Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Ostatní
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Lopez"][quote="Sopen"]Minuly tyden si kamarad koupil Opel Omega 6tiválec 2,5 Turbo - 170koni. Ihned jsme jeli si to rozdat ve sprintu na letiště. Velmi me to prekvapilo kdyz mi Omega zmizela ve zpetnym zrcadku 8) Na prvotni zrychlení pumy to absolutne nema, postupně jsem se mu vzdaloval. Když už jsem tam měl ale nejakejch 200km/h už se pomalu blížil. Což se le neni čemu divit kdyzmu to lítá 250 km/h :) V pozdstatě jde o to že ten jeho jeden kůň tahá větší zátěž něž jeden kůň lehké pumice :wink:[/quote]nic ve zlym ale turbo to určitě nebylo pokud to ma 170ps turba mely jenom diesly :idea:[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
Aluna
Zaslal: pá květen 29, 2009 12:12 pm
Předmět:
No samozrejme...teoreticky mam vetsi maximalku, jenze vykon pumy na to nestaci...
Johnik
Zaslal: čt květen 28, 2009 11:37 am
Předmět:
Seš si opravdu jistej tim co píšeš. Nemůžeš mít třeba většim kolem, na výstupu větší převod? To znamená, že to auto bude o chlup pomalejší při rozjezdu, ale na delším úseku nabere větší rychlost. Za předpokladu, že odpor valení zanedbám.
Aluna
Zaslal: čt květen 28, 2009 9:59 am
Předmět:
Myslel jsem to jako vyhodu pri rozjezdu...je jasny,ze jak se tam da trojka kvalt a vyssi, tak jsou vetsi kola kvuli vetsimu odporu a vaze nevyhodou...Mne osobne to treba na 17kach tachometrovejch 220km/h jako na 15kach ani nejede...Nebo mozna jede, ale to by musela bejt sakra dlouha rovina...
Sopen
Zaslal: út květen 26, 2009 2:55 pm
Předmět:
Jj, sorry ta omega byla opravdu bez turba. V Motoru je totiž něco jako turbo pripominajici, ale je to jakasi pretlakova komora ci co.
cubec
Zaslal: pá květen 22, 2009 1:43 pm
Předmět:
jak se to veme. Kdyz mas ptebytek vykonu tak vetsi kola byvaji i sirsi takze pomuzou prenest ten vykon. Takze misto hrabani na miste se krasne rozjedes, ale je to relativni to priznavam...
Scary
Zaslal: pá květen 22, 2009 11:10 am
Předmět:
vyhoda vacsich kol? vacsie kola su na sprint urcite nevyhodou..
cubec
Zaslal: pá květen 22, 2009 10:11 am
Předmět:
Pravda, ten focus ma nejakejch 1200 kg. A diky velkymu kroutaku ma problem prenest tu silu na asfalt a tudiz ztraci cas tim hrabanim. Chce to hodne dobryho ridice aby s tim vystartoval bez hrabani. Kdyz je v tom pako tak na hladkym povrchu prohrabe ten fousek celou dvojku. A jen pro presnost, uvazujme ze ma ten focus kola 225/40/18
Pajos_
Zaslal: pá květen 22, 2009 9:07 am
Předmět:
No moc se mi nezda, ze by jsi s tezsima kolama a vetsima gumama tudis vetsim odporem mel nejakou vyhodu, ale ja beru situaci kdy se oba normalne rozjedete- bez mezi plynu a pak za to zacnete rvat! S tou fabii jde o to, ze je maximalne stejne tezka jako Pumka..! Proto te natrhaval, ma fakt prisny rozjezdy.. Ten Focus ma minimalne 200kg nadvahu takze by si s tou fabii taky moc neskrt...
Aluna
Zaslal: pá květen 22, 2009 8:56 am
Předmět:
Kluci nechci nic rikat, ale zapomneli jste na jednu podstatnou vec...ted diesel ma teziste o dost vic na predku a zrovna na rozjezdu si troufnu rict, ze by vam urcite o nejakej kus poodjel, jelikoz on nic neprohrabe
Mockrat jsem si daval sprintik po melniku od semaforu s kamosem a jeho fabii RS a at jsem se snazil jak jsem chtel, tak prvnich padesat metru je vzdycky jeho...zacal jsem vyhravat, az kdyz jsem obul 17ky...ty se do toho asfaltu jinak zakousnou...
cubec
Zaslal: čt květen 21, 2009 7:41 pm
Předmět:
s tim razenim mas asi pravdu. Diesly musi radit asi fakt casteji, navis ten focus na 6-ti kvalt takze to ma cely poskladany jeste vic nakratko....
Pajos_
Zaslal: čt květen 21, 2009 7:06 pm
Předmět:
Tak co se tyce OMEGY tak se delali 2.5l a 3.0l MV6.. Ta 3 litrova mela nejakych 200koni a s tim kroutakem pochybuju, ze by byla ve zpetnym zrcatku.. Leda, ze by v tom sedel nejakej trouba..
I tak by se dalo turbo dodelat, ale zase kdyz to naturbujes tak to pujde od spoda a pak bych si tou Pumickou taky az tak jistej nebyl, ale verim tomu, ze na start 1. a 2. kvalt by se mozna aspon o pul auta predjet dala..
Abychom ovsem neutikali od tematu. 1. co bych zminil je rozdil nafty a benzinu! Kdyz se budem bavit o rozjezdech a naslednych sprintech myslim, ze by Focus dostal protoze by nestihal radit.. Je totiz potom znat kazda vterina a Pumka ma prvni 2 kvalty pomerne dost dlouhy a na to navazuje pruznej 3.kvalt takze Pumi ma vyzbroj dobrou, ale na dalnici by dle meho nestihala..
Jinak nekde na okreskach kdyby byli 2 dobry ridici tak si proste neujedou!!!
Ty auta pojedou hodne podobne a na to o kolik je ten focus drazsi a novejsi si myslim, ze je Pumka DOST SLUSNY auto..!
Osobne rad dokazuju tem masirakum s novejma autama- pokud tedy nejde o sport verze (RS, ST atd- protoze tyto auta jsou o kus jinde), ze i stara mrska Pumka ktera stala minimalne o 300tis.- 1mega min je proste auto kterymu neujedou..
Kdyz uz to totiz nekdo veme vazne a pak opravdu dostane na prdel od auta ktery je o pul mega levnejsi, musi to opravdu tezce nest
Lopez
Zaslal: čt květen 21, 2009 4:22 am
Předmět:
Sopen napsal:
Minuly tyden si kamarad koupil Opel Omega 6tiválec 2,5 Turbo - 170koni. Ihned jsme jeli si to rozdat ve sprintu na letiště. Velmi me to prekvapilo kdyz mi Omega zmizela ve zpetnym zrcadku
Na prvotni zrychlení pumy to absolutne nema, postupně jsem se mu vzdaloval. Když už jsem tam měl ale nejakejch 200km/h už se pomalu blížil. Což se le neni čemu divit kdyzmu to lítá 250 km/h
V pozdstatě jde o to že ten jeho jeden kůň tahá větší zátěž něž jeden kůň lehké pumice
nic ve zlym ale turbo to určitě nebylo pokud to ma 170ps turba mely jenom diesly
cubec
Zaslal: ne květen 17, 2009 9:28 pm
Předmět:
heledte tenhle oftopic muzete resit v tematu plan B a jestli chcete neco vetsi tak si kupte mondeo ST220
mod.edit: jak napsal autor threadu/pripevku...
misakxt
Zaslal: ne květen 17, 2009 8:17 pm
Předmět:
Koukni se na focus forum.no pro fiestu mi hraje nižší spotřeba ale pro fofo zase možnost pětidvířka,větší auto a šestikvalt.
Creyzy
Zaslal: ne květen 17, 2009 8:14 pm
Předmět:
Tak to já mam taky stejný dilema jestli Fiesta ST nebo FoFo ST170.Stále ještě váhám.Znáte někdo kdo má s těmito vozy zkušenosti?Rád se dozvim něco nového
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.09 sekund