Autor |
Zpráva |
Martin4o |
Zaslal: st červen 05, 2013 7:04 pm Předmět: |
|
Tak diagnostika -
Chyba P1131 (stale se opakuje)
Chyba P0135
???? Help pls |
|
Martin4o |
Zaslal: st červen 05, 2013 7:02 pm Předmět: |
|
A nemůže to dělat to že jsem měnil palivový filtr dole pod nádrží?
Musí se to odzvdušnit? |
|
kap |
Zaslal: po červen 03, 2013 9:24 pm Předmět: |
|
pls,
kde je EVAP umístěn? |
|
absinth |
Zaslal: po červen 03, 2013 6:54 pm Předmět: |
|
Hallelujah rozhřešeno
Díky chlapi |
|
xseries60 |
Zaslal: po červen 03, 2013 5:36 pm Předmět: |
|
To je EVAP. Na odvětrávaní palivové nádrže. Ne na přisávání spalin zpět do sání (EGR, AGR). Puma nemá EGR. Recirkulace spalin je částečně řešena VCT. Tzn., ventily jsou nastaveny do střihu tak, aby se všechny výfukové spaliny nevyfoukly, ale naopak se jich část znovu smíchala s novou "várkou" vzduchu a paliva. |
|
faust54 |
Zaslal: po červen 03, 2013 5:32 pm Předmět: |
|
Sry, blbe jsem se to oznacil, nema tam klasicke EGR, ale elektronicky hlidano cidlem a jednotkou...
Kód: | http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Puma-1-7-emission-control-valve-/280802939223?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AFord|Model%3APuma&hash=item416128d157#ht_500wt_946 |
|
|
absinth |
Zaslal: po červen 03, 2013 3:19 pm Předmět: |
|
kde to má AGR/EGR ventil?
mechanický, elektronický?
Kód: | [url]http://www.projectpuma.com/viewtopic.php?p=242913[/url] |
o žádným EGRu nepíšou. možná že 1600ccm
třeba
Corolla motor: 1ZZ-FE egr nemá, je řešeno jinak
mod.edit: link mimo "code" |
|
faust54 |
Zaslal: po červen 03, 2013 10:26 am Předmět: |
|
To jsi na omylu, ma to ventil na regulaci spalin, ten maj vsechny auta od EURO 1, protoze se musi regulovat spaliny... |
|
absinth |
Zaslal: ne červen 02, 2013 5:13 pm Předmět: |
|
By mohlo být i váhou nebo volnoběžným ventilem.
EGR tohle nemá takže to padá.
zkoušel jsi zavolat Eltonovi a optat se? |
|
Martin4o |
Zaslal: ne červen 02, 2013 3:06 pm Předmět: |
|
Svíčky motorcraft
Cifka? - muzu zkusit |
|
Majki |
Zaslal: so červen 01, 2013 7:26 pm Předmět: |
|
cievka? mne robilo to iste a boli to sviecky .... |
|
Martin4o |
Zaslal: so červen 01, 2013 6:38 pm Předmět: |
|
Takže, po dnešním nastartování a cca po 50 metrech nešel motor do otáček a dusil se nej ze to bylo na křižovatce a v zatáčce
Vůbec to nechtělo jet. Po cca 2min co jsem mu bohužel za studena dal nejaké ty ptáčky pak to tak nějak jelo.
Nevíte co je příčina ?
Asi to brzo hodím ze skály
Rozvody hotové svíčky kabely taky
Diky moc |
|
absinth |
Zaslal: st květen 22, 2013 7:45 am Předmět: |
|
Stanley napsal: | Jeden z důvodů proč jezdim "jako vůl" výhradně do Forda... |
No "vůl" možná v tom že tam necháš nerozumný peníze.
Já jezdím vyhradně k lidem co tomu rozumí... |
|
Martin4o |
Zaslal: pá květen 17, 2013 4:03 pm Předmět: |
|
Ok ja jsem naučen na renault 1,5dci čip 110ps služební
Je to tak, 3tis oživuje a 4 tis leti
Jj je tam ten kuzel ale ten zvuk je diky nemu ideální
Kámoš přiveze diagnostiku tak to šmazem a uvidíme zda to něco ještě ukáže
Diky moc zatím
"Není nad to, dělat z vraku PUMU |
|
xseries60 |
Zaslal: st květen 15, 2013 8:12 pm Předmět: |
|
Martin4o napsal: | Tak rozvody opravené, bylo to o 2zuby
Je to ale stále ne stejne, jen to do 3-4tis nic moc a pak to je jako raketa
Nevíte někdo co ještě zkusit?
I je nějak najednou větší spotřeba
Je tam sportovní filtr, muže to byt tím? |
Pokud tam máš ten debilní kužel, tak ho vyhoď a dej tam origo. airbox.
Odpoj baterku tak na půl hodiny, aby se smazaly chyby. |
|