Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Elektrika
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Whiskymann"]Zdar, chlapi náhodou nevíte někdo, jak je to s napětím nebo kapacitou baterky z klíčku. Nějak blbě mi teď jde dálkový, tak na pátej pokus a klíč musí být blízko dveří. Když jsem nechal loni dát novou baterku tak to chodilo jak hodinky a teď tom zase blbne. Je tam Energizer CR2032 3V a na analog voltmetru ukazuje něco mezi 2,8 až 2,9V. Protože jsem jí tam nechal dávat, nevím jak byla stará. V těhle knoflíkovejch baterkách se moc nevyznám, tak nevím kolik má funglovka a jestli necelých 2,9V není už málo.[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
Whiskymann
Zaslal: čt květen 29, 2014 6:50 pm
Předmět:
Tak jsem to dnes vyřešil jednoduše. Koupil jsem za 25Kč novou baterku a chodí to jako nový. Tu novou jsem ještě proměřil a měla 3,2V tzn. o tři až čtyři desetiny voltu víc než ta původní. Takže, buďto mi tam v zámečnictví dal nějakou starou mrdku, co se mu válela roky v regálu, nebo klíč hodně žere. Jiná možnost asi není. Každopádně příště si už měním pouze sám
Whiskymann
Zaslal: st květen 28, 2014 10:17 pm
Předmět: Napětí baterie v klíčku zapalování
Zdar, chlapi náhodou nevíte někdo, jak je to s napětím nebo kapacitou baterky z klíčku. Nějak blbě mi teď jde dálkový, tak na pátej pokus a klíč musí být blízko dveří. Když jsem nechal loni dát novou baterku tak to chodilo jak hodinky a teď tom zase blbne. Je tam Energizer CR2032 3V a na analog voltmetru ukazuje něco mezi 2,8 až 2,9V. Protože jsem jí tam nechal dávat, nevím jak byla stará. V těhle knoflíkovejch baterkách se moc nevyznám, tak nevím kolik má funglovka a jestli necelých 2,9V není už málo.
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund