Autor Zpráva
Falty
PříspěvekZaslal: pá červenec 12, 2013 3:43 pm    Předmět:

Co si tam vlastně dal za denní světla. Ty kulatý?
johnyzi
PříspěvekZaslal: st říjen 03, 2012 10:14 am    Předmět:

v Hradci žiju, takže se určitě potkáme, můžeš zkouknout jak to svítí nebo nesvítíSmile máš pravdu, snažim se taky nemít na autě moc věcí, kvůli kterejm by mě mohli někde stavět..ale něco tam je. Bohužel pokud jde o světla tak na zákon prdim, protože první měsíc co jsem měl pumu s halogenama jsem si nebyl vůbec jistej jestli svítim a prostě je to o hubu
absinth
PříspěvekZaslal: st říjen 03, 2012 10:12 am    Předmět:

Klidně napiš SZtku až pojedeš do HK dáme sraz někde na čerpačce , rád poznám členy puma fora Smile

Zákonem je daný že auto s xenonádou musí mít automatický sklon světlometů a ostřiky světel Sad

Měl jsem v astře čočkovou Angel eyes xenonadu HID , no svítilo to hrozně. Ale u Pumčy to bude jiný třeba Smile Vím že nejvíc záleží na kvalitě čočky, pokavaď je špatná čočka může mít člověk klidně světelný meč a nebude to svítit. Smile . Nicméně já jsem takovej posera tak se snažím mít to co je schválené pro daný typ vozidla Smile
johnyzi
PříspěvekZaslal: st říjen 03, 2012 9:58 am    Předmět:

Žádná nemá xenon, žádná nemá nivelaci, ostřik není podmínkou. Předpokládám, že na astře jsi měl standartní reflektor a ne projekční? v tom je obrovskej rozdíl. Za 2 roky co tam mam xenony tak žádná pokuta, stk ok, nikdo mě neproblikává (samozřejmě jsou seřízené). Nightbraker neni špatný, ale už bylo tolik experimentů a závěr je jasnej - žádná halogenka ti nebude u pumy svítit jako xenon. Kupoval jsem "nekvalitní" HID sadu, výbojky jedou 2 roky a konečně něco vidím, i když co si budem povídat pořád by to mohlo být lepšíSmile

jinak určitě se někde v hradci potkáme:)
absinth
PříspěvekZaslal: st říjen 03, 2012 8:06 am    Předmět:

Vím že dělají i ty co maj svítivost kolem 3000 kelvinu a ty jsou dokonce žluté. Avšak stejně když máš špinavé světlo tak oslňuješ okolí. V astře G jsem měl taky xenonádu a když mě strážníci stavěly tak šli hezky pro trafech a ehjle byla z toho složenka s pokutou Rolling Eyes

PUMA racing verze neměla xenonádu? Teda jestli vůbec nějaká puma mělo v originále xenon?
faust54
PříspěvekZaslal: st říjen 03, 2012 7:56 am    Předmět:

Sice tabu, ale 90% pum jezdi s prestavbou, protoze je to fakt tragedie..., pokud je to serizene a nema ti extra jinou barevnost nez (4500k ci 5000K), tak to ani barevne neni rozpoznat v te cocce..., za dva roky co je mam, tak me stavelo dost strazniku a nikdy je nezajimalo co mam ve svetlech, protoze to proste sviti normalni barvou a dnes sezenes dobre kolem 1800,-...
absinth
PříspěvekZaslal: út říjen 02, 2012 11:56 pm    Předmět:

Kvalitní svítivá XENON výbojka je asi 2500kč 1ks , takové ty HID xenony...nejsou dobré..pozná se to třeba na mokrém asfaltu

Halogeny nightbreaker postačí neb maj opravdu větší svítivost než standard (z vlastní zkušenosti )

Navíc xenon do pumy...bohužel nemá autosklon nemá ostřiky nelze to tak zákoně dát tudíž pro mě a možná pro další je to TABU
johnyzi
PříspěvekZaslal: út říjen 02, 2012 10:53 pm    Předmět:

zdali chceš vidět v noci tak si pořiď xenony, jinak se v noci pos...
absinth
PříspěvekZaslal: út říjen 02, 2012 6:04 pm    Předmět:

To já zatím taky ale vzhledem k tomu že já kupuju NIGHTBREAKER od OSRAMU což jsou jedny z nej na trhu tak cena je kolem 500kč za balení... přičemž do pumy to máme celkem 4ks HB3 ... což je nějakých 1000kč za kvalitní žárovky které svítí
díky vyšší svítivosti mají životnost cca 400-500hod.

Takže záleží na tom jak moc člověk najezdí a hlavně zdali chce vidět v noci....

Osobně se chystám si do pumpy udělat přední mlhovky a taky denní, nicméně bude to drahá sranda
johnyzi
PříspěvekZaslal: út říjen 02, 2012 3:57 pm    Předmět:

a proto na to prdim a svítim normálněSmile
absinth
PříspěvekZaslal: út říjen 02, 2012 11:06 am    Předmět:

Denní to chce rozhodně kvalitní. stačí klidně 4 svítivé diody a ne co prodávaj 24 LED to jsou smějdi s nízkou svítivostí a pochybnou homologací. a nějaký denní za tři stovky z aukra? Tam nepočítej že to má homologaci a nějakou kvalitu. PO krátké chvíli to začne svítit míň a pak to nesvítí vůbec. Kvalitní denní s cenou kolem 2000kč + - autobus , už dodávají s kabeláží, relé, i návodama....Máš jistotu homologace a svítivosti, ono to denní je přeci jen proto aby jsi byl vidět a nejen proto aby ruka zákona měla klid....
WaynE
PříspěvekZaslal: čt září 13, 2012 11:45 am    Předmět:

Pri kupe denneho svitenia mal brat navod v skatulke.... a nekupuj ziadny lacny sunt, tie diody tam totiz hned zhoria.
johnyzi
PříspěvekZaslal: čt září 13, 2012 9:10 am    Předmět:

používáme tykadlo a neřešíme to:D
Edrig
PříspěvekZaslal: čt září 13, 2012 9:02 am    Předmět: Denní svícení

Ať hledám,jak hledám nenašel jsem nikde nic o montáži a zapojení diodového denního svícení na Pumu.Mám obavy,že častým zapínáním a vypínáním normalních světel při každé jízdě a jejím přerušení,brzy zničím přepinač na tykadle pod volantem.Považuji rovněž za chybu,že při vytažení klíčku a opuštění vozu se sice vypnou automaticky hlavní světla,ale bohužel parkovačky dále svítí.Takže opět musím použít vypínač na tykadle.Jak to řešíte vy?

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group