Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Tuning
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="John"]Pumu mám již od roku 2005. Už na svých předchozích autech (Škoda 130 GLS a Opel Vectra A) jsem o tuningu uvažoval, ale ze škodovky prostě lepší auto neuděláte a když jsem si koupil Vectru, tak už měla svá nejlepší léta za sebou. Těch nápadů na tuning, co se mi za ta léta, co vlastním Pumu, honila hlavou, bylo bezpočet. Popravdě, nikdy jsem se k tomu nedokopal. Vždy byly jiné výdaje. Nakonec, jak to občas prostě bývá, mně pomohla náhoda, resp. nehoda. Ale popořádku. Ani moje Puma není imunní vůči největšímu problému, jímž jsou prorezlé zadní lemy. Dokonce mi na jednom místě prorezl i práh a mě poprvé v životě vyhodili z technické. I když si myslím, že to tak hrozné nebylo, tak technik byl jiného názoru a byl poměrně neoblomný. Tak jsem se nuceně pustil do opravy. Zadní lemy jsem si nechal „opravit“ u známého ve vesnici za Plzní a pro nástřik jsem si vybral člověka z Prahy, na kterého jsem narazil zde na fóru, resp. se o něm zmiňoval člen Lopez, který mi na něj dal kontakt. Tímto Lopezi ještě jednou děkuji. Lemy se tedy opravily na obou stranách, prý jsou nové z plechu a je na nich postřik ze zinku proti korozi. Fajn, vypadaly dobře, cena více než příznivá, ale ne zase nízká, v řádech jednotek tisíců, já byl spokojen. Poté jsem se vydal do Prahy, kde stejně pracuji, abych nechal opravené části karoserie přestříkat. Jednak pro lepší vzhled a samozřejmě to pomůže také novým plechům jako další ochrana proti korozi. Jak jsem již uvedl, od Lopeze jsem dostal kontakt na velmi šikovného člověka. Hned co jsme si volali, tak jsme se dohodli na schůzce, na které jsme si řekli co potřebuji, předem jsme se dohodli na ceně a já předal auto. Nástřik byl proveden v dohodnutém čase, za dohodnuté peníze dokonce i s rozstřikem do dveří a opravami po škrábancích pocházejících od přejících lidí, co bydlí na sídlišti jako já. Práce výborná a já maximálně spokojen. Opravdu profi práce i jednání. Dostal jsem také upozornění, že práce odvedená plechařem není na 99% nový plech. Asi 14 dní na to, co jsem Pumu dále užíval, se na opravených místech začala opět objevovat koroze. To se musím přiznat, že mě rozladilo a ne zrovna málo. Po konzultaci s lakýrníkem jsme došli k názoru, že chyba musí být v plechu a ne nástřiku. Sám se mi nabídl, že mi plechy udělá znovu i s přestřikem za rozumnou cenu a za svoji práci se zaručí. Já se rozhodl, že ještě měsíc počkám, něco našetřím a pak se uvidí. No abych to už tolik nenatahoval, tak někdy v únoru sněžilo a já Pumu zaparkoval před domem. Pěkně u silnice podél chodníku, kde parkuju už 12 let. Ono to tady u nás jinde ani moc nejde. Poté jsem pospíchal z domu, rychle nasedl do auta a chtěl jako vždy, nejlépe za pomoci ruční brzdy, bylo 10 cm sněhu, "frajersky" a hlavně rychle odjet. Měl jsem sebou tentokrát mámu, která má tyto moje libůstky obzvláště „ráda“. Ale najednou se vyskytl problém, při rychlém a zběžném pohledu do levého zpětného zrcátka nic nevidím. Důvodem je to, že viselo na kabelu, který do něj vede elektriku k ovládání. Fakt jsem si toho při nasedání nevšiml, protože jsem pospíchal (sám to moc nechápu). Tak vylezu ven a nevěřícně na to koukám. Jelikož jsem měl před lety již jednou podobnou příhodu, tak důvody, proč zrcátko visí, místo toho, aby bylo kde být má, byla dva. Buď mi ho někdo ukopl, nebo mě někdo auto naboural. Jak sami tušíte dle titulku, tak „b“ je správně. Onen šikula to vzal rovnou, jak se říká „z gruntu“. Prostě a jednoduše mě trefil vzadu do opraveného nadkolí, lehce pochroumal dveře, urazil zpětné zrcátko a ještě mi udělal dvě díry do předního nadkolí. Samozřejmě ujel. Vizitku na sebe nenechal a na auto za 30.000,- Kč havarijko fakt nemám.[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
WaynE
Zaslal: st listopad 21, 2012 4:05 pm
Předmět:
No tak, Johny ... pridaj nejake nove fotky urcite uz to mas pekne strieknute
kap
Zaslal: so říjen 27, 2012 10:00 pm
Předmět:
že by konec iluzí ?
Jenik
Zaslal: so září 29, 2012 12:56 am
Předmět:
jsou nějaký novinky?
Zanedlouho mě totiž lemy též čekají a uvažuji o oslovení stejného člověka...
Jenik
Zaslal: út červen 05, 2012 10:06 am
Předmět:
Je otázka, jestli by nebylo lepší od přední mřížky natáhnout hadici s čerstvým vzduchem k filtru - od k&n ji dostaneš v balení, a neudělat něco jako mřížku mírně za motorem, aby šel přirozený koloběh vzduchu - ve předu nasaješ, zahřeješ motorem a za ním vypustíš ven, ale zas ti to půjde na čelní sklo, ale to by nemusel být problém
faust54
Zaslal: út červen 05, 2012 8:55 am
Předmět:
Jsem docela zvedav, co ti na to reknou prislusnici..., jinak ja bych delal spise opacnou diru, spise odvod tepla, nez privod vzduchu do miste, kde to nebude mit ucinek..., spracovano pekne, ale me se to nelibi....muj nazor, ale tobe se to libi a to je hlavni...
Lopez
Zaslal: po červen 04, 2012 9:45 pm
Předmět:
Vypadá to moc dobře
John
Zaslal: ne duben 22, 2012 8:36 pm
Předmět:
Díky za nabídku. Promyslím to a případně dám vědět.
Jenik
Zaslal: ne duben 22, 2012 6:13 pm
Předmět:
Pokud planujes poradnej otevrenej filtr, tak me kontaktuj, mohu nabidnout K&N 57i za 2800 cca;-)
John
Zaslal: ne duben 22, 2012 5:45 pm
Předmět:
A poslední vychytávka je nasávání na kapotě, které nebude jenom na oko, ale bude plně funkční a bude stahovat vzduch ke vzduchovému filtru. Tady to ještě bude chtít otevřený vzduchový filtr. Nasávání také bude mít odtokové kanály kvůli vodě. Myslím, že je decentní.
John
Zaslal: ne duben 22, 2012 5:42 pm
Předmět:
Tady jsou fotky z pravé strany, která se dělá dneska, abyste viděli jak to probíhá. Ten boční plech kryje zespodu celý práh a ten je tudíž vytažen o
20cm!
ven. A protože je to plech a ne laminát, zpevní se tím spodek a je možno auto zvedat bezproblému heverem pod prahem.
John
Zaslal: ne duben 22, 2012 5:38 pm
Předmět:
Ještě dvě fotky. Detail zadního nadkolí (sem ještě přijde jedna vychytávka) a zaslepení znaku na víku kufru.
John
Zaslal: ne duben 22, 2012 5:35 pm
Předmět:
Jak to tak bývá, ne vždy se podaří časově všechno skloubit, ale práce na Pumě dále úspěšně pokračuje. Nahodím tedy další fotky. Tady je už levá strana téměř hotová:
Hadrlak
Zaslal: ne duben 22, 2012 4:39 pm
Předmět:
ahoj, co se týká spojleru tak se mi taky líbí ten japan style, ale není homologovaný a já se s pojicajtama nerad hádám tak nevím jestli do toho jít.. asi budu posera a vykašlu se na to..
(
AL
Zaslal: út duben 17, 2012 9:54 am
Předmět:
stale zadne fotky? Supe sem s nima
topic je velmi mnoho zajimavej a kdyz vidim, co by mi na stroji bylo treba vsechno opravit, moc se mi libi to co jsi udelal-kompletni seznam vsech oprav.
redgoblin
Zaslal: po duben 16, 2012 5:47 pm
Předmět:
Pěkně všechno popsaný, budu rád sledovat toto téma, ale víc jak tímto příspěvkem ti asi neporadím. :c)
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund