Autor Zpráva
july
PříspěvekZaslal: út březen 03, 2009 11:17 pm    Předmět:

(jano)..no Scary,by o tom zvisovani vykonu vedel asi najviac napisat Surprised
Macany
PříspěvekZaslal: út březen 03, 2009 10:09 pm    Předmět:

no mám nalítáno podstivých 84.000km v sérii(kromě již zmíněných částí) a viděl sem to přímo na monitoru... kamarád měl k brzdě přístup na pár dní, tak mi to změřil... Ale kdybych to vzal podle papírů, tak filtr mi měl přidat 3k a výfuk 4-5k tak bych byl na 132, kdyby to byl ideální případ... Jinak s tím NOSem a turbem souhlasím, že je to blbost... To ať si radši opravdu koupí něco silnějšího...
Pajos_
PříspěvekZaslal: út březen 03, 2009 2:36 pm    Předmět:

Ja bych rekl, ze zrovna vacka a treba svody ti pridaj dost(kolem 10k), ale ze by vzduchac, kable a vyfuk s poradnym benalem udelal tolik? No to bych necekal, ale estli si to videl na brzde tak nemam duvod ti neverit... Jen by me zajimalo estli mas nejak pretesnovanej motor a kolik uz mas nalitano...
Rekl bych, ze Puma ktera nalita 150tis km a ma vse v origu bude mit na brzde kolem 120koni, ale na tech origo 125 uz bych to nevidel, jelikoz dochazi byt k beznemu opotrebeni a ten motor proste ztraci vykon..
Jinak na nejakej dusik bych se vyprd a radej bych si koupil nejakeho 3litra s origo turbem.. Osobne bych si rad jednou poridil BMW M3, ale cpat do auta dusik je zbytecne draha zalezitost uz jen z duvodu opotrebeni motoru ktery na to neni staveny..
Macany
PříspěvekZaslal: po březen 02, 2009 9:44 pm    Předmět:

Co tu hoši blbnete? 130k není problém z toho dostat, bez nějakého většího zásahu... Já tam dal vzducháč od greena, jemně laděnej výfuk a kabely ke svíčkám co tu prodával Elton, jezdím na Shell V-Pover Racing (pro nezainteresované 100oktanů) a na brzdě mi to ukázalo 129k. Když sem zkoušel 103 oktanovej, tak to byl ještě větší hukot, ale větší oktanové číslo už by to asi dlouhodobě nepobralo...
Jinak pokud jde o NOSku, tak na to se vybodni... Nestojí to za to, ten motor zničit... A Turbo, popřípadě Bi-Turbo?! Na pumu se prodává normální Turbo, ale našel sem ho v Británii za 6k Euro, ale někdo říkal, že už je to levnější...
Obojí (NOS i Turbo) ti skrátí resurs motoru, ikdyž hodíš kovaná střeva!!!
Jinak pálka je to všechno jako krá*a...
Crash
PříspěvekZaslal: ne březen 01, 2009 12:23 pm    Předmět:

No jo, ale kam? A co uvidím?
Bunny
PříspěvekZaslal: ne březen 01, 2009 12:16 pm    Předmět:

Crash napsal:
Tak jsem se chtěl mrknout, co je Bunny za draka a fotky žádný, co mě ale zaujalo, že má v profilu udaných 130 koní.
Dá se tohohle vůbec dosahnot na 10 let starém autě?






Prijed se podivat... Smile
Crash
PříspěvekZaslal: ne březen 01, 2009 9:22 am    Předmět:

To je jasné, že i 200, ale myslel jsem spíš na úrovni filtrů, výfukového systému, vaček, svíček a pod.
Asi těžko tam bude mít borec turbo, když se na něho teprve teď ptá. Confused
Scary
PříspěvekZaslal: ne březen 01, 2009 9:12 am    Předmět:

co je to za otazka?
aj 200 sa da a bez problemov
ale je pravda ze ked ma 130 tak aspon popis skade ich ma by neuskodil Wink
Crash
PříspěvekZaslal: ne březen 01, 2009 1:24 am    Předmět:

Tak jsem se chtěl mrknout, co je Bunny za draka a fotky žádný, co mě ale zaujalo, že má v profilu udaných 130 koní.
Dá se tohohle vůbec dosahnot na 10 let starém autě?
Ondra
PříspěvekZaslal: so únor 28, 2009 10:26 pm    Předmět:

Hele tohle je fakt zbytečný tam takhle něco rvát nebo tunit na motoru, akorát tu Pumu brzo odrovnáš! Buď bych se spokojil s tím co mám anebo jestli chceš něco, co lítá jako prase a má turbo, tak bych volil jiný auto k tomu určený a stavěný. To je jen můj názor, nic proti nikomu!!! Very Happy
Strada01
PříspěvekZaslal: so únor 28, 2009 9:51 pm    Předmět:

Presne to jsou astronomicke castky, jinak pocitej ze za kit das 25 - 30000
Rider
PříspěvekZaslal: so únor 28, 2009 9:45 pm    Předmět:

Hehe, dost dobrý.... No nakolik by asi vyšel dusík do pumy...???? Vzhledem k tomu, že bys musel vyměnit veškerý díly za kovaný, místo sériovejch, aby vydržely takový rázy, tak je to jednoduchý, na hodně, rozhodně by to bylo víc, než za kolik jsi koupil pumu Cool
Marvell
PříspěvekZaslal: so únor 28, 2009 12:12 pm    Předmět:

Jo carreru jsem tam lil....a motor slape jak hodinky.....
Bunny
PříspěvekZaslal: so únor 28, 2009 11:22 am    Předmět: dusik

Chtel sem se optat... na kolik by vysla montaz dusikoveho systemu do pumy, dale jestli do 1.7zetec muzu lit ten vysoko oktanovej benzin (carera) a jestli by posleze motor rozdejchal i turbo, ne-li biturbo. Dekuji Wink

mod.edit: presunut (v sekci obecne to nemelo co delat) a promozano OT

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group