Autor Zpráva
misakxt
PříspěvekZaslal: st listopad 07, 2012 1:42 pm    Předmět:

staci i pomer 1:1 ale i 60:40. nalej nadobku do poloviny. jo a hlavne to neotvirej a nedoplnuj kdyz je to horky a natlakovany pac jakmile rychle povolis nadobu tak te to opari !
kap
PříspěvekZaslal: út listopad 06, 2012 5:41 pm    Předmět:

ok, díky, do Ruska nepojedu, ale zajímá mne to ,takže ,pokud jsem Tě správně pochopil, tak na 1 l nemrz. směsi použiji 0.6 l glykolu a 0.4 l destilky
misakxt
PříspěvekZaslal: út listopad 06, 2012 11:33 am    Předmět:

taky nezapomeň mít otevřený ventil topení tzn. topení na max a zapnutý klíček..jinak na -50 stupňů vychází 60% koncentrace glykolu. Ale jak jsem již psal - to co kupuješ není 100% glykol - to jenom kdyby si jel do toho ruska Very Happy..
johnyzi
PříspěvekZaslal: út říjen 30, 2012 9:57 pm    Předmět:

jen při doplnění nezapomeň dodržet postup pro samoodvzdušnění
Carpeer
PříspěvekZaslal: út říjen 30, 2012 6:43 pm    Předmět:

ok moc dekuju Smile
xseries60
PříspěvekZaslal: út říjen 30, 2012 6:39 pm    Předmět:

7,6 l vč. topení. Ovšem z něj to dostaneš asi jenom odsátim.
Carpeer
PříspěvekZaslal: út říjen 30, 2012 6:14 pm    Předmět:

takze jenom pro zhrnuti Laughing .. z chladice vypustim celou chladici kapalinu , podle potreby namycham destilku a nemrznouci smes a doleju .. jeste by me zajimalo co se stane pokud bych mel vic chladici kapaliny nez je nutny .. mam jinou nadobku a nejsou na ni rysky + kolik je v obehu kapaliny dohromady? Smile
misakxt
PříspěvekZaslal: út říjen 30, 2012 6:03 pm    Předmět:

dnes jdu do práce tak se ti podívám do jakého mínus je "čistej" glykol. Ono čistej neber úplně vážně. Myslim že je tam koncentrace kolem 86% co k nám chodí než se to zředí.V podstatě si ale myslim že na -50 to nebude problém naředit ale větší problém bych viděl s olejem protože mám takovej pocit že klasickej 5W40 má bod tuhnutí kolem -40. Ale existují i předehřevy motoru atd. Ale tohle je Rusko a tam zákony neplatí Very Happy. Ono i každej model má svoje specifika - u nás se myslim používají tři chladiče. Klasika - s klimatizací a tzv. Hot Area - to je do jižných států ( kde je chladič větší atd.). Každej trh je specifickej takže tady může být růžová a jinde zase modrozelená.
kap
PříspěvekZaslal: út říjen 30, 2012 5:35 pm    Předmět:

to misakxt:
netušíš náhodou na jakou nemrz.směs jezdí tyto:

Kód:

http://www.youtube.com/watch?v=1Pi9yQQVQeA&feature=related
misakxt
PříspěvekZaslal: út říjen 30, 2012 5:17 pm    Předmět:

v podstatě je opravdu jedno co tam dáš. Vše je na ethylenglykolu - asi bych dodržel barvu jaká byla půvovodní protože růžová se ti nesmíchá se zelonomodrou. Ono není dobré jí dělat zase moc "ostrou" protože podstatně zhoršuje odvod tepla. Dříve se to používalo následujícím způsobem - naftové motory modrá(modro zelená) - má sice o něco horší přenost tepla ale netvoří usazeniny v chladiči
řůžová(červená) je agresivnější ale lépe odvádí teplo. To není z mé hlavy ale od výrobce. Každopádně v Zetecu máš pod hlavou ocelové těsnění takže to řešit moc nemusíš. Pokud se i tak poruší tak né z důvodu agresivity chladiva. Jenom to neřeď obyčejnou vodou ale destilkou. U nás v prvovýrobě se to ředí na koncentraci cca 56% glycol. Ono taky úplně nepaltí že hliník červená litina modrozelená - u nás se do hliníkového litru dává růžová a do hliníkové nafty modrozelená. Taky je zajímavé že z prvovýroby byla opravdu modrá a po 5 letech měl autorizovaný servis předepsanou již výměnu na řůžovou která má údajně 7 let. Toyota má plánu např výměny po dvou letech takže se v tom vyznat je opravdu záhada Very Happy
absinth
PříspěvekZaslal: út říjen 30, 2012 7:10 am    Předmět:

Všecky kapaliny půjdou nový, spolu s filtrama.... Smile
johnyzi
PříspěvekZaslal: út říjen 30, 2012 12:53 am    Předmět:

na barvě moc nezáleží spíš na specifikaci, ale obecně je v nich rozdíl s ohledem na přísady a podle toho tvorbu koroze v chladícím systému.. špatná ti může rozežrat třeba těsnění pod hlavou, ale to bude spíš způsobeno když smícháš dvě různý kapaliny (třeba červenou a modrou a vznikne ti tak kyselina)... různý barvy jsou i podle materiálu motoru, puma má slitinu hliníku, kde by měla být růžová. A pokud měníš kapalinu za jiný tip měl bys předtím propláchnout destilkou

ale když jsme u těch barev, správně má být růžováSmile ale u forda byla původně modrozelená a tu pak nahradila růžová, takže je možný, že tam máš ještě prapůvodní chladičku (zvážit výměnu..Smile¨)
absinth
PříspěvekZaslal: po říjen 29, 2012 11:46 pm    Předmět:

Já mám teda v pumici zelenou a hustou jak puding na -37 ... Otázka jestli tam ta zelená nepatří co může udělat?
johnyzi
PříspěvekZaslal: po říjen 29, 2012 11:38 pm    Předmět:

chladička je růžováSmile
kap
PříspěvekZaslal: po říjen 29, 2012 9:15 pm    Předmět:

vypusť vše přes chladič, můžeš sejmout i dolní hadici u chladiče a nechat to vytéct.
pak namíchej raději -40 st. Celsia a nalij. máš tak jistotu, že v pohodě vydrží i ty největší mrazy u nás a ještě můžeš párkrat dolít jen destilku.

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group