Autor |
Zpráva |
johnyzi |
Zaslal: ne duben 21, 2013 10:24 am Předmět: |
|
jasně pokud na to budu mít auto, tak proč by ne |
|
absinth |
Zaslal: ne duben 21, 2013 10:03 am Předmět: |
|
Lupo 3l....s tím se dá dojet do chorvatska na jednu plnou....
Jinak Ethanol proč ne, auta co jsou flexifuel a nebo SAABy které mají motor a palivovou soustavu připravenou. Tak stačí jen jednotka, filtry, svíčky.
Ethanol ano, ale musí na něj auto (motor, hadice , jednotky) připravené a dělané..
Diesel umí taky jezdit na přepálenej olej....ale... |
|
johnyzi |
Zaslal: ne duben 21, 2013 9:59 am Předmět: |
|
případnou korozi nezpůsobí ethanol sám o sobě, jde o jeho schopnost vázat na sebe vodu, takže tohle bude hrozít spíš ve spojitosti s další netěsností v motoru.. jinak pročet jsem toho dost o E85 abych ho neřešil:) jestli vás štve spotřeba kupte si naftové lupo |
|
absinth |
Zaslal: ne duben 21, 2013 9:07 am Předmět: |
|
Jízda bez jednotky je loterie:) někomu to šlape a někomu to vypálilo katalyzátor a podpálilo ventily Navíc bez jednotky to má větší spotřebu. Bez jednotky zimní starty jsou krušnější |
|
cajda |
Zaslal: so duben 20, 2013 8:17 pm Předmět: ethanol |
|
pumu mam jen 4 dny ale jinak jezdim astrou g bez uprav ethanol jede jak z praku za 500 ethanol a tak za 200 benzin ,akorat za mrazu to nechce startovat a jet studeny takze v zime vic benzinu,uprava spociva jen v jednotce ktera pridava delku vstriku na vstrikovaci jinak se zadny jiny upravy nekonaj,me to jede i bez jednotky,o nake korozi nevim nic to je nakej blud je to obycejnej lih videli jste aby lih neco korodoval ja jeste ne teda |
|
Crash |
Zaslal: po březen 18, 2013 8:05 pm Předmět: |
|
V Bobcatu dělá brácha a když jsme tam byli testovat 38-tunovýho bagra, tak mi dal Arnaud ty polepy na zakrytí drobných kosmetických vad. |
|
douda |
Zaslal: po březen 18, 2013 7:55 pm Předmět: |
|
Ahoj, ted jsem si vsimnul fotky se samolepkou Bobcat. Pracoval nebo jeste u Bobcatu pracujes? To je legrace Do minuleho mesice jsem u nich pracoval 5 a ctvrt roku a jezdil jsem do Dobrise Pumou kazdy den, ale tuhle Pumu jsem myslim nikdy nepotkal.
Crash napsal: | Já už pokusnou pumu na ethanol pohřbil, zemřela na křižovatce v Příbrami po brutálním útoku Logana, který mě sundal nečekaně z vedlejší silnice. |
|
|
absinth |
Zaslal: po březen 18, 2013 9:00 am Předmět: |
|
za mě plyn patří do zapalovačů a ne do aut
E85 uznávám do aut co jsou na to dělané už z fabriky tzv. flexfuel vozy: ty mají už od základu na to jednotku, seřizení filtry, svíčky a hlavně palilovovou soustavu, výfuk. Vše na e85
Mimo to bych to dal do SAABů ty ačkoliv nenesou flexfuel označení tak motor je na přestavbu už od výroby připraven.
Jináč cpát do auta bez ničeho jen tak čísté či více "E85" ku benzínu je loterie, může se to dusit, pak vypálit katalizátor, podpálit ventily, víc žřát...
Asi takto |
|
Lopez |
Zaslal: ne březen 17, 2013 11:25 pm Předmět: |
|
No v poměru 1k1 se to skutecne nevyplatí. Každopádně Já takové problémy jako ty nezanamenavam ale je to možná způsobeno tim že nemám katalyzátor ale u 1.4co jsem měl předtím se to taky nedusilo. Pro lpg bych založil nove téma,ja osobně lpg v autě měl a krom vyšší teploty větší spotřeby a nižšího výkonu jsem si nestezoval ale bylo to v 6valcovym trilitru |
|
Crash |
Zaslal: ne březen 17, 2013 10:09 pm Předmět: |
|
Já už pokusnou pumu na ethanol pohřbil, zemřela na křižovatce v Příbrami po brutálním útoku Logana, který mě sundal nečekaně z vedlejší silnice.
Nicméně, motor mám v garáži, plně funkční a připraven k okamžitému použití.
Jinak E 85 už mi nepřipadá nijek zvlášť výhodný, myslím tím 50:50.
Při jízdě na čistý E 85 je to sice pořád lákavé, ale už to není puma, dusí se a jek naschvál vždy, když to člověk nejméně potřebuje.
A proto jsem se rozhodl E 85 odstavit a do nové (v pořadí už třetí) pumy bych chtěl LPG.
Tak nechám prostor pro názor na Plyn v autě. |
|
Lopez |
Zaslal: so březen 16, 2013 12:33 pm Předmět: |
|
Už mám najeto přes 11tis na čistý ethanol bez ředění benzínu jen občas naleju benzin aby se mi vytvořilo trochu karbonu na ventilech. Rozdíl oproti benzínu za studena startuje ok jen se musí nechat cca 3-5minutek ohřát před jízdou jinak se dusi a kucka jakmile se ohřeje už není rozdíl řekl bych že se líp zbira z nízkých otáček. Ale je znát při dosažení max rychlosti nejede přes 200 jako na benzin ale ruku na srdce jak často tolik litate spotřeba je o cca 1 až 1,5 l nahoře žádný jiný zásadní problém sem neshledal. Ještě informace. Při originální přestavbě na Bio se upravuje čas a síla zapalování a to jak software. Tak hardware výměnou za silnější zapalování meni se sedla ventilů za tvrdší, protože při výrobě na benzin se počítá s karbonem který sedla do jiste miry chrání a ethanol má dekarbonizacni účinky proto po provozu na ethanol je moturek čistý jak detska prdelka. Ještě cena nyní tankuju za 25kč na litr což je hodně znát na obsahu mého konta a také jezdím víc protože si stále říkam že je to taaaaak levný |
|
thepromise |
Zaslal: so září 22, 2012 12:14 pm Předmět: |
|
zdravím lidi z fora, sem tu nový uvažuji o koupi pumy, proto tohle forum, které mi bylo doporučeno z jiného fora o jiných vozech ale zpět k tématu...
s ethanolem se dělá hodně pokusů se škodovkama, dokonce takový, že se starou feldou sem jezdil 50:50 20 tis. km... motor zakarbonovaný a černý ( spalovací prostory ), po této částce se vyndal motor a .. bohužel jelikož je hliníkový, štefty mezi hlavou a blokem už nešly povolit bez destrukce ale motor byl naprosto krásně čistý a po tom všem už ani památka, v pc mám fotky bohužel jen ty po tom.. sehnal sem jiný motor za pár kaček, rozdělal a vše jako v tamtom ( karbon, černé usazeniny ) ... dal ho do auta a jezdí se dál, opět ho nechám "čistit" ...
nicméně co se postřehů týče na ethanol ve starém autě kde je každý kg a kůn na víc znát.. auto více nejede, možná se mu na ethanol chce hůře z nižších otáček ale alespon má i felda nějakou výkonovou špičku, auto o litr na 100 víc papá a je tišší! ale jinak jezdí bez problému s min. úprav a po nějaké korozi uvnitř ani stopa, feldu spíš rozeříva voda ze venku |
|
R.o.u. |
Zaslal: po duben 02, 2012 5:29 pm Předmět: |
|
Omylem jsem E85 nátankoval taky... Auto chytalo normálně, ale při plnym sešlápnutí plynu v nízkých otáčkách střílelo do výfuku, nemělo takovej výkon. Když jsem to doředil 100okt. benzínem tak akorát přestala střílet, jinak výkon byl na tom stejně. Nalil jsem sice jenom 20litrů a naředil to 5l benzínem, ale už bych to nikdy nenalil. Toť jen můj názor, mám své 2 Pumy rád... |
|
johnyzi |
Zaslal: po duben 02, 2012 12:18 pm Předmět: |
|
jak pokračuje experiment? |
|
WaynE |
Zaslal: st březen 09, 2011 10:20 pm Předmět: |
|
Ja si myslim ze Fordacky motor toho znesie dost Preco nie Ethanol ...... Ved pockaj ono ta to niekde necakane necha a budes tlacit |
|