Autor |
Zpráva |
xseries60 |
Zaslal: po květen 30, 2016 6:47 pm Předmět: |
|
Obecně vzato pro nízké otáčky je vhodné delší sání a pro vysoké je vhodné co nejkratší sání. Pokud se demontují klapky, tak nejspíš dojde ke snížení točivého momentu (respektive výkonu) v nízkých otáčkách. Prakticky z toho plyne zhoršená dynamika a spotřeba. Jak je to v praxi na těchto konkrétních autech bohužel nevím. |
|
kap |
Zaslal: ne květen 29, 2016 9:53 am Předmět: |
|
no mě by zajímalo, když klapky (plast) demontuji a ponechám jen zasunutou ocelovou hřídel, zda poznám při jízdě úsporu nebo žravost, anebo zhoršenou dynamiku ?
tak pls relevantní komenty, díky
p.s. jinak toto řešení považuji jen za velmi slabou náhradu za vvt technologii. |
|
xseries60 |
Zaslal: po květen 02, 2016 7:46 pm Předmět: |
|
Ano pro lidi co se zajímají o dění kolem Fordu je to známý problém :- )
Kamarád tento motor teď demontoval z Mondea, tak o tom udělal video. |
|
Johnik |
Zaslal: ne květen 01, 2016 10:42 pm Předmět: |
|
Ten problém je docela známý a dá se mu předejít preventivní výměnou ve 150.000km. Jen bych upřesnil že se týká 2.0L duratecu a 1.8L pro německý trh. 1.8L 110k výřivé klapky neměl. |
|
xseries60 |
Zaslal: ne květen 01, 2016 7:41 pm Předmět: Motory Mondeo MK3 1,8 a 2,0... |
|
Pokud tu někdo máte doma mimo Pumice i jiného Forda, tak doporučuji shlídnout toto video, které upozorňuje na dost závažný nedostatek motorů Duratec 1,8 a 2,0. Tento motor se montoval do Mondea MK3, ale i do jiných Fordů.
Kód: | https://www.youtube.com/watch?v=mkOtjHSJ3BY |
|
|