Autor Zpráva
Greener
PříspěvekZaslal: pá září 16, 2011 1:18 pm    Předmět: pure styl

jenže nejde o to, že teď zrovna nemám na auto bokem víc jak 30t,páč musím koupit nějaký po....anýpozemek za Prahou, kterýteď je za 1000/m, ale od 1.1. bude už za 1500, jenže sem spíš purista, i své první auto funglofku jsem koupil jen s airbegy a metlou, pak si vše doděláal domontovával i během záruky. U Pumy jsem viděl navařené vnitřní rámy, pobejvala dost na okruhu jako "leading car", pak havarovala, možná bych šel spíš dotěch rámů, ještě je mají i další díly, než jak píšeš do V6..., Recar a výměnu rozvodů si udělám sám + kamarád zkušený a materiál seženu i do 1,5t...Když jsem ji zvládl na dieselech a hrabal jsem se už i v RX-7 a Wankelech...G.
Jenik
PříspěvekZaslal: čt září 15, 2011 9:35 pm    Předmět:

greener - popremyslej and pumou, kterou nabizi Nicus...Takhle udelany a vymazleny auto s vybavou tezko sezenes a odpustis si vydaje za rozvody, predni brzdy z V6 a recaro interier je tresnicka na dortu..
faust54
PříspěvekZaslal: čt září 15, 2011 9:13 pm    Předmět:

Tak ja beru obe varianty: koupis hezkou za 50-60tis udelas to nejnutnejsi a jezdis... nebo koupis pumku za 20-30tis a dalsich 40-50tis do ni narves a jezdis - v podstate to vyjde stejne, jen u te levnejsi vis co vse je hotove...
Greener
PříspěvekZaslal: čt září 15, 2011 4:17 pm    Předmět: jo

to je fakt "slovo do pranice" ale mě práce na autech baví nevyhýbám se jim, zároveň ale hledím na korunu - takže je to komprosmis .G
Zdeny
PříspěvekZaslal: st září 14, 2011 6:44 pm    Předmět:

Otázkou je, jestli když koupíš pumu za 20 - 30 a dáš jí do stavu pumy za 50 jestli nevyjde levněji koupit rovnou hezkou Wink
Greener
PříspěvekZaslal: st září 14, 2011 5:44 pm    Předmět: cena 25 a méně

tak za těch 25-29 už jsem v souč. objevil Pum hned několik, jsem zvědav, kdy se cena některých dostane až k 20, možná i letos to stihne některý kousek...
Greener
PříspěvekZaslal: pá září 02, 2011 2:44 pm    Předmět: závod 1.4 a 1.7 - a ženské míň bourají...

no nevím zda by 1.4 Puma jela 200, možná tak nová, z kopce a s vítrem v zádech, motor by každopádně dostal záhul "na hranici". Jinak ona tza Puma za 25 já ji ještě nekoupil, už se ale ukazuje důvod ceny - jednak čelní sklo bude potřebovat výměnu, je tam pavouk jak prase, zatím ale drží, ovšem další STK to asi neprojde a třeba do rakous bych si s tím netrouf - sklo zelené přední jsem objevil u AutoKelly asi za 37xy Kč, za kolik se prodává jeté z nějaké rozebírky, nevím. Pak taky při couvání v červenci se promáčkl krapet přední pravý blatník, ale jinak to zespodu a podvozkově nevypadá jako "jebnuté" při bouračce, což je dnes u Pumy hlavně 1.7 asi vzácnost.Taky fakt, že to měla ženská, mám pocit, že ženské nejsou každá jako Eliška Junková, nezávodí a celkově jsou řidičky s míň proviněními, body a bouračkami vůbec. Po nějakém mladém klukovi bych Pumu ani nechtěl, nevěřím, že by se zrovna tahle věková kategorie o ni nějak starala...Zkusím stlačit cenu ještě o pár tisíc, uvidím...Jo, taky barva tm.zelená, v té není Puma až tak atraktivní. Hlavně ta Puma ale nevypadá jako "namrdaná" a pak pracně posletovaná a přestříkaná...
Mircelo
PříspěvekZaslal: pá září 02, 2011 9:43 am    Předmět:

ja joo, ja bych vsadil... jen je logicke ze kdyz pudu nalozeny jak blazen tak to bude zrat vic nez 1.7. ale pokud by byli pumy v origo stavu a dalo by se napr. jet 1000km po rovince o konstantni rychlosti dejme tomu 80km/h... hm? mohlo bx to byt zajimavy...
Znovu i stim stihanim za pumou 1.7 logicky mensi motor musi vynalozit vic prace aby stihal silnejsimu... ale kdyz se dostanou na konstantni rychlost...? (pravdaze nemluvime o konstantni rychlosti 200km/h)
s4nch3z
PříspěvekZaslal: čt září 01, 2011 6:25 pm    Předmět:

Na to, že Pumácká 1.4 žere méně než 1.7, bych nevsadil ani korunu.
Greener
PříspěvekZaslal: čt září 01, 2011 2:09 pm    Předmět: taky Svět motorů 26/2006

Tak jsem si ten odkaz přečetl, poměrně čerstvé, ale zajímavé, že tam píší, že 1.4 žere miň, ale jinde, hlavně na fórech píší, že kolikrát ta 1.4 jezdí za víc než 1.7, protože když by se dělal pokus jely dvě pumy za sebou tak 1.4 aby stačila 1.7 to musí víc točit, jinak zpřevodované atd...
Walkira
PříspěvekZaslal: po srpen 29, 2011 10:05 am    Předmět:

tady taky neco malo pisou na co dat bacha.. Smile

Kód:
http://www.autoweb.cz/ford-puma-1997-2002/


mod. edit: Link mimo forum patri do "Code". Prosim precitaj si pravidla existencie tu na fore:
http://www.ford-puma.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1187
bakan
PříspěvekZaslal: so srpen 27, 2011 3:38 pm    Předmět:

No zeptej se kolik najeto ale tomu stejně nevěř má krátký počítadlo.Jak rozvod kdy byly měněný a kdy olej,zvezeš se a uvidíš co se ti bude ozývat z předku případně zadku.Pokud zepředu tak většinou jsou to stabilizátory s gumama a taky silentbloky ramen,pokud zezadu tak to bejvá většinou uložení zadních tlumičů případně siletbloky nápravy,pokud tam jsou 16 nebo 17 koukni do velkýho TP aby je tam měl napsaný jinak budeš mít problém na STK jsou tam 15" v TP.Zkus zda drží pístnice na kufru ale je teplo tak se to těžko zjištuje.Volnoběh zkus tím že auto rozjedeš a když vyřadíš musí držet otáčky kolem 1200 až do doby kdy zastavíš to asi tak do 2-3vteřin spadnou na 850-900.Nesmí se houpat na volnoběhu.Zkus ventil topení jestli reaguje na studeno a teplo.Pokud má klima tak ji zkus zapnout.Podívej se na přední okno jestli není poškozené,jak vypadají přední a zadní světla.Zadní lemy budou na 100% chytnutý pokud je nedělal,zadní plato aby nechybělo,koukni po lícování dílů,zkus jak zabírá spojka,dej kola do rejdu na jednu i druhou stranu a zkus se trošku rychleji rozjed zda cvakají kyneťáky nebo ne,podívej se na palubovku zda zhasíná prokluz s abs a taky airbegi.Zeptej se taky jak dlouho to auto má pokud ho má krátce tak mu moc věcí nedal.Přeju ať dobře pořídíš.Tady máš taky jeden odkaz
Kód:
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ford/puma/9179981
johnyzi
PříspěvekZaslal: pá srpen 26, 2011 4:24 pm    Předmět:

osemetna otazka:) urcite olej ja koupil pumu tam byl 10w40 a utikal olej ventilovym vikem kdo vi jak dlouho predchozimu majiteli.. Dopadlo to tak, ze po 10000km se menil motor, jinak asi zadna specialita jestli delas do aut tak jako u kazdyho jinyho, nekdy maj problem s otackama -vetsinou volnobeznej ventil nebo vaha vzduchu, taky mrkni na takovej ten domecek u motoru kam jsou svedeny hadice z chlazeni jestli to tam neni moc ruzovy od unikajici chladicky, dost taky dostavaj poloosy


ceny uz jsou proklate nizko hlavne u modelu pred fl
Walkira
PříspěvekZaslal: pá srpen 26, 2011 3:11 pm    Předmět:

cena je podezrele ale podezrele nizka.. ovsem to nemusi hned byt spatne , ttreba se ji nekto potrebuje fakt zbavit..
na tvym miste pokavad mas moznost a prodejce povoli, zajela bych s ni do servisu kteremu veris a nechala ji skontrolovat..Ja kupovala z bazaru v praze a nemeli problem ze ji vemu k nam do prace a tam mi ji kuci osefovali Smile
u ty moji byl problem pouze se solenoidem na vacce a tekla malinko jedna trubka u serva, ale to jen pri bezne kontrole nepoznas. xe to s ni na hever ..
Greener
PříspěvekZaslal: pá srpen 26, 2011 2:29 pm    Předmět: Puma jen za 25 tisíc ? Ale na co si dát pozor ?

Vážení, mám se teď jet podívat na 1 Pumu 1.7 u Prahy, vím o ní, že jen: r.v.98, autorádio (originál ??), centrál ne ale na dálku (to mě nepřekvapuje), barva není ani červená ani stříbro ale jakási tmavozelenomodrá, kola buď 16 či 17ctky, to je vše co se mi o ní zatím podařilo zjsitit, dosavadní majitel moc nekomunikuje ? Ovšem na co si dát pozor ? Slyšel jsem, že stav podvozku, dál jak pravidelně poctivě se měnil olej a co tam bylo za olej, prý je P citlivá na nějaké 10w-40 či starší typy 5w-40 ? Ale co dál ? Dělal jsem dost dop escortů i mondeí, ale s tímto nemám zkušenost. Cena podezřelá...kdo poradí ? Dík. GR

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group