Autor Zpráva
xseries60
PříspěvekZaslal: ne prosinec 11, 2011 10:54 am    Předmět:

Také jsem cca. před 14 dny toto uložení měnil. A jak tu bylo zmiňováno plech jsem uvolnil pouze na jednom šroubu a roztáhl. Pak po instalaci nového uložení se to nechtělo stáhnout zpět.
Naštěstí mě napadlo dobré řešení.

1.Otevřete kapotu
2.Seženete si 2. Osobu
3.Vezmete cca. 110 cm dlouhý kovový profil, ale možná by postačila i tyč od smetáku…
4. Natočíte volant do max. rejdu, podle toho jakou stranu zrovna děláte… Tím se Vám odhalí prostor k prostrčení profilu skrz motorový prostor, až k problematickému uložení (přesune se manžeta od řízení)
5. 2. Osoba zatlačí profilem na konec plechu co to drží (tím jej stlačí) a vy jej můžete dotáhnout. Jakmile se závit alespoň trochu chytí, tak máte vyhráno
Smile
johnyzi
PříspěvekZaslal: pá září 30, 2011 8:23 pm    Předmět:

jo vim o cem mluvis ja sem si udelal pak z dvou profilu a dlouhejch sroubu stahovak, kterym jse to stahnul zpatky ale zase jak jsem to chtel prisroubovat zpet za kazdou cenu tak jsem zmrsil zavit...nastesti jde ten sroub prosroubovat z druhy strany tak jsem ten zavit zase proriz a uz se to chytilo dobre..po tyhle zkusenosti jsem pak druhou stranu jen povolil a vrtackou rozkuchl starej silentblok a na silu ho vytah klestema...novej si seriznes a das ho tam jak prd
Zdeny
PříspěvekZaslal: pá září 30, 2011 5:49 pm    Předmět:

Tak jsme se dotoho já ***** a ***** aaaa ******* taky pustil.... Samozřejmě mi to nejde Laughing Volal jsem Eltonovi - díky.. Pročetl návody a gumičku jsem vymontoval, dokonce i novou nasadil Very Happy ale vráti ten oblouk do puvodního tvaru je takřka nemožný Crying or Very sad Máte někdo prosím nějákej tip jak nato? Fígl, nebo i nářadí.. Prostě mi to nejde..
Pedro662
PříspěvekZaslal: pá květen 20, 2011 8:45 pm    Předmět:

Ja som menil asi pred 2 týždňami. Jednu stranu som odsruboval, objímku vyhol a tak vymenil. Cele mi to trvalo asi 30 minut obe strany. ALE ARA! KED TO TAKTO UZ MENIL NIEKTO PRED VAMI TAK JE RIZIKO ZE ODLOMíTE OBJIMKU.
johnyzi
PříspěvekZaslal: út duben 19, 2011 11:03 am    Předmět:

tak jsem taky měnil tohle srandovní uložení a důsledně varuju předtím aby jste si tu objímku roztahovali pro možnost snažší výměny.. pěkně se akorát zapotíte, zanadáváte a ztratíte spoustu času aby jste jí pak dostali do původního stavu pokud to roztáhnutí trochu přepísknete jako já
Kdo
PříspěvekZaslal: út srpen 26, 2008 2:15 pm    Předmět:

Tak jsem taky vyměnil uložení stabilizátoru - tímto děkuji Erikovi za rady přes SZ. Chtěl bych jen doplnit pár rad, které by se hodily i ostatním. Pokud se budete řídit jeho návodem, dílo se povede, jen doplním pár drobností, na které jsem narazil. Jak Erik píše, je třeba zbrousit na šířku stranovou 10-ku a to tak, že stačí zbrousít jen to žebro na obvodu až po to zesílení, které necháte. Očkovou desítku je taky dobré zbrousit, tentokrát na výšku, aby šla co nejdéle použít na zadní šroub, kerý se vyšroubovává k podélníku karoserie. Po povolení šroubů a uvolnění kovového držáku, který drží gumu je nutné tento zvednout opatrně, aby se vám nestalo, to co mně, že tento držák páčením na jedné straně roztáhnete, čímž sice líp vyndáte starou gumu, ale rozhodíte vzdálenost otvorů, kterými procházejí upevňovací šrouby do nápravy a vzhledem k přístupu jeho zpětné stažení znamená nutnost přes silu zklepávat držák a při vědomí, že klema drží na zadním šroubu je tu reálné nebezpečí, že to šroub, nebo jeho závit nevydrží. Starou gumu lze vytáhnout např. sikovkami silou. Pro snažší nandání nové gumy je dobré tuto namazat např. mýdlem, indulónou, lihem, nejlépe však silikonovou vazelínou (olejem) pro lepší klouzání. Zároveň je nutno namazat otvor (s látkou), který obepíná tyč stabilizátoru, čímž se eliminuje následné vrzání za provozu. Nepoužívejte normální vazelíny, ropné produkty gumu narušují. Zároveň lze - já to udělal - pro lepší montáž do prostorově omezeného místa z nové gumy nožem odříznout po obvodu zadní hranu, která pomáhá držet gumu na svém místě. není třeba se bát, že se guma vysune ze svého uložení, protože ji na místě drží prohnutá stěna kovové klemy. Na stabilizátoru jsou z vnitřních stran gumových uložení navařeny podložky, které znemožňují jeho stranový pohyb a které zvětšují průměr tyče, takže i při relativně malém "vytlučení! gumy tyto podložky klepají do nápravy - kontrukční věc. Stačilo by tyto podložky dole zbrousit, aby se zvětšila vzdálenost tyče od nápravy a nic by netlouklo ani při relativně velkém opotřebení gumového uložení. Hodně štěstí a Eriku, ještě jednou díky za rady.
erikfrog
PříspěvekZaslal: čt leden 31, 2008 8:20 am    Předmět: July

Fu ja som myslel Prešov
Smile
Servis mame za R.Sobotou smerom na Lucenec, urcite poznas Ozdanske serpentiny.
Je to malicky sukromny servis, ale bohate to staci, prace nad hlavu + odtahovka.
july
PříspěvekZaslal: st leden 30, 2008 7:16 pm    Předmět:

to erikfrog:ak myslis Sabinov 17.novembra tak si uhadol,je moja.Aky servis si myslel u vas v RS ?
erikfrog
PříspěvekZaslal: st leden 30, 2008 2:42 pm    Předmět: Ja mam lepsi napad.

Roman, nepatri sa nechat damu na chodniku Sad (teraz myslim auto) Radsej do dielne a kym sa dopije kava tak bude hotovo Cool
Roman30
PříspěvekZaslal: st leden 30, 2008 10:35 am    Předmět:

to july: A máš to vyriešené. Urobíš si menší výlet do rimavskej, tam 30 min prestrávka z toho 20 minút na chodníku. Pozveš servismana na kafe a problém bude vyriešený za jedno popoludnie.
erikfrog
PříspěvekZaslal: st leden 30, 2008 10:12 am    Předmět: Do Prešova

chodim 2x do roka ked stahujem priatelku zo skoly ale tento rok uz posledny kezde konci. Nie je to nahodou tvoja Pumicka co zvykne stat na ul. 17.Novembra?
Tak to bude lepsie ked sa zastavis u nas v servise je to praktickejsie ak mas cestu okolo Cool
july
PříspěvekZaslal: út leden 29, 2008 8:25 pm    Předmět:

Myslis si ze namiesto kabelky nosim gola sadu?Naco silnych slov treba prist sem nahodit monterky a do toho... Very Happy
erikfrog
PříspěvekZaslal: út leden 29, 2008 10:52 am    Předmět: Bude ti stacit?

Ked ti to vysvetlim cez telefon? Very Happy
july
PříspěvekZaslal: po leden 28, 2008 7:30 pm    Předmět:

No chodnik som si uz vyhliadla,uz len toho mechanika Very Happy Very Happy Very Happy
erikfrog
PříspěvekZaslal: po leden 28, 2008 1:35 pm    Předmět: Moja Puma

Kupil som ju poskodenu po mensom vylete z cesty. Opticky len poskrabany naraznik ale predna naprava si to odniesla vsetko.
Takze podvozok je po kompletnej GO v predu aj vzadu. Repasovane ramena nove loziska, capy, silentbloky, brzdy.
Mam taky mensi podiel v jednom autoservise a vlastnu strojarsku dielnu takze treba len chut pracovat Smile
Rozvody som menil ako prve to bola malina najviac som sa natrapil kym som dostal zo zadnej napravy silentbloky. Nove boli dnu za par minut ale vybrat von stare dalo zabrat.
Pri tychto opravach mi velakrat pomohla zvaracka a teplovzdusna pistol, jednoducho vek spravi svoje.
Motor som spoznal vdaka jednej pokazenej fieste kde musela ist hlava 3x dolu takze dnes ZETEC aj so zavretymi ocami.
Spojka je este funkca ale uz ma 180 000km a je to na nej poznat novy komplet vyjde na nejakych 3000 skk takze preco nie.
July - vymenit pruziny to sa predsa da aj na chodniku za 20min.

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group