Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Motor
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Zeron"]Zdar pánové a dámy, říkám si, že se tu podělím o malý příběh, jak mi neklesaly otáčky motoru, kdyby něco podobného řešil i někdo jiný z vás ;-) Vím, že už se to tu řešilo, ale když někdo bude hledat, aspoň bude mít víc zdrojů. Závada se projevovala takto: Při vyřazní při jízdě otáčky nechtějí spadnou a někdy lezou ještě nahoru. Při zařazeném stupni po puštění plynu auto táhne, jakobych měl tempomat :-) Při vyřazení a stojícím autě otáčky zvýšené cca kolem 1000 - 1100. Závada prvně občas, pak častěji, pak už pořád. V jednom serivse mi řekli, že zkontrolují, zda-li někde není prasklá hadice v sání a auto nepřisává vzduch kudy nemá, což se nepotvrdilo. Tak přišli se závěrem, že to bude volnoběžný velnil, který vyčistili. Problém ale přetrvával. Říkal jsem si, že je divný, proč by volnoběžný ventil dělal až takový bordel i za jízdy, a tak jsem zkusil "odpojovací metodu", kterou poslední dobou docela s úspěchem řeším problémy na pumě :-) První, co mě napadlo a je hned vidět, je čislo škrtící klapky, což zabralo. A tak jsem hned volal Eltonovi, jestli němá na skladě. Ten mi ale poradil, že ho mám zapojit nazpátek a odpojit čidlo rychlosti. Čidlo rychlosti jsem tedy odpojil, klapky zapojil a problém byl "vyřešen". Koupil jsem tedy bazarové čidlo, vyměnil, zapojil a kua, problém znovu nastával. Už jsem přemýšlel na který vrakáč pumu povezu, když mi ještě napadlo, že bych zkusil reset řídící jednotky. A hle, po resetu se zdá vše OK, auto jezdí jak zamlada :-)[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
Zeron
Zaslal: po prosinec 29, 2014 5:26 pm
Předmět:
Přesněji VSS, když se člověk nakloní přes motor, po pravé straně nahoře na převodvce či co to je
Vede do toho jeden kabel z palubky a druhej do trojúhelníkového konektoru u zapalovací cívky.
Tadyk se to probíralo a je tam i fotka
Kód:
http://www.ford-puma.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3341&highlight=
kap
Zaslal: so prosinec 27, 2014 7:12 am
Předmět:
a prosímTebe můžeš popsat kde je umístěno čidlo rychlosti nebo foto? dík
Zeron
Zaslal: ne prosinec 21, 2014 9:20 pm
Předmět: Nekjlesající otáčky
Zdar pánové a dámy, říkám si, že se tu podělím o malý příběh, jak mi neklesaly otáčky motoru, kdyby něco podobného řešil i někdo jiný z vás
Vím, že už se to tu řešilo, ale když někdo bude hledat, aspoň bude mít víc zdrojů.
Závada se projevovala takto: Při vyřazní při jízdě otáčky nechtějí spadnou a někdy lezou ještě nahoru. Při zařazeném stupni po puštění plynu auto táhne, jakobych měl tempomat
Při vyřazení a stojícím autě otáčky zvýšené cca kolem 1000 - 1100. Závada prvně občas, pak častěji, pak už pořád.
V jednom serivse mi řekli, že zkontrolují, zda-li někde není prasklá hadice v sání a auto nepřisává vzduch kudy nemá, což se nepotvrdilo. Tak přišli se závěrem, že to bude volnoběžný velnil, který vyčistili. Problém ale přetrvával.
Říkal jsem si, že je divný, proč by volnoběžný ventil dělal až takový bordel i za jízdy, a tak jsem zkusil "odpojovací metodu", kterou poslední dobou docela s úspěchem řeším problémy na pumě
První, co mě napadlo a je hned vidět, je čislo škrtící klapky, což zabralo. A tak jsem hned volal Eltonovi, jestli němá na skladě. Ten mi ale poradil, že ho mám zapojit nazpátek a odpojit čidlo rychlosti. Čidlo rychlosti jsem tedy odpojil, klapky zapojil a problém byl "vyřešen". Koupil jsem tedy bazarové čidlo, vyměnil, zapojil a kua, problém znovu nastával. Už jsem přemýšlel na který vrakáč pumu povezu, když mi ještě napadlo, že bych zkusil reset řídící jednotky. A hle, po resetu se zdá vše OK, auto jezdí jak zamlada
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund