Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Elektrika
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="WaynE"]Pred dvomi tyzdnami som mal to iste a z eBay som kupil cely panel topenia. Ako zistis ci panel topenia funguje? ja som to spravil nasledovne: Zapni motor. Otoc koleckom na studeny vzduch nadoraz. Zapni ofukovanie a nasledne aj klimu. Ak sa ti klima nespusti mas v haji ten panel :) Ak by sa ti klima preca len spustila a chladila, bude problem vo ventile topenia. PS: Vlastna skusenost[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
WaynE
Zaslal: út září 09, 2014 8:37 pm
Předmět:
Este napis co ta to stalo a bude to komplet
Ovx
Zaslal: pá září 05, 2014 2:38 pm
Předmět:
Souhlas,taky nemám rád takové chování
xseries60
Zaslal: čt září 04, 2014 9:00 pm
Předmět:
Dobře, že jsi to sem napsal
Většina lidí problém vyřeší (nechá vyřešit) a potom je už ostatní nezajímá
Ovx
Zaslal: čt září 04, 2014 8:54 pm
Předmět:
Jen pro informaci. Dnes jsem koupil ve Fordu nový ventil topení, namontoval a začalo topení fungovat správně.
Ovx
Zaslal: út září 02, 2014 7:56 pm
Předmět:
pro xseries60: nebyl jsem to já
jen asi stejné problémy
já to na te svorce měřil odpojené a pořád tam bylo přes 12V pro obě polohy, proto jsem si myslel, že to bud asi řízeno frekvenčně
nemám to jak změřit při zapojení, tak zkusím vyměnit zítra ventil.
A teď jsem ještě zkusil, že ať do ventilu jde 12V nebo při odpojení konektoru nejde, tak to stejně pořád topí.
xseries60
Zaslal: út září 02, 2014 7:25 pm
Předmět:
S měřením ventilu topení jsem si nedávno hrál
Je ovládán frekvenčně. Já jsem to měřil osciloskopem. Multimetrem by si teoreticky měl naměřit 15 V při poloze ovladače na maximální zimu a 0 V při poloze ovladače na maximální teplo. Měřit s připojeným ventilem, ale vzhledem k tomu, že mnohem častěji vypoví funkci ventil, tak bych to typoval na něj. Topí pořád, protože výchozí poloha (bez napětí) je max otevřený ventil.
Ps. myslím, že jsem spolu před chvílí mluvili po telefonu ohledně poloos a právě tohoto panelu
mod.edit.:příloha smazána-dodržuj max.velikost vkládaných souborů
Ovx
Zaslal: út září 02, 2014 7:00 pm
Předmět:
Klimatizace se mi zapnula,tak doufám,že to bude jen ventil.
johnyzi
Zaslal: út září 02, 2014 4:47 pm
Předmět:
musí se ti měnit napětí na konektoru, určitě blbej panel, jak už je tu 100x řešeno, mě ventil odpálil i panel, takže může být vada v obou částech
WaynE
Zaslal: út září 02, 2014 12:45 pm
Předmět:
Pred dvomi tyzdnami som mal to iste a z eBay som kupil cely panel topenia. Ako zistis ci panel topenia funguje? ja som to spravil nasledovne: Zapni motor. Otoc koleckom na studeny vzduch nadoraz. Zapni ofukovanie a nasledne aj klimu. Ak sa ti klima nespusti mas v haji ten panel
Ak by sa ti klima preca len spustila a chladila, bude problem vo ventile topenia.
PS: Vlastna skusenost
Ovx
Zaslal: po září 01, 2014 10:35 am
Předmět: Ověření funkčnosti panelu topení
Ahoj,
vím, že se tady hodně řešilo v jiných tématech, že auto stále topí. To se mi také děje, ale potřeboval bych jednu věc - vyloučit, že je panel topení chybný. Potřeboval bych zjistit, jak ověřím, že panel topení funguje správně a je to určitě jen tím ventilem? když odpojím svorky od ventilu a změřím na nich napětí tak tam to ukazuje pořád cca 12 V, ať dám studenou nebo teplou polohu vypínače. Potententiometr v elektronice panelu topení jsem zkoušel po rozebrání a odpor se mění. Tak mě tak napadá, že asi na těch svorkách nelze měřit přímo napětí, ale že by tam bylo pulzní ovládání toho ventilu? Děkuji.
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund