Autor |
Zpráva |
july |
Zaslal: út březen 03, 2009 11:17 pm Předmět: |
|
(jano)..no Scary,by o tom zvisovani vykonu vedel asi najviac napisat |
|
Macany |
Zaslal: út březen 03, 2009 10:09 pm Předmět: |
|
no mám nalítáno podstivých 84.000km v sérii(kromě již zmíněných částí) a viděl sem to přímo na monitoru... kamarád měl k brzdě přístup na pár dní, tak mi to změřil... Ale kdybych to vzal podle papírů, tak filtr mi měl přidat 3k a výfuk 4-5k tak bych byl na 132, kdyby to byl ideální případ... Jinak s tím NOSem a turbem souhlasím, že je to blbost... To ať si radši opravdu koupí něco silnějšího... |
|
Pajos_ |
Zaslal: út březen 03, 2009 2:36 pm Předmět: |
|
Ja bych rekl, ze zrovna vacka a treba svody ti pridaj dost(kolem 10k), ale ze by vzduchac, kable a vyfuk s poradnym benalem udelal tolik? No to bych necekal, ale estli si to videl na brzde tak nemam duvod ti neverit... Jen by me zajimalo estli mas nejak pretesnovanej motor a kolik uz mas nalitano...
Rekl bych, ze Puma ktera nalita 150tis km a ma vse v origu bude mit na brzde kolem 120koni, ale na tech origo 125 uz bych to nevidel, jelikoz dochazi byt k beznemu opotrebeni a ten motor proste ztraci vykon..
Jinak na nejakej dusik bych se vyprd a radej bych si koupil nejakeho 3litra s origo turbem.. Osobne bych si rad jednou poridil BMW M3, ale cpat do auta dusik je zbytecne draha zalezitost uz jen z duvodu opotrebeni motoru ktery na to neni staveny.. |
|
Macany |
Zaslal: po březen 02, 2009 9:44 pm Předmět: |
|
Co tu hoši blbnete? 130k není problém z toho dostat, bez nějakého většího zásahu... Já tam dal vzducháč od greena, jemně laděnej výfuk a kabely ke svíčkám co tu prodával Elton, jezdím na Shell V-Pover Racing (pro nezainteresované 100oktanů) a na brzdě mi to ukázalo 129k. Když sem zkoušel 103 oktanovej, tak to byl ještě větší hukot, ale větší oktanové číslo už by to asi dlouhodobě nepobralo...
Jinak pokud jde o NOSku, tak na to se vybodni... Nestojí to za to, ten motor zničit... A Turbo, popřípadě Bi-Turbo?! Na pumu se prodává normální Turbo, ale našel sem ho v Británii za 6k Euro, ale někdo říkal, že už je to levnější...
Obojí (NOS i Turbo) ti skrátí resurs motoru, ikdyž hodíš kovaná střeva!!!
Jinak pálka je to všechno jako krá*a... |
|
Crash |
Zaslal: ne březen 01, 2009 12:23 pm Předmět: |
|
No jo, ale kam? A co uvidím? |
|
Bunny |
Zaslal: ne březen 01, 2009 12:16 pm Předmět: |
|
Crash napsal: | Tak jsem se chtěl mrknout, co je Bunny za draka a fotky žádný, co mě ale zaujalo, že má v profilu udaných 130 koní.
Dá se tohohle vůbec dosahnot na 10 let starém autě? |
Prijed se podivat... |
|
Crash |
Zaslal: ne březen 01, 2009 9:22 am Předmět: |
|
To je jasné, že i 200, ale myslel jsem spíš na úrovni filtrů, výfukového systému, vaček, svíček a pod.
Asi těžko tam bude mít borec turbo, když se na něho teprve teď ptá. |
|
Scary |
Zaslal: ne březen 01, 2009 9:12 am Předmět: |
|
co je to za otazka?
aj 200 sa da a bez problemov
ale je pravda ze ked ma 130 tak aspon popis skade ich ma by neuskodil |
|
Crash |
Zaslal: ne březen 01, 2009 1:24 am Předmět: |
|
Tak jsem se chtěl mrknout, co je Bunny za draka a fotky žádný, co mě ale zaujalo, že má v profilu udaných 130 koní.
Dá se tohohle vůbec dosahnot na 10 let starém autě? |
|
Ondra |
Zaslal: so únor 28, 2009 10:26 pm Předmět: |
|
Hele tohle je fakt zbytečný tam takhle něco rvát nebo tunit na motoru, akorát tu Pumu brzo odrovnáš! Buď bych se spokojil s tím co mám anebo jestli chceš něco, co lítá jako prase a má turbo, tak bych volil jiný auto k tomu určený a stavěný. To je jen můj názor, nic proti nikomu!!! |
|
Strada01 |
Zaslal: so únor 28, 2009 9:51 pm Předmět: |
|
Presne to jsou astronomicke castky, jinak pocitej ze za kit das 25 - 30000 |
|
Rider |
Zaslal: so únor 28, 2009 9:45 pm Předmět: |
|
Hehe, dost dobrý.... No nakolik by asi vyšel dusík do pumy...???? Vzhledem k tomu, že bys musel vyměnit veškerý díly za kovaný, místo sériovejch, aby vydržely takový rázy, tak je to jednoduchý, na hodně, rozhodně by to bylo víc, než za kolik jsi koupil pumu |
|
Marvell |
Zaslal: so únor 28, 2009 12:12 pm Předmět: |
|
Jo carreru jsem tam lil....a motor slape jak hodinky..... |
|
Bunny |
Zaslal: so únor 28, 2009 11:22 am Předmět: dusik |
|
Chtel sem se optat... na kolik by vysla montaz dusikoveho systemu do pumy, dale jestli do 1.7zetec muzu lit ten vysoko oktanovej benzin (carera) a jestli by posleze motor rozdejchal i turbo, ne-li biturbo. Dekuji
mod.edit: presunut (v sekci obecne to nemelo co delat) a promozano OT |
|