pošumavského automobilové slalomu ve skupině A2 (automobily s minimem úprav nad 1400ccm).
Puma je ještě stále konkurence schopná, přestože moderní HotHatche jí ryclostně už předbíhají. Za deště či při technické trati se výkony srovnali.
Za celý rok mě potkala jediná technická porucha: Vylitá voda od ostřikovače.
janicka
Zaslal: út květen 24, 2016 2:59 pm
Předmět:
tak uz bylo zase na case
a musime delat, dokud nas nebrzdi pupky
Johnik
Zaslal: so květen 21, 2016 6:39 am
Předmět:
Aci příkladné starání, aspoň ti Pumka dlouho vydrží. Jste se do těch svých aut se ženou nějak pustili na letošní rok. Už teď jsem zvědavý.
Ace
Zaslal: po květen 16, 2016 7:44 pm
Předmět:
to Johnik: JJ, už to letos bude 10 let. Je to mazec pozorovat, jak ten čas letí..
Jinak oslavička nějaká možná bude a pumča dostane novou muziku do kufru plus její čalounění...pak také nějakou tu provozní údržbu, kterou si zaslouží, páč za poslední rok jsem akorát tak vyměnil olej, protože nebyl moc čas se jí věnovat vzhledem k našemu malému přírůstku do pumí rodiny a za ten rok jsem s ní najel asi 800 km. Tak snad vše, co mám v plánu vyjde a zas bude trošku víc jezdit, uvidíme...
Johnik
Zaslal: po květen 09, 2016 6:06 pm
Předmět:
To já se tedy budu na článek těšit. Dle časové období by mohl být pěkně obsáhlé.
janicka
Zaslal: pá květen 06, 2016 2:42 pm
Předmět:
Je mi to jasne.....
pokud to vyjde, tak se na chvilicku zastavime
pristi vikend bych mela davat pumici do plnice(skelet), tak snad bude cas
Pak udelam taky clanek tady-resp.-reportaz z Evoluce II.
Johnik
Zaslal: pá květen 06, 2016 11:07 am
Předmět:
Díky. Jednou za čas jsem zase něco přidám k tématu mé Pumy
.
Zajeďte s rodinkou na pokec do Vysokého Mýta v sobotu 14.5.2016 jestli chcete.
S tím Srazem dám vědět. Mám tam v ten termín naplánovanou cestu do DE, takže nechci teď slibovat účast.
janicka
Zaslal: čt květen 05, 2016 8:46 pm
Předmět:
moc pěkně napsané Johníku...
ja mam letos 9. sezonu rozjetou...a rozhodně to nebude má poslední
tak snad se po letech v září potkáme na sraze
Johnik
Zaslal: čt květen 05, 2016 1:04 am
Předmět:
Romane letos slavíš 10let spolu vy (ty a puma), tak jaká bude oslava?
Souhlasím se znovu obživením puma fóra. Přikládám svůj dílek do mozaiky příspěvků.
2015
Tvořící se loužičku oleje odstraňujeme novým přetěsněním hlavy válců. Přední sjeté pneu nahrazuje nové. Opět volím Bridgestone Turanza. Po nepříjemné události měníme i sklo v zadních dveřích. Dlouho očekávaná sezóna může začít…
Po předlouhé odmlce, vracíme se k společným závodům. Nuceného odpočinku bylo dost. Chutě a energie máme oba na rozdávání. Při prvním závodu Pošumavského automobilového slalomu na letišti Pole u kamarádovi (Koníkovi, kdo čte PumaTrip vý) rodné Blatné. Za přítomnosti mé lásky Péti a za hlasitého fandění u trati vybojováváme pěkné 5. místo ve skupině. Po závodě nervozita konečně opadá.
Video:
Kód:
https://www.youtube.com/watch?v=-OrsazcPNgE
Přibývá emailů. Nezapomněli jsme na něco? Každý ví, co má sebou vzít? Fast Ford Meeting Bechyně #007 začíná. Volím trasu: … Sedlčany, Petrovice… Bechyně. Užívám si jízdy na prázdných okresních komunikacích. Dobře naladěn přijíždím s úsměvem, který mi zůstává po celou dobu konání akce i přes nepřízeň počasí.
Jen tak si dělám radost aplikací RaceChrono 1.43 do mobilu Nokia 500 (s60). No uvidíme, jak bude fungovat při volných jízdách na okruhu Most, kde poslední červnový čtvrtek oprašuji zašlou slávu kroužení v mém podání. Výsledek: Aplikace super, zajetý čas je za očekáváním.
Více zde:
Kód:
http://pumatrip.webnode.cz/news/volne-jizdy-na-okruhu-most/
To další závod „pošumavy“ byla pro mě taková malá sportovní tragédie. Rychlostně stačím těm absolutně nejlepším. S velkým přehledem. V tréninkových jízdách zajíždím skvěle. Ostatně vyhodnocené výsledky mi dávají za pravdu. Bohužel v ostrých měřených RZtách dělám chyby, bourám kuželky a propadám se pořadím až na žalostné 8. místo ve skupině.
Vrchol roku: Nařízenou letní dovolenou plánujeme využít (opět) ve velkém stylu. Cestu nám zkříží na přání přítelkyně Péťi Formule 1 v Maďarsku. Zastávkou si uděláme v její oblíbené Budapešti. A pak už rychle za dalším milníkem na magistrálu diktátora Ceaușesca… Vzhůru do smutné země plné humoru, vzhůru na Transfagarasan!
Více na odkazu zde:
Kód:
http://pumatrip.webnode.cz/formula-1-grand-prix-hungary-a-transfagarasan-2015/
Poslední závod Pošumavského CUPu, cíl Janovice nad Úhlavou. Ještě minulý týden jsem tento zapomenutý kout naší vlasti ani neznal. Mám ještě teoretickou naději se umístit na stupních vítězů ve skupině A2. Po podrobné přípravě. Zajíždím sice pomalejší časy, ale nechybuji tolik jako ostatní. Ve výsledkách se posouvám nahoru. Boduji 2. místem. V konečném zúčtování nakonec odvážím cenné 4. místo.
Ace
Zaslal: st červen 17, 2015 9:34 pm
Předmět:
Pěkně sis to popsal Johniku
My budeme mít výročí 10 let příští rok.
A jak jsme s Janičkou kdysi prohlásili, než prodat naše Pumy, to ať radši zreznou v garáži
xseries60
Zaslal: út červen 09, 2015 5:43 pm
Předmět:
Já budu mít Pumu za chvíli už 5 let. Ten čas fakt běží.
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.26 sekund